Puhelin ei löydä SIM-korttia eikä kysy SIM-koodia . Siispä vain hätäpuhelut mahdollisia.
On tosi ikävä juttu .
Ensin pimeni Internetin laajakaista langallinen liittymä.
Soitin häiriöilmoituksen Elisaan.
Siellä kerrottiin, että on nyt edullisesti muuten ihan sama liittymä, mutta se on halvempi kuin nykyinen.
Otin sen puhelimeeni. Sitten koko puhelin onkin nyt käyttökelvoton.
Näinkö tämä aina menee Elisan asiakaspalvelussa ?
Mikä ihme näitä häiriöitä pukkaa tukuttain ?
Vastauksen tähän kysymykseen jakoi kukkatippa
Tervetuloa Palstalle Klaus52!
Oletko käyttänyt puhelimestasi virrat hetkeksi pois ja tehnyt tarvittaessa manuaalista verkonhakua? Jos liittymä ei lähde tästäkään huolimatta toimimaan, kannattaa sinun laittaa minulle profiilistani yksityisviestillä liittymän tiedot, niin pääsen tarkastamaan liittymän tilan.
Itse liittymätyypin vaihdon ei pitäisi vaikuttaa tuolla tavalla liittymän toimivuuteen.
Katso alkuperäinen viesti
Oletko käyttänyt puhelimestasi virrat hetkeksi pois ja tehnyt tarvittaessa manuaalista verkonhakua? Jos liittymä ei lähde tästäkään huolimatta toimimaan, kannattaa sinun laittaa minulle profiilistani yksityisviestillä liittymän tiedot, niin pääsen tarkastamaan liittymän tilan.
