Vastattu

Miksi tulee vielä laskuja vaikka liittymä on ollut suljettuna 2kk?

  • 15 elokuu 2016
  • 3 kommenttia
  • 143 katselukerrat

Miksi tulee vielä laskuja vaikka liittymä on ollut suljettuna 2kk?
icon

Vastauksen tähän kysymykseen jakoi Dj_God 15 elokuu 2016, 10:45

Laita asiasta yksityisviestiä Palstatiimille. Kerro viestissä, mistä liittymästä / palvelusta nuo laskut tulevat sekä asiakasnumerosi, joka löytyy laskusta. Palstatiimi pystyy näin tarkistamaan, mistä moinen toiminta johtuu.
Katso alkuperäinen viesti

3 kommenttia

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +3
Laita asiasta yksityisviestiä Palstatiimille. Kerro viestissä, mistä liittymästä / palvelusta nuo laskut tulevat sekä asiakasnumerosi, joka löytyy laskusta. Palstatiimi pystyy näin tarkistamaan, mistä moinen toiminta johtuu.
Käyttäjätaso 6
Kunniamerkki +1
Jep, palstatiimihän tuon tsekkaa kohdilleen, kunhan heille viestittelee. Mutta voisi kuvitella, että kyse on jostain loppulaskusta. Itsekin sain viimeisen laskun n. 1-2kk irtisanomisen jälkeen, vasta kun laskutuskausi oli mennyt loppuun.
Käyttäjätaso 6
Kunniamerkki +3
Tuossapa jo tuli hyviä vastauksia. Ensin kannattaa kuitenkin laskuerittelystä tarkistaa, onko lasku ajalta ennen liittymän sulkemista. Loppulaskut saattaa joskus pienen summansa vuoksi viipyä laskuksen postitushuoneessa pidempään, jolloin saa "korotonta maksuaikaa" enemmän, jos kaipaa positiivisen puolen ihmetyksen tilalle. 🙂

Osallistu keskusteluun