Kysymys

N97 ja TotaaliMAX



Näytä ensimmäinen kirjoitus

452 kommenttia

No itse kyllä oletan että tuo multisim säilyy ja tulen siitä kyllä taistelemaan,sillä tosiaan itselläni tuo multisimm palvelu on todella tärkeä.
Käyttäjätaso 4
Kunniamerkki

No itse kyllä oletan että tuo multisim säilyy ja tulen siitä kyllä taistelemaan,sillä tosiaan itselläni tuo multisimm palvelu on todella tärkeä.



Multisim on hyvä ja tärkeä palvelu monille ja siksi olenkin sitä mieltä ollut, että Saunalahden olisi aika pikkuhiljaa yhtenäistää asiakaspalvelijoidensa tietoja jotta asiakkaat tietäisivät missä oikein mennään. Jos käy niin, että multisim loppuu lupauksista huolimatta sinulla on ilman muuta syytä "taisteluun" sillä täällä on luvattu sen säilyvän. Mutta mitä se käytännössä tarkoittaa on eria asia. Katkeaako multisim ja joudut jonottamaan asiakaspalveluun, lähettämään lomakkeita ja odottamaan vastauksia jotka ovat mahdollisesti ristiriidassa? Kauanko menee, että virhe korjataan jos korjataan?

En tietenkään toivo kellekkään tällaisia ongelmia mutta kuten edellä olen todennut ei kovin vahvasti mene Saunalahdella tämän palvelun tuottaminen ja asiakasinformointi.

Kuten olen aiemminkin todennut: Saunalahti kehittää hyviä palveluita joissa pääosin yhdistyy käytettävyys, tarpeellisuus, helppous ja erittäin kilpailukykyinen hinnoittelu miltei aina myös kokonaisedullisuus. Mutta palveluiden lanseeraus tehdään usein liian hätiköidysti jolloin oikean tiedon saaminen on vaikeaa ja asiakkaan näkökulmasta se ei näytä hyvältä on palvelu sitten kuinka edullinen, mullistava ja kokonaisvaltaisesti hieno.
Käyttäjätaso 2



TotaaliMAX on ainut liittymä johon siirrettäessä tuo multisimpalvelu tulee säilymään. Muihin vaihdettaessa Multisim poistuu käytöstä.




Tämän tiedon mukaan säilyisi vain jos siirtää tuohon totaali maxiin eli jos siirtää muuhun liittymätyyppiin niin ei säilyisi.


Nimimerkki JKK on käsittääkseni vaihtamassa juuri tuohon TotaaliMax liittymään ja hänelle on ilmoitettu ettei multisim säily. Tietoa näyttää olevan paljonkin ja värikästä sillä yksi sanoo ettei multisim katoa ja asiakaspalvelu kertoo, että kyllä katoaa. Asian näin huonosti hoitaminen ei pelkästään aiheuta ongelmia liittymänvaihtoon vaan myös luottamukseen Saunalahtea kohtaan.

On todella ikävää ettei näinkin yksinkertaista asiaa saada kuntoon sillä kyseessä on informonti kaikille asiakaspalvelua hoitaville henkilöille jonka ei pitäisi olla avaruustekniikkaa vaan simppeli juttu. Lisäksi näyttää siltä, että koko kyseisen liittymätyypin julkistaminen on tehty aivan liian hätäisesti ja epäammattimaisesti jos edes Saunalahti ei itse tiedä liittymän asioita.

Malttia uusien asioiden/palveluiden julkistamiseen, tehdään ne ensin kunnolla loppuun ja sitten vasta tuodaan asiakkaille myyntiin.


Jep, olin pari viikko Ruåtsissa ja soittelin aspaan (jonotusaika 26 minuuttia) skypellä, ensin sanottiin, että multisim säilyy ja sitten tuli tekstiviesti perässä, että ottakaa yhteyttä aspaan (eivät viitsineet itse edes soittaa, jonotusaika 22 minuuttia). Kun soitin minulle sanottiin, että multisim ei tule säilymään, asia on varmistettu joltakin päälliköltä. No, soitellaan sinne taas huomenna uudestaan ja ihmetellään. Tällä hetkellä tuo multisim ei nyt niin hirveän tärkeä ole, mutta ihmettelen kovasti toimintaa ja sitä, että miksi vuosia kehitetty palvelu ajettiin heti alas.

