mahdollisesti entinen asiakas

  • 25 elokuu 2020
  • 1 kommentti
  • 496 katselukerrat

Elisan asiakaspalvelu ollut viimeisen vuoden aikana niin vaihtelevaa ja huonoa, että olen harkinnut operaattorin vaihtoa. Nyt viimeisimpänä asiakaspalvelu myymälässä oli niin tympeää että kävelin vastapäiseen DNA liikkeeseen josta haimme lapselle uuden puhelimen rikkoutuneen tilalle. DNA:n asiakaspalvelu oli asiantuntevaa ja hyvää.

Terveisin 

Noin 7 vuotta elisan asiakkaana


1 kommentti

Käyttäjätaso 4
Kunniamerkki

Moi @Veggie ja tervetuloa OmaYhteisöön. 

Todella ikävä kuulla, että olemme epäonnistuneet asiakaspalvelussamme. Pahoittelut tilanteesta. 

Meille kaikki palaute on tärkeää joten niin halutessasi laitathan meille yksityisviestillä OmaYhteisö-tiimi tarkemmat tiedot tapahtuneesta niin viemme palautteen eteenpäin ja otamme asiasta oppia. 

Osallistu keskusteluun