Nyt sivuston mukaan ongelmia ei enää pitäisi olla, mutta minä en kuitenkaan pääse mobiilivarmenteella sisään. Kun pitäisi lähteä tunnistuspyyntöä, tulee hetken kuluttua ainostaan ilmoitus "Mobiilivarmenteella tunnistautuminen keskeytyi.
Varmenne on suljettu. Tarkista palvelun tila operaattoriltasi tai rekisteröi uudelleen."
OmaElisan mukaan minulla yhä mobiilivarmenne normisti käytössä.
EDiT; Kävin kokeilemassa nyt vielä kela.fi-sivustolla, ja saan sieltä saman ilmoituksen, jonka mukaan varmenne olisi suljettu..
Vastauksen tähän kysymykseen jakoi Red
Avasin tästä oman ketjunsa, kun oli kuitenkin hiukan erilaista asiaa kuin tuossa aiemmassa. :)
Sulla näyttäisi olevan aktivoitu joulukuussa uusi sim-kortti eli mobiilivarmenne on tuolloin päättynyt. Tällä hetkellä sulla on vain Elisa-tunnus puhelintunnistautuminen käytössä, ja se ei ole tarpeeksi vahva tunnistautuminen noihin kyseisiin palveluihin. 🙂 Sun tulee rekisteröidä mobiilivarmenne uudelleen sun liittymälle täältä: http://elisa.fi/varmenne/
Katso alkuperäinen viesti
Sulla näyttäisi olevan aktivoitu joulukuussa uusi sim-kortti eli mobiilivarmenne on tuolloin päättynyt. Tällä hetkellä sulla on vain Elisa-tunnus puhelintunnistautuminen käytössä, ja se ei ole tarpeeksi vahva tunnistautuminen noihin kyseisiin palveluihin. 🙂 Sun tulee rekisteröidä mobiilivarmenne uudelleen sun liittymälle täältä: http://elisa.fi/varmenne/