Vastattu

Myynnistä poistuneen liittymän tarkka hinnasto (?)

  • 25 kesäkuu 2018
  • 29 kommenttia
  • 1945 katselukerrat

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +2
Olin "nostamassa" kytkintä ja oli jo numsi päällä. Tänään tuli Elisalta viestiä ja myöhemmin sitten tarjottiinn pari liittymää,jotka ovat poistuneet uusiomyynnistä. Sain tilausvahvistuksen, mutta haluan myös saada näistä tarkan selvityksen mitä pakettiin kuuluu ja mihin hintaan. Tulevatko tiedot siis postissa vai miten? En katso että minun tarvitsee alkaa seikkailla ja etsiä tietoa jostain.

Mietityttämään jäi myös, että uusio myynnistä poistunutta voidaan myydä, mutta ei koske kuitenkaan kaikki uusio myynnistä poistuneita liittymiä. Kuinka kauan tämmöinen liittymä voi olla kaupan ns.tiskin alta???
icon

Vastauksen tähän kysymykseen jakoi jniiranen 3 heinäkuu 2018, 18:01

Kun menet oma Elisaan https://verkkoasiointi.elisa.fi/ ja siellä valitset liittymän jonka tietoja haluat katsoa ja valitset kohdan "sopimus" ja sieltä mene sivua alaspäin kohtaan "Liittymätyyppi" ja sen alapuolelta tekstiä "Liittymän ominaisuudet" klikkaa hiirellä niin siihen ala puolelle ilmestyy kaikki tiedot mitä haluat tietää. Samalla sivulla ylempänä "Sopimus" kohdasta näkee jos littymästä saa bonusta, jos siitä ei saa bonusta sitä ei lue siinä
Katso alkuperäinen viesti

29 kommenttia

Käyttäjätaso 5
Kunniamerkki +2
Omaelisassa näkyy nykyhinta ja tarjoushinnat päättymisaikoineen. siellä kaikki oleellinen liittymiin liittyvä on.
Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +2
Näen kyllä omilla sivuilla sopimuksen ja pakettien hinnat, vaan en muita hintoja.
Jos on tietoa että siellä näkyvät minuuttihinnatkin, niin kuva vaan tänne, kiitos!
Mitä siis maksaa tuossa pakettiin kuulumattomien viestien,puheluiden ym.hinta?

Sen jo toki sain selville, että olen "onnellinen" 4G omistaja, vaan vielä en ole nähny vilaustakaan 4G:stä. Kyllä.....luurikin on käynnistetty, ehkä jt muita taikoja pitäisi tehdä tai pitäs takoo omaan päähän,että ÄLÄ LUOTA LUPAUKSIIN nopeuksissa,hinnoissa tai missään muussakaan.
Tosin eihän ne sopimukset tavallaan sidokkaan kun asiakasta ja maksun muodossa. Luvattua vastinetta ei tarvitse tulkinnan mukaan toimittaa. Samalla 3G:llä mennään, mutta nyt vaan maksan 4G:stä
:@:@

Käyttäjätaso 5
Kunniamerkki +1
En tiedä mikä paikkakunta on kyseessä, onko siellä kuuluvuuskartan mukaan kuuluvuutta 4G:ssä? Entä tukeehan puhelin 4G:tä? Ja puhelimesta on valittu matkapuhelinverkot asetuksista verkkotilaksi "4G/3G/2G (automaattinen yhdistäminen)"?
Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +2
Nyt on alkanu lyyti paremmin kirjottaa. Verkkotilana on automaattinen yhdistäminen. En tiedä onko täällää niin paksut "lastulevy tm."väliovet, lukemat on makkarissa tien puolella on ihan eri luokkaa kun 10 askeleen päässä pihan puolella. Nyt kuitenkin parempi, mutta jotenkin tuntuu,että toisen mittauksen tulos on vähän puolueellinen vai kuvittelenkohan vaan. Suunta on toki parempi, mutta enpä nyt näiden perusteella voi tietää silti totuutta:?

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +2
Täällä ne vastausajat vaan pitenee. Riippuukohan vastausaika kysymyksestä vai kysymyksen esittäjästä:?
Käyttäjätaso 6
Kunniamerkki +4
Tuotako hintaa etsit?

