Mielestäni asioiden hoitaminen chatin kautta on vaivalloista. Asiakkaalla pitäisi olla mahdollisuus saada puhelinpalvelua ilman että se maksaisi niin törkyisen paljon kun se esim. Oma guru palvelussa maksaa. En ymmärrä kuinka voitte väittää yrityskertomuksessanne palvelutarjoomanne perustuvan asiakkaiden tarpeisiin. Teille ei voi edes soittaa asiakaspalveluun menemättä itse ihan konkurssiin. Lisäksi mainostatte rajatonta mobiilinkäyttöä tärkeänä osana toimintaanne. Huhuh. Minäkin luulin että sopimuksemme oli sellainen jossa minä maksan 24.90e/kk Huoleton liittymästä ja saan rajattomat kaikki. Noh, selvisikin että jos haluan asioitani hoitaa niin yllättävän monet palveluntarjoajat veloittavat soitoista. Näin ollen minä maksan 24,90e/kk + monta kymmentä euroa palvelumaksuja millon minnekkin yritykseen, myös valtakunnallisiin. Ja se on selvää kun nakkimakkara nakkikeitossa että te otatte näistä tarjoamistanne yrityspalveluista oman siivunne. Eli toisin sanoen maksan kiertoteitse myös teille näistä palvelupuheluista. Joka toisin väittää se valehtelee. Potuttaa maksella 50e/kk teille puhelinlaskuja kun sopimus oli 24,90e/kk. Lisäksi pyöritätte useiden yritysten kanssa tätä rahan nyhtö konetta millä kääritte palveluista isot tukut rahaa ja asiakas laitetaan maksumieheksi. Monella nykypäivänä niin kiire ettei ennätä näitä asioita jäädä pohtimaan, moni ei huomaa miten tällä ihanan rajattoman rajattomalla littymällä ne rahat tehdään. Että oikeus ja kohtuus teidän firmassa toteutuisi niin puhelinlasku olis joka kuukausi se mikä kuuluukin kun tiedän kanssa on sovittu eli 24,90e/kk. Ja teille voisi asiakas oikeasti soittaa ilman että sitä vaikeutetaan vetämällä hinnat pilviin. Ja sitten toi yritysten kanssa rahan nyhtäminen asiakkailta loppuis. Siinä on kerranki reheellinen palaute teille. Ette varmaan pysty tätä ottamaan tosisanne ettekä mitään tuu muuttamaan, siitä aika varma voi olla. Mutta ihan vaan tiedoksi sinne yläkertaan että kyllä me tavalliset maanmatoset nää teidän järjestelyt tajutaan. Että pitäiskö sieltä yrityskertomuksesta poistaa se emävale että asiakkaiden tarpeet teitä liikuttais.
EDIT/ Siistitty viestiä.
Vastauksen tähän kysymykseen jakoi Mits
Katso alkuperäinen viesti