Vastattu

Miksi mun liittymä ei ole auennut vieläkään, vaikka tein sopimuksn 2vko sitten?!!

  • 29 huhtikuu 2015
  • 1 kommentti
  • 558 katselukerrat

Tein Tampereen kalevan prismassa melkein kaksi vkoa sitten lauantaina teillä liittymäsopimuksen, vaihdoin dnalta teille, miksi hemmetissä ette ole avanneet vieläkään mun liittymää?? Mennyt jo tosi kauan vaikka luvattiin että menee alle vko niin liittymä aukeaa. Tosi pettynyt olen. Vaadin korvauksia tästä, sillä kaikki työpuhelut jääneet jonnekin bittiavaruuteen.
icon

Vastauksen tähän kysymykseen jakoi Heather 30 huhtikuu 2015, 08:06

Numeronsiirrossa menee vähintään 10 työpäivää, jos SIM-kortti on toimitettu sinulle postitse. Jos taas olet saanut SIM-kortin suoraan myymälästä mukaan, menee numeronsiirrossa noin viisi arkipäivää. Numeronsiirron ajankohtaa voi viivästyttää esimerkiksi se, jos tilausta varten joudutaan täyttämään valtakirja. Valtakirjan käsittelyssä menee sen meille toimittamisen jälkeen muutamia arkipäiviä. Olen kuitenkin pahoillani, mikäli tällaisesta ei ole kerrottu ja sinulle on annettu virheellistä tietoa. 😞

Vanhan operaattorisi liittymän sen sijaan pitäisi toimia aivan normaalisti aina sinne saakka, kunnes numero siirtyy meille. Kannattaa siis olla yhteydessä suoraan heihin, mikäli vielä tämän hetkisen operaattorisi liittymässä on ollut jotain toimivuusongelmaa. 🙂

Katso alkuperäinen viesti

1 kommentti

Käyttäjätaso 2
Numeronsiirrossa menee vähintään 10 työpäivää, jos SIM-kortti on toimitettu sinulle postitse. Jos taas olet saanut SIM-kortin suoraan myymälästä mukaan, menee numeronsiirrossa noin viisi arkipäivää. Numeronsiirron ajankohtaa voi viivästyttää esimerkiksi se, jos tilausta varten joudutaan täyttämään valtakirja. Valtakirjan käsittelyssä menee sen meille toimittamisen jälkeen muutamia arkipäiviä. Olen kuitenkin pahoillani, mikäli tällaisesta ei ole kerrottu ja sinulle on annettu virheellistä tietoa. 😞

Vanhan operaattorisi liittymän sen sijaan pitäisi toimia aivan normaalisti aina sinne saakka, kunnes numero siirtyy meille. Kannattaa siis olla yhteydessä suoraan heihin, mikäli vielä tämän hetkisen operaattorisi liittymässä on ollut jotain toimivuusongelmaa. 🙂

Osallistu keskusteluun