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +2
Ei mulla huolettomassa lue mitään Premium+.
Sopimuksissa lukee : Saunalahti Tarkka Premium 50M ja Saunalahti Huoleton 4G
Entä kertyykö tuosta 4G:stä s-bonusta? Siitäkin on netti pullollaan kovinkin vaihtelevaa mielipidettä. Bonusta saa ja ei saa, miten mahtaa olla "pöydän" alta myydyllä liittymällä?
Nykyään palstatiimi taitaa olla kypsyny kaikkeen kun ei sitten millään vaivaudu vastaamaan, paitsi niihin helppoihin ja "kiltteihin" kysymyksiin . Täällä vaan jaaritellaan keskenämme mututuntumalla monista asioista ja tyyliin ennen oli,sai jne. Vallan pelleilyks on menny koko touhu tai ollu kyllä jo joitain vuosia,jos tarkkoja ollaan. VOI VOI tätä "asiakaspalvelua" !!!!
Käyttäjätaso 5
Kunniamerkki +1
Kun menet oma Elisaan https://verkkoasiointi.elisa.fi/ ja siellä valitset liittymän jonka tietoja haluat katsoa ja valitset kohdan "sopimus" ja sieltä mene sivua alaspäin kohtaan "Liittymätyyppi" ja sen alapuolelta tekstiä "Liittymän ominaisuudet" klikkaa hiirellä niin siihen ala puolelle ilmestyy kaikki tiedot mitä haluat tietää. Samalla sivulla ylempänä "Sopimus" kohdasta näkee jos littymästä saa bonusta, jos siitä ei saa bonusta sitä ei lue siinä
Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +2
Hitokseen kiitoksia jniiranen!! :D Miten ovatkin saanet pienellä präntättyä tekstin ja sen verran alas, että ei kiinnitä huomiota, paitsi jos tekee muutoksen liittymään. Olisi varmaan ollut järkevämpikin kohta, vaikka ylempänä ja juuri sopimuksen kohdalla. Tähänkään ei mennyt kun 7 pvää saada vastaus selkeällä suomella, tosin ei vieläkään henkilökunnalta. Nyt ei tarvii enää kun odotella vastausta laajakaista kysymykseen. Siinä voi mennä kai vissiin kk tahi pari.:?
Käyttäjätaso 1
Hyvä, että sitten myös tuo 4G toimimaan päivityksen jäljiltä. Kaikki Elisa Saunalahti 4G-liittymät kerryttävät S-Bonuksen ja tästä näkyikin maininta myös tuossa lähettämässäsi tilausvahvistuksessa. 🙂 Möys jniirasen keinot oli hyvät sopimuksen tsekkaamiseen.

