Vastattu

Mobiilivarmenteen kanssa ongelmia

  • 21 heinäkuu 2016
  • 1 kommentti
  • 257 katselukerrat

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +3
Itsellä on jo pitkään mobiilivarmenne ollut toimimatta omakanta.fi-palvelussa. Ekan kerran tilanne tuli vastaan n.2kk sitten, jolloin aina tuli vain ilmoitus, että "Tunnistautuminen keskeytyi". Parin päivän jälkeen sivuille tulikin ilmoitus, että Elisan mobiilivarmenteilla on ollut ongelmia ko. sivulla.

Nyt sivuston mukaan ongelmia ei enää pitäisi olla, mutta minä en kuitenkaan pääse mobiilivarmenteella sisään. Kun pitäisi lähteä tunnistuspyyntöä, tulee hetken kuluttua ainostaan ilmoitus "Mobiilivarmenteella tunnistautuminen keskeytyi.
Varmenne on suljettu. Tarkista palvelun tila operaattoriltasi tai rekisteröi uudelleen."


OmaElisan mukaan minulla yhä mobiilivarmenne normisti käytössä.

EDiT; Kävin kokeilemassa nyt vielä kela.fi-sivustolla, ja saan sieltä saman ilmoituksen, jonka mukaan varmenne olisi suljettu..
icon

Vastauksen tähän kysymykseen jakoi Red 21 heinäkuu 2016, 12:57

Avasin tästä oman ketjunsa, kun oli kuitenkin hiukan erilaista asiaa kuin tuossa aiemmassa. :)



Sulla näyttäisi olevan aktivoitu joulukuussa uusi sim-kortti eli mobiilivarmenne on tuolloin päättynyt. Tällä hetkellä sulla on vain Elisa-tunnus puhelintunnistautuminen käytössä, ja se ei ole tarpeeksi vahva tunnistautuminen noihin kyseisiin palveluihin. 🙂 Sun tulee rekisteröidä mobiilivarmenne uudelleen sun liittymälle täältä: http://elisa.fi/varmenne/
Katso alkuperäinen viesti

1 kommentti

Käyttäjätaso 6
Kunniamerkki +3
Avasin tästä oman ketjunsa, kun oli kuitenkin hiukan erilaista asiaa kuin tuossa aiemmassa. :)

Sulla näyttäisi olevan aktivoitu joulukuussa uusi sim-kortti eli mobiilivarmenne on tuolloin päättynyt. Tällä hetkellä sulla on vain Elisa-tunnus puhelintunnistautuminen käytössä, ja se ei ole tarpeeksi vahva tunnistautuminen noihin kyseisiin palveluihin. 🙂 Sun tulee rekisteröidä mobiilivarmenne uudelleen sun liittymälle täältä: http://elisa.fi/varmenne/

Osallistu keskusteluun