Kysymys

Mihin lähetetään reklamaatio?

  • 30 heinäkuu 2009
  • 7 kommenttia
  • 3233 katselukerrat

Mistä/mihin saa lähetettyä reklamaation. Kaksi kuukautta asiakkaana riitti. Pisteenä i:n päälle kaiken käsittämättömän sekoilun jälkeen postilaatikosta tippui lasku, joka on ajalle 1.7-31.7, vaikka liittymäni on irtisanottu 6.7. Ikinä en ole minkään firman kanssa törmännyt näin käsittämättömän huonoon palveluun. Muutamia mainitakseni, sopimus avattiin toistaiseksi voimassa olevana, kotiin tuli kuitenkin sopimus joka oli määräaikainen. Liiittymää avatessa ei osattu kertoa että multimediaviestien lähettäminen ulkomaille ei ole mahdollista, vaikka tätä nimenomaan kysyin. Monen puhelun ja sekä liikkeessä käynnin jälkeen sekä kalliiseen teknisentuen puhelinnumeroon soittamisen jälkeen sain tiedon että tämä ei ole mahdollista. Suututtaa. Asiaa ei auta että jonotin äsken laskutukseen 25 minuuttia, ja vastaus oli että niin se vaan on..

-tepiläinen

7 kommenttia

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +3
Blueroan: Tuosta kannattaisi kysyä kuluttajaneuvojan mielipidettä ennenkuin teet mitään muuta. Mikäli olet tilannut Mobiililaajakaista-lisäpalvelun, siitä veloitetaan kuitenkin koko kuukauden maksu, joten se kannattaa hyödyntää kokonaan.
Minulta laskutettiin/erehdytettiin lähes 40 euroa ja ei tule hyvitystä. Minäkin olen/olin asiakkaana 2kk, mutta huomenna operaattori vaihtuu.
Laskussa vikana oli siis se, kun päivitin GPRS25-palvelun mobiililaajakaista 384-palveluksi ja aloin käyttää sitä, kun oma.saunalahti-palvelu kertoi statukseksi "käytössä". Ei ollut vaan kuulemma vaihtuu vuorokauden vaihtuessa. Eli oma.saunalahti-palvelu ei ole reaaliajassa ja näin asiakkaita huijataan... 😠
Saunalahden asiakkaana olen ollut vuodesta 2004 huhtikuusta joten viisi vuotta yhteistä taivalta jo takana. Muistelisin vain kerran Saunalahden töppäilleen laskutuksessa kun heitteli laskuuni jotain ylimääräistä ja tein reklaamation heille  😎 Postissa tuli vastaus reklamaatiosta että olivat tehneet virheet ja korjasivat sen. Voin sen tänne joskus kirjoittaa jos joku haluaa lukea 😃 Toivotaan että oikeus toteutuu kohdallasi Tepiläinen!
Näin juuri. Siksipä sitä täällä kyselenkin.
Nettilomake on oma.saunalahti.fi-sivuilla mutta koska olet irtisanonut liittymän ei sinulla ole myöskään tunnuksia enää.
Taidan yrittää tuota sähköpostiosoitetta, koska noista saunalahden sivuilla olevista vaihtoehdoista ainoa järkevältä tuntuvan linkin takaa ei sitten taas ollut  yhteydenottolomaketta.. Tuntuu käsittämättömältä, ettei sivuilta löydy yksinkertaista lomaketta palautteen antamiseen..Mutta ei se toisaalta yllätäkään, ihan luonnollinen jatkumo tälle farssille.
Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +3
Ainakin joskus on ollut olemassa osoite reklamaatiot@saunalahti.fi

Lisää kirjallisia yhteysmahdollisuuksia: http://saunalahti.fi/asiakaspalvelu/

Osallistu keskusteluun