Kypsymään ei olla täällä päästy 🙂 Palsta on meidän yhteinen keskutelukanava, joten kiireellisissä kysymyksissä kannattaa kyllä ehdottomasti pirauttaa asiakaspalveluun tai katsoa muut yhteydenottotavat täältä: www.elisa.fi/yhteystiedot
Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +2
Ensinnäkin tässä ei ollut kyse jniirasen liittymästä , (joka on eri ainakin nimeltään kuin minun )ja hinnasta ja toiseksi, en ole lähettänyt mitään tilausvahvistusta tänne.
Sen sijaan teidän lähettämä tilausvahvistus s-postiini, ei pidä sisällään noita tietoja, mitkä jniirasen laittamassa kuvassa näkyvät, koskien hänen liittymäänsä, ei minun.
ps. jos tämä on asiakaspalvelukanava, niin silloin ei ajeta soittamaan maksullisiin numeroihin. Jopa pankki lupaa vastata 2-3 päivässä. Täällä se ei välttämättä toteudu. Tosin kun joku on hoitanut homman, niin loppukommentti tulee kyllä yllättävänkin nopeasti. 7 pvää on mielestäni kyllä kohtuuton aika odottaa henkilökunnan virallista vastausta, vaikka ei hengenhätä olisikaan. Tiedän kyllä että täällä lueskelette, vaan sitä en tiedä, miksi ette vaivaudu vastaamaan, vaan annatte ihmisten arvuutella asioiden oikeaa laitaa.:(:?
Käyttäjätaso 1
voisko olla ihan puhtaasti sen takia, että töitä on niin paljon ettei yksinkertaisesti ehdi? nyt varsinkin kun on kesälomakausi meneillään niin vahvuus on taatusti pienempi kuin normisti eikä tämä asia nyt ollut mikään hengenhätäasia. ja toisekseen on aika törkeätä "palstan luottojäseneltä" kuittailla, että työntekijät on kännissä töissä. epäasiallista käytöstä.
Käyttäjätaso 6
Kunniamerkki +4
Kun menet oma Elisaan https://verkkoasiointi.elisa.fi/ ja siellä valitset liittymän jonka tietoja haluat katsoa ja valitset kohdan "sopimus" ja sieltä mene sivua alaspäin kohtaan "Liittymätyyppi" ja sen alapuolelta tekstiä "Liittymän ominaisuudet" klikkaa hiirellä niin siihen ala puolelle ilmestyy kaikki tiedot mitä haluat tietää. Samalla sivulla ylempänä "Sopimus" kohdasta näkee jos littymästä saa bonusta, jos siitä ei saa bonusta sitä ei lue siinä
Olisi pitänyt ympyröidä vaihteet tuosta minun kuvastani. Saman asian kertoi sanoin jniiranen.
Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +2
Hei BalerionB. kommennttini oli tarkoitettu huuleksi. Toivottavasti ko henkilö ei pahastunut paljoa. Kirjoitan nimittäin pienillä luurin näppäimillä itsekkin puutaheinää kun sormi osuu aina viereiseen näppäimeen. sinä et toki tunne minua,etkä siis välttämättä ymmärrä huumoriani,jos sitä nyt ylipäänsä ymmärtää kukaan. No muutamat tutut kuitenkin. Pahoittelut siis jos kyseinen Elisalainen mielensä pahoitti. Mitä taas kiireellisyyteen tulee,niin sitä ei voi joki toinen puolestani määritellä jonkun tiedon osalta. Myöskään kesä ei ole syy jättää vastaamatta, edes minun työpaikalla. no ehkä eri työpaikoilla on eri säännöt. valitettavasti ongelma ei rajoitu vain kesään täällä palstalla ja monesti vastauksia kaivaa tai tietää joku palstalla paljon oleva tavis asiakas. Mutta paisteista päivää,älkääkä nyt kukaan mieltänne pahottako. Minä jatkan töitäni mistä toistaseks palkkaakin maksetaan.
Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +2
Kun menet oma Elisaan https://verkkoasiointi.elisa.fi/ ja siellä valitset liittymän jonka tietoja haluat katsoa ja valitset kohdan "sopimus" ja sieltä mene sivua alaspäin kohtaan "Liittymätyyppi" ja sen alapuolelta tekstiä "Liittymän ominaisuudet" klikkaa hiirellä niin siihen ala puolelle ilmestyy kaikki tiedot mitä haluat tietää. Samalla sivulla ylempänä "Sopimus" kohdasta näkee jos littymästä saa bonusta, jos siitä ei saa bonusta sitä ei lue siinä
Olisi pitänyt ympyröidä vaihteet tuosta minun kuvastani. Saman asian kertoi sanoin jniiranen.


Kiitos vaan sinullekkin. Olisihan se näkynyt tuossa sunkin kuvassa, mutta kun ei mulla ollut "silmä kädessä", niin en ole päivitä liittymä tekstin alta huomannut ko kohtaa. Minusta tieto pitäisi olla ylempänä, koska ei sitä välttämättä ole liitttymää vaihtamassa/päivittämässä. Tosin sivujen suunnittelija on varmaan oman alansa ammattilainen.
Käyttäjätaso 1
Kaikki Elisa Saunalahti 4G-liittymät kerryttävät S-Bonuksen ja tästä näkyikin maininta myös tuossa lähettämässäsi tilausvahvistuksessa.

On se sitten outoa, kun pakkovaihdatettiin liittymät 3G > 4G, mutten pääse aktivoimaan S-bonusta liittymille.

Oletko nyt aivan varma, että kaikki 4G-liittymät kerryttävät Bonusta?

Korttelikuitu kerryttää ja näkyy sopimuksissa OK.

