Vastattu

Liittymätyypin vaihto

  • 19 joulukuu 2016
  • 3 kommenttia
  • 332 katselukerrat

Vaihdoin juuri Huoleton 4g:stä Huoleton 4g EU:hun. Valitsin kyseisen liittymän tarjoushinnan, mutta tilausvahvistuksessa lukee kuitenkin vain normaalihinta... eikö vanhat asiakkaat saa enää tarjouksia vai mikä on? :D
Yritin hakea keskusteluista jos joku muukin olisi pähkäillyt tätä, mutta en löytänyt.
icon

Vastauksen tähän kysymykseen jakoi Emppppu 20 joulukuu 2016, 11:27

Jees, laitatko tänne: http://elisa.fi/palstatiimi vielä yksityisviestiä niin katsotaan tuo hinta kuntoon! Voi vähän vapaammin sielä käydä asiaa läpi ilman, että asiakastietojasi jakaa kaikille. 🙂
Katso alkuperäinen viesti

3 kommenttia

Käyttäjätaso 4
Kunniamerkki +1
Hmm, tilausvahvistuksessa etuhinnan pitäisi kyllä näkyä. Voin vielä tsekata tilanteen, jos lisäilet asiakasnumerosi profiiliisi. Se näkyy vain meille Palstatiimiläisille. 🙂
Lisätty. Yritin vielä katsoa sopimuksista yms mutta ei lue etuhintaa missään... Vaihdoin lähinnä etuhinnan vuoksi ja kun käyn usein ulkomailla, mutta jos en saa etuhintaa niin haluaisin peruuttaa liittymävaihdon. Onnistuuko se enää?
Käyttäjätaso 4
Kunniamerkki +1
Jees, laitatko tänne: http://elisa.fi/palstatiimi vielä yksityisviestiä niin katsotaan tuo hinta kuntoon! Voi vähän vapaammin sielä käydä asiaa läpi ilman, että asiakastietojasi jakaa kaikille. 🙂

Osallistu keskusteluun