Vastattu

Mobiilivarmenteen rekisteröinti Nordean verkkopankkitunnuksilla

  • 17 lokakuu 2017
  • 5 kommenttia
  • 1385 katselukerrat

  • Uusi OmaYhteisön jäsen
  • 0 kommenttia
Miksei mobiilivarmenteen rekisteröinti onnistu Nordean verkkopankkitunnuksilla? Tilanteen on väitetty olevan tilapäinen, mutta tietääkseni näin on ollut siitä asti kun mobiilivarmenne on lanseerattu. Ainakin itselläni ongelma on tullut eteen aina kun sim-kortti on vaihtunut ja varmenne on rekisteröitävä uudelleen. Kuitenkin meitä Nordean asiakkaita lienee Elisan asiakaskunnassa jokunen.
icon

Vastauksen tähän kysymykseen jakoi Mits 29 kesäkuu 2018, 13:58

Hip hei, saatiin myös se Nordea nyt meidän kelkkaan. 🙂
Katso alkuperäinen viesti

5 kommenttia

Käyttäjätaso 4
Kunniamerkki +1
Moikka Svantti ja tervetuloa Palstalle!
Näyttäisi tosiaan siltä että Nordean tunnistautuminen puuttuu meidän Varmenne -sivulta kokonaan. Selvitän asiaa teknisen tiimin kanssa ja palaan aiheeseen uudelleen vastauksen saatuani 🙂
Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +3
Miksei mobiilivarmenteen rekisteröinti onnistu Nordean verkkopankkitunnuksilla? Tilanteen on väitetty olevan tilapäinen, mutta tietääkseni näin on ollut siitä asti kun mobiilivarmenne on lanseerattu. Ainakin itselläni ongelma on tullut eteen aina kun sim-kortti on vaihtunut ja varmenne on rekisteröitävä uudelleen. Kuitenkin meitä Nordean asiakkaita lienee Elisan asiakaskunnassa jokunen.

Alusta asti olemme Nordean kanssa tästä sopimusta yrittäneet kyllä tehdä. 🙂
Pankkitunnuksilla tunnistautuminen vaatii pankin kanssa tietynlaisen sopimuksen, jota ei valitetttavasti vielä ole saatu sovituksi. Mutta valoa on tunnelin päässä kyllä. 🙂
onko tämä asia edennyt, eikö vieläkään onnistu Nordealaisille mobiilivarmenteen teko?
Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +3
Valitettavasti ei ainakaan vielä 😞 Työn alla tuo kuitenkin on
Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +3
Hip hei, saatiin myös se Nordea nyt meidän kelkkaan. 🙂

Osallistu keskusteluun