Elisan sivuilta clipattu.
Ensin lukee;
Saat S-ryhmän Bonusta Elisan Saunalahti 4G ja 5G Ready puhe- ja mobiililaajakaistaliittymistä sekä Elisan Saunalahti laajakaistaliittymistä. Lisäksi Bonusta kerryttävät Elisan matkapuhelinliittymät.

Sitten myöhemmin;
S-ryhmän Bonusta kerryttävät Elisan Saunalahti -liittymät
Tästä näet Elisan Saunalahti -liittymät ja palvelut, joista Bonusta kertyy:
Saunalahti Tarkka 4G ja 4G Premium -liittymät
Saunalahti Huoleton 4G, 4G Premium ja 5G Ready -liittymät
Saunalahti Mobiililaajakaista 4G ja Mobiililaajakaista 5G Ready -liittymät
Saunalahti Sisäverkko -liittymät
Saunalahti Korttelikuitu (30M-1000M)
Saunalahti Kotikuitu (30M-1000M), yhtiövastikekohteissa (100M-1000M)

Eli mistä liittymistä sitä bonusta oikein saa?
Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +3
Manipenni: Tämä Palsta ei missään nimessä ole oikea kanava jos odotat saavasi vastauksen päivässä parissa. Meidän kenenkään työtehtävä ei ole vahdata tätä Palstaa ainoastaan. Hoidamme kaikkia Elisan somekanavia. Moni menee kiireellisyydessä Palstan ohi. Olemme Palstan moderaattoreita, ei siis päivystetä täällä josko tulisi joku kysymys joltakin. Tämä on keskustelufoorumi. 🙂
Me ei jätetä täällä vastaamatta, vaan me vastataan tietyssä järjestyksessä. Nytkin vasta luettiin tuo 3. päivä lähettämäsi viesti, ihan puhtaasti kiireen takia. Kun on kiirettä esim. Facebookin puolella niin emme perehdy niin paljon Palstaan. Nyt on pitkään ollut erittäin hyvä tilanne ja olemmekin tänne ennen juhannusta päässeet oikeastaan päivittäin, viikonloppuja joskus lukuunottamatta. Juhannuksen jälkeen on tullut selkeä piikki kontaktimääriin, ehkä se johtuu asiakkaiden kesälomista, että on aikaa kirjoitella? En tiedä. Toki kesälomat meillä Elisallakin pyörii, mutta saman verran meillä on henkilöitä täällä somen parissa kesällä kun muutenkin. Kiiretilanteissa jopa enenmmän, kun normaalisti.
Pyydänkin nyt nätisti, että lopettaisit Palstatiimin tai muiden Elisan työntekijöiden mollaamisen. Olet toisessa ketjussa mm. myös epäillyt että kaivellaan täällä nenää? Ollaan kaikki täällä aikuisia ihmisiä niin käyttäydytään myös sen mukaisesti. Kiireellisissä tapauksissa ota yhteys puhelimitse, chatista tai tule vaikka toisiin somekanaviimme kuten Facebook tai Twitter jos tili löytyy 🙂

Hexe: Tuossa olikin tosiaan listattuna nuo liittymätyypit josta sitä saa. Jos sinulla on ongelmia saada liittymällesi aktivoitua tuo bonus niin otathan yhteyden asiakaspalveluun niin tsekataan mistä on kyse! 🙂
Helpoiten saat yhteyden vaikka Facebookin yksärin tai chatin kautta. 🙂 Toki puhelinpalvelukin jeesaa myös.
Käyttäjätaso 7
Tämä Palsta ei missään nimessä ole oikea kanava jos odotat saavasi vastauksen päivässä parissa. Meidän kenenkään työtehtävä ei ole vahdata tätä Palstaa ainoastaan. Hoidamme kaikkia Elisan somekanavia. Moni menee kiireellisyydessä Palstan ohi. Olemme Palstan moderaattoreita, ei siis päivystetä täällä josko tulisi joku kysymys joltakin.

Helpoiten saat yhteyden vaikka Facebookin yksärin tai chatin kautta. 🙂 Toki puhelinpalvelukin jeesaa myös.


