Vastattu

Myynnistä poistuneen liittymän tarkka hinnasto (?)

  • 25 kesäkuu 2018
  • 29 kommenttia
  • 1944 katselukerrat


Näytä ensimmäinen kirjoitus

29 kommenttia

Käyttäjätaso 3
Kuulun niihin "konservatiiveihin", jotka eivät käytä ns sosiaalisia medioita. En tosin oikein ymmärrä sitä, mitä "epäsosiaalista" tällaisella keskustelupalstalla on. Olen esittänyt täällä kysymyksiä ja kritiikkiä sekä osallistunut muiden aloittamiin keskusteluihin. Hyvää tällä keskusteluareenalla on esim se, ettei viestejä juurikaan sensuroida (mitä tapahtuu paljon dna:n vastaavalla) ja täällä saa yleensä vastauksia kysymyksiin, ei tosin aina kovin pitkälle meneviä.

Minäkään en ymmärrä sitä, miksi Elisa haluaa priorisoida ns sosiaalisia medioita tämän keskustelupalstan edelle.
Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +5
Minä en Facebookia tai Twitteriä tai Instagramia tai Whatsappia tai jotain sellaista tarvitse.

Täysin turhaa ajanhukkaa edes rekisteröityä ko. palveluihin, pelkkää draamaa ja loputonta tietoa. Ihmiset päivittelevät kenen Facebook-julkisivu on parempi kuin meidän.

En halua antaa asiakastietojani yhteydenotossa amerikkalaiselle firmalle.

Ja jos tämä yhteisön YV poistetaan Elisaan päin niin kuinka jatkossa hoitaisitte puutteellisen foorumin sähköpostin tarkastuksen ja vaihdon, joka ei asiakkaan puolelta onnistu mitenkään?
Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +5
Kuulun niihin "konservatiiveihin", jotka eivät käytä ns sosiaalisia medioita. En tosin oikein ymmärrä sitä, mitä "epäsosiaalista" tällaisella keskustelupalstalla on. Olen esittänyt täällä kysymyksiä ja kritiikkiä sekä osallistunut muiden aloittamiin keskusteluihin. Hyvää tällä keskusteluareenalla on esim se, ettei viestejä juurikaan sensuroida (mitä tapahtuu paljon dna:n vastaavalla) ja täällä saa yleensä vastauksia kysymyksiin, ei tosin aina kovin pitkälle meneviä.

Minäkään en ymmärrä sitä, miksi Elisa haluaa priorisoida ns sosiaalisia medioita tämän keskustelupalstan edelle.

Syy on varmaan se, että sosiaalisessa mediassa huono kokemus lähtee muuten leviämään, jos ei sitä hoida mallikkaasti alta pois. Tämä yhteisö, tai palsta, tai mitä lie tämä on on niin hiljainen että täältä ei mikään saa huomiota. Voivat huoletta jättää vaikka viikoksi lepäämään ja jättää kaiken työn meille luottojäsenille ja muille palstalasille. Eikös joku sanonutkin jo ylläpidosta, että käyvät täällä kerran päivässä tai jotain vastaamassa, jos muut eivät osanneet 😃 Kertoo mitä??

Kertoo sen, että eivät välitä tuon taivaallista koko yhteisöstä, tarkoitus vain että asiakkaat vastaavat asiakkaille, kun muut ovat Facebookissa ja Twitterissä estämässä Jaa-nappulan käyttöä ettei paha leviä ja tahrii Elisan maineen kun laskussa oli 10 sentin veloitus liikaa.

Mä oon vähentänyt täällä vastaamista, juuri silloin, kun huomasin ettei modetkaan vastaa - miksi pitäisi vastata ilmaiseksi ja hoitaa "Elisan työn". Ei kukaan meistä saa täällä palkkaa vastaamisesta ja Elisa häärii jossain Mark Zuckerbergin luomassa jumalallisessa palvelussa.
Käyttäjätaso 5
Mua ärsyttää toi asiakaspalvelu chat tuol OmaElisassa ku siel asiakaspalvelija on usein varattu kun haluan ottaa yhteyttä asiakaspalveluun sitä kautta eikä soittamalla (periaatekysyms). Ja kans se että asiakaspalvelu chatis on tosi lyhyt aukioloaika. Oon laittanu palautetta että pidentäkää asiakaspalvelu chatin aukioloaikoja ja resursseja mutta kiinnostaako Elisaa? Ei todellakaan. Palaute meni kuin kuurolle korville. Moni muuki on toivonu pidempiä aukioloaikoja asiakaspalvelu chattiin. Ne antaa saman vastauksen että ne vielä muka testailee sitä vikka ne on jo testannu sitä aika kauan. Eiköhän teatit oo jo testattu ja pidentäis sen aukioloaikoja, resursseja ja kehittäisi sitä muutta mitään ei tapahdu. Tällä hetkellä sieltä tavoitta vain asiakaspalvelun eikä teknistä tukea. Oisi hyvä et chatista tavoittaisi senkin kun täl hetkel sinne pääsee vain soittamal joka maksaa.

Teliallaki on parempi asiakaspalvelu chat. Se on avoinna 24 tuntia ja sillä tavoittaa asiakaspalvelun ja teknisen tuen. Elisan pitäs ottaa mallia Teliasta ja lopettaa se rahan kiilto silmis juoksemisen mut tuskin sitä saa koskaan loppumaan. Puhelin asiakaspalvelu helpottu ja rauhottuu jos asiakaspalvelu chattia kehitettäisiin.

Osallistu keskusteluun