Vastattu

MMS-ongelma


  • Uusi OmaYhteisön jäsen
  • 0 kommenttia
Hei,

Minulla on täysin sama ongelma, kuin tässä keskustelussa:

https://yhteiso.elisa.fi/puheliittymaet-7/samsung-galaxy-j5-2016-multimediaviestit-eivaet-toimi-505609

Ainoa ero on se, että puhelimeni on Samsung A7. Edellisessä puhelimessani Samsung S5:ssä MMS toimi normaalisti. Ongelma alkoi, kun vaihdoin uuteen puhelimeen (ja samalla sim-kortti vaihtui modernimpaan).

Eli siis pähkinänkuoressa: MMS-viestit eivät lähety. Olen mm. poistanut MMS-profiilia, syöttänyt tietoja manuaalisesti Elisan ohjeiden mukaan, käynnistellyt luuria sata kertaa, ollut yhteydessä Elisa Chatiin, mutta mistään ei ole ollut apua.

Linkittämäni keskustelun aloittaja oli saanut mystisesti apua joltain jäseniltä ja nöyrästi toivoisin itse samaa.. 🙂
icon

Vastauksen tähän kysymykseen jakoi Dj_God 15 tammikuu 2019, 08:13

Onko tuo S5 vielä tallessa ja käyttökunnossa? Mikäli on, testaa MMS -viestien toimivuus tällä puhelimella uuden SIM -kortin kera. Toinen vaihtoehto on käyttää jotain toista puhelinta. Tällä saisi rajattua vian liittymään tai itse laitteeseen. Jos MMS -viestit eivät kulje millään puhelimella, on vika todennäköisesti itse liittymässä, jolloin tuo liittymän luonti uudelleen voi korjata asian.

Linkittämässäsi aiheessa juurikin tämä liittymän luonti uudelleen ja sen jälkeen MMS -asetukset puhelimeen uusiksi, korjasi ongelman. Tarkempaa ja henkilökohtaisempaa apua saat täällä OmaYhteisössä @OmaYhteisö-tiimi -käyttäjältä, jolle voit myös lähettää yksityisviestiä heidän profiilin kautta. Toinen vaihtoehto soitella Elisan asiakaspalveluun.
https://elisa.fi/asiakaspalvelu/yhteystiedot/

OmaGurulle soittamista en tässä tapauksessa suosittele.

Katso alkuperäinen viesti

1 kommentti

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +3
Onko tuo S5 vielä tallessa ja käyttökunnossa? Mikäli on, testaa MMS -viestien toimivuus tällä puhelimella uuden SIM -kortin kera. Toinen vaihtoehto on käyttää jotain toista puhelinta. Tällä saisi rajattua vian liittymään tai itse laitteeseen. Jos MMS -viestit eivät kulje millään puhelimella, on vika todennäköisesti itse liittymässä, jolloin tuo liittymän luonti uudelleen voi korjata asian.

Linkittämässäsi aiheessa juurikin tämä liittymän luonti uudelleen ja sen jälkeen MMS -asetukset puhelimeen uusiksi, korjasi ongelman. Tarkempaa ja henkilökohtaisempaa apua saat täällä OmaYhteisössä @OmaYhteisö-tiimi -käyttäjältä, jolle voit myös lähettää yksityisviestiä heidän profiilin kautta. Toinen vaihtoehto soitella Elisan asiakaspalveluun.
https://elisa.fi/asiakaspalvelu/yhteystiedot/

OmaGurulle soittamista en tässä tapauksessa suosittele.

Osallistu keskusteluun