Vastattu

Miksi

  • 6 March 2020
  • 2 kommenttia
  • 771 katselukerrat

Hei. Mietin, että kohta päätyy sopimus Elisan kanssa, kysyin tarjousta ja sain halvemman, kysyin myös että eihän liittymän vaihtoon tule lisä maksua,?? Myyjä vakutti ettei tule. Mutta liitymän vaihtoa, ei pystyneet suoritaa, koska tietokoneet tempuille, joten myyjä kertoi sen että aamulla tekevät sen. Vielä kysyin, että eihän tule ylimääräistä maksua, vakutettiin, ettei tule. Mutta nyt kun tuli tilaus vahvistus lisä maksua oli 4.90€,eli lupaksiin ei luottamusta. 

icon

Vastauksen tähän kysymykseen jakoi sannika 6 March 2020, 12:38

Katso alkuperäinen viesti

Tämä keskustelu on suljettu, eikä tätä voi kommentoida.

Kokeile löytyisikö samasta aiheesta toinen tai uudempi keskustelu.
Jos keskustelua tai vastausta ei löytynyt, aloita uusi keskustelu.

HAE KESKUSTELUISTA

2 kommenttia

Kannattaa laittaa omaelisan "asiakaspalvelu"- osion kautta (alimpana viestien lähettäminen) kysely jotta Elisa ottaa tapauksessa työn alle.

Käyttäjätaso 2
Kunniamerkki +5

Hei. Mietin, että kohta päätyy sopimus Elisan kanssa, kysyin tarjousta ja sain halvemman, kysyin myös että eihän liittymän vaihtoon tule lisä maksua,?? Myyjä vakutti ettei tule. Mutta liitymän vaihtoa, ei pystyneet suoritaa, koska tietokoneet tempuille, joten myyjä kertoi sen että aamulla tekevät sen. Vielä kysyin, että eihän tule ylimääräistä maksua, vakutettiin, ettei tule. Mutta nyt kun tuli tilaus vahvistus lisä maksua oli 4.90€,eli lupaksiin ei luottamusta. 

Mikäli myyjän kanssa on sovittu hyvityksistä, ne näkyvät sinulla huhtikuun laskulla miinusmerkkisenä. Siitä tilausvahvistuksesta ei siis suoraan pysty tekemään päätelmiä. Mikäli haluat tarkistaa asian, lisäätkö asiakasnumerosi profiiliisi niin katsotaan :thumbsup: