Maksullisen sähköpostin uhri

  • 24 kesäkuu 2020
  • 1 kommentti
  • 727 katselukerrat

Olen maksanut puhelinlaskuni (kaksi liittymää) mukisematta samalla luottaen isoon yritykseen. Laskuni vaihtelevat hieman, enkä niitä ole liikaa syynännyt. Ehkä olisi pitänyt. Viime marraskuussa sain tiedon sähköpostilaatikon (jota en edes käyttänyt) muuttuvan maksulliseksi. Jonotin asiakaspalveluun ja sieltä luvattiin ja kirjattiin ylös, etten ko. palvelua halua. Nyt huomasin, että laskuissani on veloitettu 2.90€ sähköpostista!!!

Jonotettuani riittävän kauan asiakaspalveluun ja tämän jälkeen vielä huomattavasti kauemmin laskutukseen selvisi, että olen maksanut ko. maksua helmikuusta alkaen. Tyrmistys oli suuri. Laskutuksesta luvattiin hyvittää tapahtunut ja maksaa noin 15€ vahingonkorvausta. Tähän en suostunut, vaan jäin odottelemaan esimiehen yhteydenottoa. 1.5h myöhemmin tarjous oli väärin laskutettu summa ja 50€ päälle. Yritin selittää, ettei kyse ole rahasta, vaan luottamuksesta. Tietenkin laskuja olisi pitänyt syynätä tarkemmin, mutta nyt vaan haksahdin luotttamaan isoon yritykseen. Väitän, että on muitakin henkilöitä, jotka maksavat tietämättään samaa turhaa maksua.

Tämä viesti varmaankin poistetaan täältä samantien, mutta julkaisen sitä taatusti myös muualla, koska ymmärrykseni ei riitä käsittämään tapahtunutta ja sen hoitamista Elisan puolelta.


1 kommentti

Käyttäjätaso 4
Kunniamerkki

Olen maksanut puhelinlaskuni (kaksi liittymää) mukisematta samalla luottaen isoon yritykseen. Laskuni vaihtelevat hieman, enkä niitä ole liikaa syynännyt. Ehkä olisi pitänyt. Viime marraskuussa sain tiedon sähköpostilaatikon (jota en edes käyttänyt) muuttuvan maksulliseksi. Jonotin asiakaspalveluun ja sieltä luvattiin ja kirjattiin ylös, etten ko. palvelua halua. Nyt huomasin, että laskuissani on veloitettu 2.90€ sähköpostista!!!

Jonotettuani riittävän kauan asiakaspalveluun ja tämän jälkeen vielä huomattavasti kauemmin laskutukseen selvisi, että olen maksanut ko. maksua helmikuusta alkaen. Tyrmistys oli suuri. Laskutuksesta luvattiin hyvittää tapahtunut ja maksaa noin 15€ vahingonkorvausta. Tähän en suostunut, vaan jäin odottelemaan esimiehen yhteydenottoa. 1.5h myöhemmin tarjous oli väärin laskutettu summa ja 50€ päälle. Yritin selittää, ettei kyse ole rahasta, vaan luottamuksesta. Tietenkin laskuja olisi pitänyt syynätä tarkemmin, mutta nyt vaan haksahdin luotttamaan isoon yritykseen. Väitän, että on muitakin henkilöitä, jotka maksavat tietämättään samaa turhaa maksua.

Tämä viesti varmaankin poistetaan täältä samantien, mutta julkaisen sitä taatusti myös muualla, koska ymmärrykseni ei riitä käsittämään tapahtunutta ja sen hoitamista Elisan puolelta.

Moi @Asiakas Ilkka ja tervetuloa OmaYhteisöön.

Omasta puolestani syvimmät pahoittelut aiheutuneesta tilanteesta! 
Tässä tilanteessa on selvästi moni asia mennyt pieleen meidän osalta ja näin ei saisi tapahtua. Ikävä kuulla, että olemme menettäneet luottamuksen mutta parhaamme haluamme tehdä, että tämä luottamus voitetaan takaisin!

Saitteko asian jo kuntoon? Jos haluat, että käymme tilannetta vielä läpi kanssasi tai jos sinulla on siitä vielä enemmän kysyttävää niin laita meille ihmeessä yksityisviestiä https://yhteiso.elisa.fi/members/omayhteisoe-tiimi-95702 

Osallistu keskusteluun