Niinpä niin. :(

Odottaisi kyllä , että Elisa priorisoisi omat somekanavansa (Palstan yksityisviestit ja kenties chat) noiden ulkomaisten roskapalveluiden edelle. Ne eivät ole mitään tietoturvallisia asiakaspalvelukanavia , Facebook ainakaan ei ole. Zuckerbergin viimeaikaisten sekoilujen vuoksi suurin osa tuttavistani on luopunut koko Facebookista ja niin tulisi Elisankin tehdä ja luottaa omiin kanaviin enemmänkin.

PS. Itselläni ei ole koskaan ollut Facebook-tiliä eikä tule koskaan olemaankaan , joten sitä kautta en yhteyttä ota. Odotan saavani palvelua siitä huolimatta vähintäänkin samassa ajassa kuin Facebookista. Maksulliseen puhelinpalveluun en koske pitkällä tikullakaan.
Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +3
Tämä Palsta ei missään nimessä ole oikea kanava jos odotat saavasi vastauksen päivässä parissa. Meidän kenenkään työtehtävä ei ole vahdata tätä Palstaa ainoastaan. Hoidamme kaikkia Elisan somekanavia. Moni menee kiireellisyydessä Palstan ohi. Olemme Palstan moderaattoreita, ei siis päivystetä täällä josko tulisi joku kysymys joltakin.

Helpoiten saat yhteyden vaikka Facebookin yksärin tai chatin kautta. 🙂 Toki puhelinpalvelukin jeesaa myös.


Niinpä niin. :(

Odottaisi kyllä , että Elisa priorisoisi omat somekanavansa (Palstan yksityisviestit ja kenties chat) noiden ulkomaisten roskapalveluiden edelle. Ne eivät ole mitään tietoturvallisia asiakaspalvelukanavia , Facebook ainakaan ei ole. Zuckerbergin viimeaikaisten sekoilujen vuoksi suurin osa tuttavistani on luopunut koko Facebookista ja niin tulisi Elisankin tehdä ja luottaa omiin kanaviin enemmänkin.

PS. Itselläni ei ole koskaan ollut Facebook-tiliä eikä tule koskaan olemaankaan , joten sitä kautta en yhteyttä ota. Odotan saavani palvelua siitä huolimatta vähintäänkin samassa ajassa kuin Facebookista. Maksulliseen puhelinpalveluun en koske pitkällä tikullakaan.


Chat ei liity mitenkään Elisan someen. Niihin on omat tekijänsä. 🙂 Facebook ja Twitter ovat kanavana nopeampia, sekä luonteeltaan hektisempiä ja niissä odotetaankin vastauksen tulevan nopeammin.
Tämä on kuitenkin keskustelufoorumi.
Käyttäjätaso 7
Chat ei liity mitenkään Elisan someen. Niihin on omat tekijänsä. 🙂 Facebook ja Twitter ovat kanavana nopeampia, sekä luonteeltaan hektisempiä ja niissä odotetaankin vastauksen tulevan nopeammin.
Tämä on kuitenkin keskustelufoorumi.


Keskustelufoorumeja
ovat ne Facebook ja Twitterkin eikä mitään asiakaspalvelukanavia. Kaiken lisäksi niiden tietoturva on varsin kyseenalainen.

Ymmärrän kyllä , että Elisa ei halua panostaa omiin asiakaspalvelukanaviinsa , kun sehän maksaa. Facebook- tai Twitter-tili ei maksa mitään.

No niin tai näin , niin minua ette noihin kanaviin saa millään ja odotan silti saavani teiltä palvelua siinä kuin muutkin.
Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki


Keskustelufoorumeja
ovat ne Facebook ja Twitterkin eikä mitään asiakaspalvelukanavia. Kaiken lisäksi niiden tietoturva on varsin kyseenalainen.

Ymmärrän kyllä , että Elisa ei halua panostaa omiin asiakaspalvelukanaviinsa , kun sehän maksaa. Facebook- tai Twitter-tili ei maksa mitään.

No niin tai näin , niin minua ette noihin kanaviin saa millään ja odotan silti saavani teiltä palvelua siinä kuin muutkin.


