Kysymys

Mistä mahtaa johtua, että puhelu katkeaa kahden hälytyksen jälkeen jos ei vastaa?

  • 2 joulukuu 2014
  • 6 kommenttia
  • 1324 katselukerrat

Puhelin on Samsung S4 ja kaikki asetukset pitäisi olla kohillaan on tarkastettu moneen kertaan, herää epäilys verkosta johtuvaksi viaksi. Olisin kiitollinen jos jou osaisi neuvoa mikä on vika?

6 kommenttia

Käyttäjätaso 6
Kunniamerkki +3
Tarkista soitonsiirrot.
Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +3
nettipaappa kirjoitti:
Puhelin on Samsung S4 ja kaikki asetukset pitäisi olla kohillaan on tarkastettu moneen kertaan, herää epäilys verkosta johtuvaksi viaksi. Olisin kiitollinen jos jou osaisi neuvoa mikä on vika?

Ei kai soitonsiirto vastaajaan ole päällä?

Jos mahdollista , niin kokeile toisella puhelimella soittaa numeroosi ja tutki mitä keskus ilmoittaa soittajalle.
Käyttäjätaso 3
Eihän sinulla vaan ole multi-sim -liittymä ja sim-kortit väärin päin? Jos toinen sim on nettitikussa niin se kuulostaa siltä, kuin kahden hälytyksen jälkeen puhelu katkeaisi. Jos korttien vaihtaminen päikseen ei onnistu, voit laittaa yksityisviestinä puhelinnumeroa niin korjataan asetuksia yhdessä.
Ei ole mahdollista, että olisiväärinpäin multi-simkortti on aina ollut mokkulassa ja puhelimessa on minikortti. Tätä vikaa ei ole ollut aluksi kun vaihdoin puhelimen Samsung galaxy S4:een vaan se on ilmaantunut jäljestäpäin.
Ei ole mitään siirtoja päällä.
mepa kirjoitti:
Eihän sinulla vaan ole multi-sim -liittymä ja sim-kortit väärin päin? Jos toinen sim on nettitikussa niin se kuulostaa siltä, kuin kahden hälytyksen jälkeen puhelu katkeaisi. Jos korttien vaihtaminen päikseen ei onnistu, voit laittaa yksityisviestinä puhelinnumeroa niin korjataan asetuksia yhdessä.

Koska en ole saanut toimintaan toimivaa vastausta niin ilmoitan, että olen laittanut ko. puhelimeeni toisen sim-kortin asetuksia muuttamatta ja puhelin toimii täydellisesti jotenka vika on sielä päässä koska numeron kortti toimii toisessa puhelimessa samoin kuin tässä samsungissa, eli puhelu katkeaa kahden hälytyksen jälkeen ja soittajalle ei kuulu mitään vastausta verkosta.

Joten pyydän, että laitatte liittymäni välittömästi kuntoon ettei tarvi ruveta haikaileen toisiin operaattoreihin.

Terv. JP

Osallistu keskusteluun