Vastattu

Missä lasku?

  • 8 elokuu 2017
  • 3 kommenttia
  • 234 katselukerrat

Puhelimeni kuukausilasku ei ole ilmestynyt sähköpostiini. Miten toimin jos en itse ole tilaaja, mutta kuitenkin maksan tuotteen?
icon

Vastauksen tähän kysymykseen jakoi Dj_God 8 elokuu 2017, 18:01

Tietenkin. Puhelin kouraan ja kilauta numeroon 010 190 262 (mpm/pvm) - avoinna ma-pe klo 8-19, la klo 10-16.30.

Mikäli ei onnistu, pyydä puhelimen tilaajaa soittamaan tuonne asiakaspalveluun.

OmaElisan saat käyttöön luomalla Elisa -tunnuksen. Se onnistuu täällä.
Katso alkuperäinen viesti

3 kommenttia

Käyttäjätaso 6
Kunniamerkki +3
Hei Noccatt, ja tervetuloa palstalle! Tuossa kannattaa pyytää sopijaa olemaan asiakaspalveluun yhteydessä, niin hän voi lisätä sinut laskutettavaksi, ellet jo ole siinä asemassa. Silloin voit itse tiedustella laskuista, ja tehdä muutoksia toimitustapaan.
Minulla ei ole OmaElisaa, joten miten kannattaa toimia? Voiko asiakaspalveluun ottaa yhteyttä ilman tätä?
Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +3
Tietenkin. Puhelin kouraan ja kilauta numeroon 010 190 262 (mpm/pvm) - avoinna ma-pe klo 8-19, la klo 10-16.30.

Mikäli ei onnistu, pyydä puhelimen tilaajaa soittamaan tuonne asiakaspalveluun.

OmaElisan saat käyttöön luomalla Elisa -tunnuksen. Se onnistuu täällä.

Osallistu keskusteluun