Vastattu

Miksi Elisa halusi vaihtaa liittymätyypin ? Siitä seurasi, ettei puhelin kysy SIM-kortin tunnusta

  • 25 helmikuu 2015
  • 1 kommentti
  • 911 katselukerrat

  • Uusi OmaYhteisön jäsen
  • 0 kommenttia
Elisa halusi vaihtaa puhelinliittymätyypin . Nyt ei toimi enää puhelin ollenkaan. Tosi kiva temppu !

Puhelin ei löydä SIM-korttia  eikä kysy SIM-koodia . Siispä vain hätäpuhelut mahdollisia.

On tosi ikävä juttu .

Ensin pimeni Internetin laajakaista langallinen liittymä.

Soitin häiriöilmoituksen Elisaan.

Siellä kerrottiin, että on nyt edullisesti muuten ihan sama liittymä, mutta se on halvempi kuin nykyinen.

Otin sen puhelimeeni. Sitten koko puhelin onkin nyt käyttökelvoton.

Näinkö tämä aina menee Elisan asiakaspalvelussa ?

Mikä ihme näitä häiriöitä pukkaa tukuttain ?
icon

Vastauksen tähän kysymykseen jakoi kukkatippa 26 helmikuu 2015, 10:12

Tervetuloa Palstalle Klaus52!

Oletko käyttänyt puhelimestasi virrat hetkeksi pois ja tehnyt tarvittaessa manuaalista verkonhakua? Jos liittymä ei lähde tästäkään huolimatta toimimaan, kannattaa sinun laittaa minulle profiilistani yksityisviestillä liittymän tiedot, niin pääsen tarkastamaan liittymän tilan. 🙂 Itse liittymätyypin vaihdon ei pitäisi vaikuttaa tuolla tavalla liittymän toimivuuteen.

Katso alkuperäinen viesti

1 kommentti

Käyttäjätaso 6
Kunniamerkki +3
Tervetuloa Palstalle Klaus52!

Oletko käyttänyt puhelimestasi virrat hetkeksi pois ja tehnyt tarvittaessa manuaalista verkonhakua? Jos liittymä ei lähde tästäkään huolimatta toimimaan, kannattaa sinun laittaa minulle profiilistani yksityisviestillä liittymän tiedot, niin pääsen tarkastamaan liittymän tilan. 🙂 Itse liittymätyypin vaihdon ei pitäisi vaikuttaa tuolla tavalla liittymän toimivuuteen.

Osallistu keskusteluun