Se on hyvä, että jokaiselle löytyy se oma sopiva kanavansa. Tämän takia näitä eri kanavia niin paljon meilläkin on tarjolla 😉 Jokaisella asiointikanavalla on tottaki myös omat ominaispiirteensä. Tällä yhteisöllä on meille tärkeä rooli luoda keskustelua Elisan palveluiden ympärillä, osallistaa asiakkaita ja kerätä kehitysideoita. Asiakaspalvelukanavana täällä yhteisössä puolestaan erona tosiaan esimerkiksi puhelinasiakaspalveluun tai Facebook Messengeriin on se, että täällä ensisijainen tavoite on, että ratkaisut löytyvät yhteisön auttaessa toisiaan. Palstatiimimme moderoi tottakai kaikki keskustelut ja hyppäämme niihin heti mukaan, jos huomaamme, että aihe on sellainen, jossa yhteisö ei voi toisiaan auttaa tai vastausta ei ole alkanut päivän tai parin sisään kuulua. Moderoinnista vastaavan Palstatiimin lisäksi täällä yhteisössä on myös mukana monia muita elisalaisia, jotka aktiivisesti osallistuvat keskusteluihin omaan osaamisalueensa puitteissa.

Luonteeltaan tällainen yhteisö ei tietenkään ole vastaavalla tavalla kuitenkaan reaaliaikainen kuin chat-tyyppiset asiointikanavat tai vaikkapa puhelinasiakaspavelu, sen varmasti kaikki toki ymmärtääkin 🙂 Nyt viimeisen parin viikon aikana vastausajat ovat vähän venähtäneet, kuten Mits tuossa kertoikin. Pahoittelut siitä, mutta parhaamme täällä huhkimme 🙂 Yhteisö on luonteeltaan julkinen ja yksityisviestit ovat täällä vain tukikanava, joita ainakin toistaiseksi käytämme tarpeen mukaan auttamaan sellaisten asioiden selvittelyssä, joissa asiakkaalta tarvitaan henkilötietoja, joita ei voi julkisissa keskusteluissa käsitellä. Palstan yksityisviestit katsotaan kuitenkin läpi vain kerran päivässä arkipäivinä, joten kiirellisempien asioiden hoitamiseen ne eivät sovi. Koska vastaan tämän yhteisön kehittämisen lisäksi meillä Elisalla myös sosiaalisen median asiakaspalvelukanavista, niin voin kertoa, että myös näihin asiointikanaviin panostetaan meillä kasvavissa määrin 🙂
Käyttäjätaso 7


Keskustelufoorumeja
ovat ne Facebook ja Twitterkin eikä mitään asiakaspalvelukanavia. Kaiken lisäksi niiden tietoturva on varsin kyseenalainen.

Ymmärrän kyllä , että Elisa ei halua panostaa omiin asiakaspalvelukanaviinsa , kun sehän maksaa. Facebook- tai Twitter-tili ei maksa mitään.

No niin tai näin , niin minua ette noihin kanaviin saa millään ja odotan silti saavani teiltä palvelua siinä kuin muutkin.


Se on hyvä, että jokaiselle löytyy se oma sopiva kanavansa. Tämän takia näitä eri kanavia niin paljon meilläkin on tarjolla 😉 Jokaisella asiointikanavalla on tottaki myös omat ominaispiirteensä. Tällä yhteisöllä on meille tärkeä rooli luoda keskustelua Elisan palveluiden ympärillä, osallistaa asiakkaita ja kerätä kehitysideoita. Asiakaspalvelukanavana täällä yhteisössä puolestaan erona tosiaan esimerkiksi puhelinasiakaspalveluun tai Facebook Messengeriin on se, että täällä ensisijainen tavoite on, että ratkaisut löytyvät yhteisön auttaessa toisiaan. Palstatiimimme moderoi tottakai kaikki keskustelut ja hyppäämme niihin heti mukaan, jos huomaamme, että aihe on sellainen, jossa yhteisö ei voi toisiaan auttaa tai vastausta ei ole alkanut päivän tai parin sisään kuulua. Moderoinnista vastaavan Palstatiimin lisäksi täällä yhteisössä on myös mukana monia muita elisalaisia, jotka aktiivisesti osallistuvat keskusteluihin omaan osaamisalueensa puitteissa.

