minuun ei saa yhteyttä
Eilen selvisi minullekin, että minua ei saa puhelimella kiinni. Itse kyllä voin soittaa ja muutenkaan en löydä mitään vikaa. Mutta minulle soitettaessa, tavoittemaanne henkilöön ei juuri nyt saada yhteyttä... Mistä etsiä vika? Ja mistä tiedän saako muhun yhteyttä vai ei?
Tämä keskustelu on suljettu, eikä tätä voi kommentoida.
Kokeile löytyisikö samasta aiheesta toinen tai uudempi keskustelu.
Jos keskustelua tai vastausta ei löytynyt, aloita uusi keskustelu.
Käyttäjätaso 7
1) Ihan ensimmäisenä kannattaa testata, auttaako ihan vain puhelimen uudelleenkäynnistys asiaan. Akun irrottaminen (tai soft reset) on vähän vahvempi toimenpide.
2) Testaa sim-korttia toisessa puhelimessa ja/tai sitä puhelinta toisen liittymän sim-kortilla. Tällä tavalla voit saada selville, onko vika puhelimessa vai sim-kortissa tai liittymässä.
Ja sitä testaamista varten tarvitset toimivan puhelimen, josta sinulle voi soittaa. Jos omasta huushollista ei tällaista löydy, kysy apua kaverilta tai naapurilta tms.
2) Testaa sim-korttia toisessa puhelimessa ja/tai sitä puhelinta toisen liittymän sim-kortilla. Tällä tavalla voit saada selville, onko vika puhelimessa vai sim-kortissa tai liittymässä.
Ja sitä testaamista varten tarvitset toimivan puhelimen, josta sinulle voi soittaa. Jos omasta huushollista ei tällaista löydy, kysy apua kaverilta tai naapurilta tms.
Puhelin on samsungin galaxy a3 (2017) ei saa akkua irti. Kokeilin jo tehdasasetusten palautusta ei vaikutusta, tai siis oli huonompaa suuntaan 😞 Ainakin 1 numero on sellainen mihin en saa yhteyttä. Lisäksi se ettei minuun saa yhteyttä on jatkunut, toisinaan auttaa kun käyttää puhelinta pois päältä mutta ei aina vaikuta sekään.
Löysin vanhoja viestejä joissa sanotaan et samppa ja saunalahden liittymä ei passaa yhteen, vieläköhän on samaa vikaa?!
Löysin vanhoja viestejä joissa sanotaan et samppa ja saunalahden liittymä ei passaa yhteen, vieläköhän on samaa vikaa?!
No eipä kyllä tuollaisia ole vastaan tullut ettei A3:ssa toimisi yhteys. 🙂
Pääsitkö kokeilemaan kv36:n kertomia neuvoja?
Pääsitkö kokeilemaan kv36:n kertomia neuvoja?
Kävin Gigantista hakee eri liittymän, kokeilen sillä (kun se nyt ensin avautuu) ja jos se ei auta palaudun saunalahteen. Ja kokeillaan eri puhelimella (siis saan Gigantista toisen puhelimen)
Kyseisessä firmassa osattiin kysyä, että eihän kyseessä ole A3 (vaikka mun puhelin oli vielä taskussa) eli taitaapi olla ihan tiedossa olevaa vikaa. Mutta katsotaan nyt, miten mun tapaus selviää.
Kyseisessä firmassa osattiin kysyä, että eihän kyseessä ole A3 (vaikka mun puhelin oli vielä taskussa) eli taitaapi olla ihan tiedossa olevaa vikaa. Mutta katsotaan nyt, miten mun tapaus selviää.
Tuo on tunnettu vika Samsung A3:ssa, samoja kokemuksia löytyy täältä:
https://tuki.dna.fi/org/dna-fi/d/samsung-a3-2017-numeroon-ei-saada-yhteytta/
https://tuki.dna.fi/org/dna-fi/d/samsung-a3-2017-numeroon-ei-saada-yhteytta/
Liity OmaYhteisöön
Onko sinulla jo tunnus? Kirjaudu sisään
Tervetuloa OmaYhteisöön!
Eikö sinulla ole vielä tunnusta? Luo OmaYhteisö-tunnus
Kirjaudu tai rekisteröidy Elisa Tunnuksella
tai
Anna OmaYhteisö-tunnuksesi tai sähköpostiosoitteesi, niin lähetämme sinulle sähköpostitse ohjeet salasanan palauttamiseksi