Vastauksen tähän kysymykseen jakoi Ihaa-na
Moi Maikki84 ja tervetuloa OmaYhteisöön! 
Voi ei, voidaan ilman muuta tarkistaa mikä siinä on pielessä. Sinulla varmastikin on meiltä saamasi SIM-kortti nyt puhelimessa? Olisiko sinun mahdollista lisätä profiiliisi asiakasnumero, puhelinnumero sekä SIM-kortin numero missä liittymän pitäisi toimia? Eli se meiltä saamasi SIM minkä olet nyt laittanut puhelimeesi.
Voisit lisäksi kertoa miten se ei toimi. Lukeeko puhelimen näytöllä jotain?
Jos tuntuu helpommalta, niin voit myös lähettää meille yksityisviestillä tietojasi niin jatketaan selvittelyä siellä.
Katso alkuperäinen viesti

Voi ei, voidaan ilman muuta tarkistaa mikä siinä on pielessä. Sinulla varmastikin on meiltä saamasi SIM-kortti nyt puhelimessa? Olisiko sinun mahdollista lisätä profiiliisi asiakasnumero, puhelinnumero sekä SIM-kortin numero missä liittymän pitäisi toimia? Eli se meiltä saamasi SIM minkä olet nyt laittanut puhelimeesi.
Voisit lisäksi kertoa miten se ei toimi. Lukeeko puhelimen näytöllä jotain?
Jos tuntuu helpommalta, niin voit myös lähettää meille yksityisviestillä tietojasi niin jatketaan selvittelyä siellä.