Tilaa numeronsiirto seuraavalle päivälle kun kytkysi päättyy nykyisen operaattorin kanssa. Voit asettaa siirtopäivän toivomallesi päivälle. Tilaahan heti haluamasi puhelin ja liittymä. :)


Tuotapa en tiennytkään... alanko kuitenkin maksaa koko summaa (liittymä+puhelin) heti kun saan puhelimen? Vai maksanko pelkkää puhelinta liittymän aukeamiseen asti? Ja kytkysopimus alkaa varmaan juosta vasta liittymän aukeamisesta?

Kiitti!
Käyttäjätaso 5
Kunniamerkki +1


No itse kyllä oletan että tuo multisim säilyy ja tulen siitä kyllä taistelemaan,sillä tosiaan itselläni tuo multisimm palvelu on todella tärkeä.



Multisim on hyvä ja tärkeä palvelu monille ja siksi olenkin sitä mieltä ollut, että Saunalahden olisi aika pikkuhiljaa yhtenäistää asiakaspalvelijoidensa tietoja jotta asiakkaat tietäisivät missä oikein mennään. Jos käy niin, että multisim loppuu lupauksista huolimatta sinulla on ilman muuta syytä "taisteluun" sillä täällä on luvattu sen säilyvän. Mutta mitä se käytännössä tarkoittaa on eria asia. Katkeaako multisim ja joudut jonottamaan asiakaspalveluun, lähettämään lomakkeita ja odottamaan vastauksia jotka ovat mahdollisesti ristiriidassa? Kauanko menee, että virhe korjataan jos korjataan?

En tietenkään toivo kellekkään tällaisia ongelmia mutta kuten edellä olen todennut ei kovin vahvasti mene Saunalahdella tämän palvelun tuottaminen ja asiakasinformointi.

Kuten olen aiemminkin todennut: Saunalahti kehittää hyviä palveluita joissa pääosin yhdistyy käytettävyys, tarpeellisuus, helppous ja erittäin kilpailukykyinen hinnoittelu miltei aina myös kokonaisedullisuus. Mutta palveluiden lanseeraus tehdään usein liian hätiköidysti jolloin oikean tiedon saaminen on vaikeaa ja asiakkaan näkökulmasta se ei näytä hyvältä on palvelu sitten kuinka edullinen, mullistava ja kokonaisvaltaisesti hieno.


Moi,

no huonossa informaatiossa osittain minun huolimattomuuttani.
Kuuntelin teidän toiveita Multi-SIM:in siirrosta Totaali Max:iin ja mahdollistin sen, en kuitenkaan viestinyt asiaa selkeästi asiakaspalvelullemme.
Pahoittelut että tieto ollut ristiriitaista, mutta eikö ole hienoa että me luetaan teidän toiveita ja myös niitä toteutetaan.
Ns. Rapatessa roiskuu 😉
WAU! Nyt löytyi SYNTIPUKKI!!!!

Pisteet maxille että uskaltaa ottaa vastuun ja hienoa sekin kun ainakin joskus toteutetaan asiakkaiden toiveita.
Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +3



No itse kyllä oletan että tuo multisim säilyy ja tulen siitä kyllä taistelemaan,sillä tosiaan itselläni tuo multisimm palvelu on todella tärkeä.



Multisim on hyvä ja tärkeä palvelu monille ja siksi olenkin sitä mieltä ollut, että Saunalahden olisi aika pikkuhiljaa yhtenäistää asiakaspalvelijoidensa tietoja jotta asiakkaat tietäisivät missä oikein mennään. Jos käy niin, että multisim loppuu lupauksista huolimatta sinulla on ilman muuta syytä "taisteluun" sillä täällä on luvattu sen säilyvän. Mutta mitä se käytännössä tarkoittaa on eria asia. Katkeaako multisim ja joudut jonottamaan asiakaspalveluun, lähettämään lomakkeita ja odottamaan vastauksia jotka ovat mahdollisesti ristiriidassa? Kauanko menee, että virhe korjataan jos korjataan?

En tietenkään toivo kellekkään tällaisia ongelmia mutta kuten edellä olen todennut ei kovin vahvasti mene Saunalahdella tämän palvelun tuottaminen ja asiakasinformointi.

Kuten olen aiemminkin todennut: Saunalahti kehittää hyviä palveluita joissa pääosin yhdistyy käytettävyys, tarpeellisuus, helppous ja erittäin kilpailukykyinen hinnoittelu miltei aina myös kokonaisedullisuus. Mutta palveluiden lanseeraus tehdään usein liian hätiköidysti jolloin oikean tiedon saaminen on vaikeaa ja asiakkaan näkökulmasta se ei näytä hyvältä on palvelu sitten kuinka edullinen, mullistava ja kokonaisvaltaisesti hieno.


