Olen maksanut puhelinlaskuni (kaksi liittymää) mukisematta samalla luottaen isoon yritykseen. Laskuni vaihtelevat hieman, enkä niitä ole liikaa syynännyt. Ehkä olisi pitänyt. Viime marraskuussa sain tiedon sähköpostilaatikon (jota en edes käyttänyt) muuttuvan maksulliseksi. Jonotin asiakaspalveluun ja sieltä luvattiin ja kirjattiin ylös, etten ko. palvelua halua. Nyt huomasin, että laskuissani on veloitettu 2.90€ sähköpostista!!!
Jonotettuani riittävän kauan asiakaspalveluun ja tämän jälkeen vielä huomattavasti kauemmin laskutukseen selvisi, että olen maksanut ko. maksua helmikuusta alkaen. Tyrmistys oli suuri. Laskutuksesta luvattiin hyvittää tapahtunut ja maksaa noin 15€ vahingonkorvausta. Tähän en suostunut, vaan jäin odottelemaan esimiehen yhteydenottoa. 1.5h myöhemmin tarjous oli väärin laskutettu summa ja 50€ päälle. Yritin selittää, ettei kyse ole rahasta, vaan luottamuksesta. Tietenkin laskuja olisi pitänyt syynätä tarkemmin, mutta nyt vaan haksahdin luotttamaan isoon yritykseen. Väitän, että on muitakin henkilöitä, jotka maksavat tietämättään samaa turhaa maksua.
Tämä viesti varmaankin poistetaan täältä samantien, mutta julkaisen sitä taatusti myös muualla, koska ymmärrykseni ei riitä käsittämään tapahtunutta ja sen hoitamista Elisan puolelta.