Vastattu

Missä lasku viipyy?

  • 3 syyskuu 2018
  • 2 kommenttia
  • 545 katselukerrat

Hei, kesäkuussa liittymä vaihtui minun nimiini, ja heinäkuussa tuli ensimmäinen lasku niin kuin pitikin, ja sen tietenkin maksoin. Sen jälkeen ei ole tosin ainuttakaan laskua tullut, ja nyt ollaan jo syyskuussa. Avoimia laskuja ei ole, ja laskujen toimitustapa on sähköpostitse ja sen lisäksi vielä tekstiviesti-ilmoitus. Mutta laskuja ei vaan tule!

Sopimus-tyyppi Saunalahti Ykkönen.

Mikä mättää? Pitäiskö huolestua? 😅
icon

Vastauksen tähän kysymykseen jakoi nistop 4 syyskuu 2018, 07:24

Olikos tuo Ykkönen-liittymä melko edullinen kk-maksultaan? Tässä on nyt voinut käydä sellainen homma, että jos käyttösi on ollut vähäistä niin minimilaskutusraja (5€) ei ole täyttynyt ja siksi et ole laskua saanut. Veloittamattomat maksut siirtyy aina seuraavalle laskulle kunnes minimilaskutusraja on täynnä.
Katso alkuperäinen viesti

2 kommenttia

Käyttäjätaso 6
Kunniamerkki +1
Olikos tuo Ykkönen-liittymä melko edullinen kk-maksultaan? Tässä on nyt voinut käydä sellainen homma, että jos käyttösi on ollut vähäistä niin minimilaskutusraja (5€) ei ole täyttynyt ja siksi et ole laskua saanut. Veloittamattomat maksut siirtyy aina seuraavalle laskulle kunnes minimilaskutusraja on täynnä.
Olikos tuo Ykkönen-liittymä melko edullinen kk-maksultaan? Tässä on nyt voinut käydä sellainen homma, että jos käyttösi on ollut vähäistä niin minimilaskutusraja (5€) ei ole täyttynyt ja siksi et ole laskua saanut. Veloittamattomat maksut siirtyy aina seuraavalle laskulle kunnes minimilaskutusraja on täynnä.

No tämä se on varmasti '' syynä! ''
Puhelimen käyttö todellakin on ERITTÄIN vähäinen, pitäisi varmaan lukea sopimus paremmin ennen kuin hyppää johtopäätöksiin. 😁

Kiitos viestistä!

Osallistu keskusteluun