Moi,

no huonossa informaatiossa osittain minun huolimattomuuttani.
Kuuntelin teidän toiveita Multi-SIM:in siirrosta Totaali Max:iin ja mahdollistin sen, en kuitenkaan viestinyt asiaa selkeästi asiakaspalvelullemme.
Pahoittelut että tieto ollut ristiriitaista, mutta eikö ole hienoa että me luetaan teidän toiveita ja myös niitä toteutetaan.
Ns. Rapatessa roiskuu ;)


Tässä yhteydessä voisin esittää toivomuksen, että jossain olisi tarjolla jokin yhteenvetolista, josta näkisi mitkä myynnistä poistuneista palveluista voi siirtää liittymänvaihdossa. SaunalahtiWiki olisi aika hyvä paikka tuolle listalle. Tai siellä voisi jokaisen lisäpalvelun kohdalla olla listattu, mikä siirtyy ja mikä ei sekä mikä lisäpalvelu yleensä on kytkettävissä mihinkin liittymään.
Hienoa kun tuli varmistus MultiSIM-palvelun siirtymiselle, meni saman tien itelläkin N97 tilaukseen (ja toki liittymätyyppi vaihtuu Totaali2 -> TotaaliMax heti kun mahdollista) 🙂
Sellainen kysymys vielä tuosta Totaalimaxista, että onko siihen mahdollista tilata nettitikkua ja multi-simiä, jos ei sellaisia nykyisessä liittymässä ole?
Käyttäjätaso 2

Hienoa kun tuli varmistus MultiSIM-palvelun siirtymiselle, meni saman tien itelläkin N97 tilaukseen (ja toki liittymätyyppi vaihtuu Totaali2 -> TotaaliMax heti kun mahdollista) :)


Paitsi, että vielä kello 18:00 jälkeen aspa ei tiennyt tuosta siirto mahdollisuudesta. Tänään on kaksi kertaa sinne soiteltu ja kerran sanottiin, että ei ole mahdollista, sitten ohjasin tälle sivulle ja ottavat asiasta selvää.

Sellainen kysymys vielä tuosta Totaalimaxista, että onko siihen mahdollista tilata nettitikkua ja multi-simiä, jos ei sellaisia nykyisessä liittymässä ole?


Eihän multisimmiä enään ole saanut hetkeen muuta kuin tuon nettitikku liittymän kanssa, sinänsä sääli kun moni ystävänikin olisi ollut siirtymässä saunalahden asiakkaaksi juuri tuon multisimm palvelun takia, mutta eivät olleet aikanaan riittävän nopeita  😉
Käyttäjätaso 5
Kunniamerkki +1

Sellainen kysymys vielä tuosta Totaalimaxista, että onko siihen mahdollista tilata nettitikkua ja multi-simiä, jos ei sellaisia nykyisessä liittymässä ole?


MLK+ palvelun mahdollistaminen liittymään joka sisältää jo valmiiksi datan on meille tuoteteknisesti vaikeaa.
Valitettavaa kun Multi-SIM palvelu ei ole enää tilattavissa, se olisi ollut oikea tuote TotaaliMaxin kaveriksi.


Sellainen kysymys vielä tuosta Totaalimaxista, että onko siihen mahdollista tilata nettitikkua ja multi-simiä, jos ei sellaisia nykyisessä liittymässä ole?


MLK+ palvelun mahdollistaminen liittymään joka sisältää jo valmiiksi datan on meille tuoteteknisesti vaikeaa.
Valitettavaa kun Multi-SIM palvelu ei ole enää tilattavissa, se olisi ollut oikea tuote TotaaliMaxin kaveriksi.



No niinhän tuo olisi olllut, kun olisi samaan syssyyn hoitunut sekä luurin että läppärin nettiyhteydet riittävien puhe- ja tekstaripakettien ohella. Nyt sitten joutuu metsästämään itselle sopivinta pakettia varmaan aidan toiseltakin puolelta.
Käyttäjätaso 2
Tänään sitten tuli aspasta tekstiviesti, että multisim säilyy.
Kerrotaan nyt itsekin, eli sähköpostitse sain vahvistuksen aspasta, että multisim säilyy 🙂
Käyttäjätaso 4
Jeps, itseltäkin tuo tilaus onnistui vain asiakaspalvelun kautta muutama päivä sitten, mutta tulossa on  ;D

Tänne oikeastaan piti kommentoida, että aika uhkarohkea veto SLltä... tuo tarjoushan rikkoo suoraan lakia ;)

http://www.finlex.fi/fi/laki/alkup/2008/20080976

Erityisesti kohta:
"Teleyrityksen tulee tarjota vastaavaa viestintäpalvelua käyttäjälle myös ilman päätelaitetta."