Luonteeltaan tällainen yhteisö ei tietenkään ole vastaavalla tavalla kuitenkaan reaaliaikainen kuin chat-tyyppiset asiointikanavat tai vaikkapa puhelinasiakaspavelu, sen varmasti kaikki toki ymmärtääkin 🙂 Nyt viimeisen parin viikon aikana vastausajat ovat vähän venähtäneet, kuten Mits tuossa kertoikin. Pahoittelut siitä, mutta parhaamme täällä huhkimme 🙂 Yhteisö on luonteeltaan julkinen ja yksityisviestit ovat täällä vain tukikanava, joita ainakin toistaiseksi käytämme tarpeen mukaan auttamaan sellaisten asioiden selvittelyssä, joissa asiakkaalta tarvitaan henkilötietoja, joita ei voi julkisissa keskusteluissa käsitellä. Palstan yksityisviestit katsotaan kuitenkin läpi vain kerran päivässä arkipäivinä, joten kiirellisempien asioiden hoitamiseen ne eivät sovi. Koska vastaan tämän yhteisön kehittämisen lisäksi meillä Elisalla myös sosiaalisen median asiakaspalvelukanavista, niin voin kertoa, että myös näihin asiointikanaviin panostetaan meillä kasvavissa määrin :)


Ja liirum laarum. :D:D

Tämä Palstan yleinen keskustelu on mitä on ja siitä en ole sanonut tässä ketjussa yhtään mitään.

Se pointti Rinsku on se , että teidän pitää Palstan yksityisviestien puolella pystyä samaan kuin Facebookissa ja Twitterissä. Meitä Facebookittomia ja Twitterittömiä on paljon ja lisää tulee koko ajan Zuckerbergin sekoilujen vuoksi.
Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki

Se pointti Rinsku on se , että teidän pitää Palstan yksityisviestien puolella pystyä samaan kuin Facebookissa ja Twitterissä. Meitä Facebookittomia ja Twitterittömiä on paljon ja lisää tulee koko ajan Zuckerbergin sekoilujen vuoksi.


Tähän täytyy ikävä kyllä kommentoida, että näin ei tule todennäköisesti tapahtumaan, eikä se ole meille tavoite. FB ei toki ole ainoa vaihtoehtoinen kanava. Tälläinen yhteisöllinen alusta ei vain taivu Messenger tai chat -tyyliseen reaaliaikaiseen tai asynkroniseen 1-to-1 asiakaspalveluun. Päin vastoin olemme välillä harkinneet yksityisviestien lähettämisen Palstatiimille poistamista käytöstä kokonaan jossain vaiheessa. Toistaiseksi ainakin kuitenkin haluamme tämänkin mahdollisuuden vielä pitää käytössä, koska se palvelee tarkoitusta silloin kun tarvitsemme henkilökohtaisempia lisätietoja julkisiin keskusteluihin liittyen.

Tämä meni nyt vähän ohi itse keskustelun aiheesta tosiaan, mutta halusin selventää meidän näkökulman asiaan. 🙂
Käyttäjätaso 7
Tähän täytyy ikävä kyllä kommentoida, että näin ei tule todennäköisesti tapahtumaan, eikä se ole meille tavoite. FB ei toki ole ainoa vaihtoehtoinen kanava. Tälläinen yhteisöllinen alusta ei vain taivu Messenger tai chat -tyyliseen reaaliaikaiseen tai asynkroniseen 1-to-1 asiakaspalveluun. Päin vastoin olemme välillä harkinneet yksityisviestien lähettämisen Palstatiimille poistamista käytöstä kokonaan jossain vaiheessa.

Että silleen. :(

Jos kirjallinen yhteydenottotapa , mistä jää dokumentti myös asiakkaalle (ei chat eikä mikään some ylipäätään) , poistuu kokonaan , niin silloin poistun minäkin ja siirryn toisen operaattorin asiakkaaksi.

Puhelimitse en tee sopimuksia enkä ole koskaan tehnyt , kun niistä ei jää asiakkaalle mustaa valkoisella.
Käyttäjätaso 3
Kunniamerkki
Itse en myöskään oikein ymmärrä Rinskun kommenttia koska en ole somessa.
Sen vähän mitä siitä tiedän on, että herja lentää ja vähemmälle jää asiaan keskittymnien.

Elisa on sen verran iso tekijä Suomessa, että toivoisin tosenlaista palautetta tämän foorumin suhteen.
Tuntuu, että meidät kaikki halutaan somettaa amerikkalaisille toimijoille?

Osallistu keskusteluun