Vastattu

MMS viestien kanssa lähtee järki

  • 20 toukokuu 2017
  • 4 kommenttia
  • 357 katselukerrat

Mitähän kikkakolmosia pitäs tehdä että MMS viestit toimis??
Asetukset kaikki OK, kun yrittää lähettää viestin, tulee "palvelua ei ole aktivoitu verkossa" ja vastaan otettaessa ei lataa viestiä. Whatsapp jyrää tämän takia, mutta kaikilla sitä ei ole vielä käytössä, joten esim kuvien lähettäminen on melko hankalaa.
Ongelma taisi tulla uuden SIM kortin myötä. 👿
icon

Vastauksen tähän kysymykseen jakoi Red 22 toukokuu 2017, 14:22

Voit lähettää liittymänumeron ja asiakastietosi meille yksityisviestillä myös täällä Palstalla: http://elisa.fi/palstatiimi niin voidaan tutkia onko liittymällä kaikki kunnossa. 🙂
Katso alkuperäinen viesti

4 kommenttia

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +3
Muutama seikka kaipaisi huomiota ja näihin olisi hyvä saada vastaus:

- Mikä puhelin sinulla on käytössä?
- Oletko tarkistanut oikeat asetukset täältä?
- Oletko käynnistänyt puhelimen uudelleen asetusten määrittämisen jälkeen?
- Toimiiko puhelimen liittymä muuten normaalisti? Netti pelaa muuallakin kuin kotona?

Kannattaa myös varmistaa, että sinulla on asiakasnumero lisättynä profiiliisi täällä Palstalla. Jos et ole vielä lisännyt asiakasnumeroasi, onnistuu tämä toimenpide klikkaamalla omaa nimimerkkiä sivun oikeasta yläkulmasta ja valitsemalla asetukset. Asiakasnumero löytyy esim. laskusta. Kun asiakasnumero on profiilissasi, pääsee myös Palstatiimi tutkailemaan liittymäsi tilannetta.
Minulla on Honor 7 lite.
Ja asetukset on ohjeittenne mukaiset, käynnistetty on uudelleen ja uudelleen tuloksetta. Netti toimii kyllä ihan normaalisti joka paikassa. :)
Ongelma on ollut jo monta kk, luovuttanut jo asian suhteen että ko toiminto toimisi....
Käyttäjätaso 6
Kunniamerkki +1
Jos on ongelmia ja asetukset laitteessa varmasti oikein, niin kannattanee rimpauttaa vikanumeroon: 010 190 262 (mpm/pvm) ja selitä, että kaikki on omasta laitteesta laitettu kuntoon, mutta ei toimi. Pyydä, että luo liittymän uudelleen ja sitten vielä kerran poista puhelimesta kaikki mahdolliset MMS -profiilit/yhteyspisteet ja luo ne uudelleen. Jos ei vieläkään toimi niin on jo kumma.
Käyttäjätaso 6
Kunniamerkki +3
Voit lähettää liittymänumeron ja asiakastietosi meille yksityisviestillä myös täällä Palstalla: http://elisa.fi/palstatiimi niin voidaan tutkia onko liittymällä kaikki kunnossa. 🙂

Osallistu keskusteluun