Suomessahan kun ei käsittääkseni saisi myydä liittymää, jota ei saa ilman kytkyä. Odotan mielenkiinnolla, koska ensimmäinen hihkaisee "haluan liittymän ilman puhelinta" 😉
Käyttäjätaso 3
Ei riko lakia. totaali + 5m mobilililaajakaista+ on sama liittymä tai oikeastaan parempikin kun siinä on multisim. Laki ei sano että vastaava pitäisi saada samalla hinnalla.
JEEE! Tilaukseen meni musta N97ja TotaaliMAX. Kovaa odottelua edessä.
Osaako joku Saunalahdesta sanoa, onko TotaaliMAX 3G-palvelusta tulossa kytkyä muiden kapuloiden kanssa tuon N97-kampanjan loputtua?

Itseäni liittymä kiinnostaa sopivalla hinnoittelulla, mutta N97:aa en kyllä halua, vaan erään toisen Saunalahdenkin tarjonnasta löytyvän älypuhelimen.
TotaaliMAX on kampanjatuote. Hyvin luultavasti se poistuu valikoimista aika pian. TotaaliMAX oli räätälöity juuri N97 varten. Toivotaan parasta mutta realistina totean "älä toivo liikoja".
Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +3

TotaaliMAX on kampanjatuote. Hyvin luultavasti se poistuu valikoimista aika pian. TotaaliMAX oli räätälöity juuri N97 varten. Toivotaan parasta mutta realistina totean "älä toivo liikoja".

Ei välttämättä.  ::)




Miten pitkään tuo tarjous on voimassa? Oma nykyinen toisen operaattorin kytky loppuu elokuun alkupäivinä.


Vastaan tännekkin että tarjous voimassa toistaiseksi ja mitään loppumispäivää emme ole julkistaneet.
Jos ja kun TotaaliMax tarjous on loppumaisillaan niin tulemme varmasti ennakkoon viestimään ns. loppukiristä.
Täällä on käytössä MegaViestiX 3G -liittymä ja MultiSIM. N97 ja TotaaliMAX kiinnostaa. Kahden vuoden jälkeen TotaaliMAXin hinta nousee 49,95 euroon. Voisin kuvitella, että silloin ei enää voi siirtyä takaisin MegaViestiX 3G -liittymään, mutta toki voi valita jonkun toisen silloin saatavilla olevan liittymän.

Pysyykö MultiSIM silloin (2v. kuluttua) vielä voimassa mikäli vaihtaa liittymätyyppiä?
Jotenkin jäi vaivaamaan....

Minulla on kauan sitten päättynyt kytkysopimus Totaali2 joka on nyt voimassa siis toistaiseksi,
ja

http://saunalahti.fi/shopcheckout?basketID=XdVc9P1S4PcImLG1ated  ;

linkistä kilkkasin ja tein tilauksen valinnalla:

Haluan päivittää olemassa olevan liittymäni
Valitse tämä, jos sinulla on jo Saunalahden GSM-liittymä, jonka haluat muuttaa valitsemaksesi 3G-palvelupaketiksi


Tilaus meni läpi ihan ok ja tekstiviestitkin tuli että perille meni tilaus.

Aiemmin tässä threadissa oli mainintaa että olisi pitänyt ensin tilata vaan pelkkä puhelin ja vasta kun puhelin on tullut kotio asti, pitäisi oma.saunalahdessa vasta sitten käydä muuttamassa Totaali2 TotaaliMax:ksi.

Möhlinköhän nyt jotain?
Tuossa näyttäs kaikki olevan ok, kun kerran aiempi 3G-palvelupakettisopimus oli jo mennyt umpeen. Silloin päivittäminen käy juuri tuolla tavalla -> Kun luuri lähtee, päivittyy liittymäkin TotaaliMAXiin.

Tuossa näyttäs kaikki olevan ok, kun kerran aiempi 3G-palvelupakettisopimus oli jo mennyt umpeen. Silloin päivittäminen käy juuri tuolla tavalla -> Kun luuri lähtee, päivittyy liittymäkin TotaaliMAXiin.


Bueno, kiitos kommentista.

Osallistu keskusteluun