Kysymys

N97 ja TotaaliMAX



Näytä ensimmäinen kirjoitus

452 kommenttia



Hieno homma! Olet tehnyt tästä asiasta jotenkin käsittämättömän vaikean. Onko jokainen asia jota hoidat yhtä hankalaa!


Olen huomannut, että tässä maassa suhtaudutaan asiaan juuri noin, jos kuluttaja haluaa saada vastinetta rahoilleen tai hyvää palvelua. Vastineella rahoille tarkoitan sitä, että kun soittelen lähes 200 minuuttia maksullisia puheluita, niin haluan saada vastauksia niihin kysymyksiin, jotka olen joutunut esittämään koskien paketin tilausta. Se että yksi sanoo yhtä, toinen toista ja kylmäs molempia, eikä kukaan osaa sanoa varmana, että mikä on toimintatapa sitten minun tilaukseni suhteen, ei täyty omia kriteerejäni siitä, että olisin saanut vastinetta maksamilleni minuuteille, puhumattakaan että menetettyä aikaa ei voi tietenkään mitata rahassa.

Hyvällä palvelulla tarkoitan sitä, että minulle luvatuista asioista pidetään kiinni, päälleni ei puhuta, minulle ei naureskella ja minulle ei vihjailla minun valehtelevan. Jos tämä on liikaa vaadittu, niin ilmeisesti vika on sitten minussa itsessäni?

Olen asunut Saksassa pari vuotta. Voin kertoa että siellä asennoutuminen asiakkaiden suhteen on täysin toisenlaista, positiivisessa mielessä. Henkilökunta ymmärtää että asiakas maksaa heidän palkkansa, eikä firma. Välillä tuntuu että tässä maassa pitäisi lyödä nyrkki pyötään ja huutaa "latenssi!", että saisi hyvää palvelua. <-- niin siis tuossahan luki aluksi perskules vähän voimakkaammassa muodossa, pakko tuoda tähänkin farssiin vähän huumoria, joten en ala korjailemaan tuota.

Vastatakseni kysymykseesi, vaikken tiedä odotitko edes vastausta, niin ei ole ennen ollut vastaavia ongelmia. Raha on kyllä kelvannut firmoille.

Jotenkin tuntuu kun on ollut asiakaspalveluun yhteydessä puhelimitse, sähköpostitse ja nettilomakkeilla, niin mikään ei riitä. Voisin kokeilla vielä pullopostia ja kirjekyyhkyjä.... Katsoo minkälaista kommenttia täälläkin on saanut/tai ei ole saanut Saunalahden edustajilta, niin tulee tunne että minun suhteeni on nostettu kädet pystyyn, mitäpä yhdestä asiakkaasta? Ei sotakaan yhtä miestä kaipaa!
Käyttäjätaso 2
Toi maksullinen aspan numero on mielestäni aika naurettava juttu. Hinta on ppm, eihän se ole mikään 0600 tai 0700 tai edes 010/020 numero. Pakkoko sinne on kokoajan soitella? Joskus toki, mutta aika harvoin kuitenkin. Vaan mitäpä minä näistä.

Toi maksullinen aspan numero on mielestäni aika naurettava juttu. Hinta on ppm, eihän se ole mikään 0600 tai 0700 tai edes 010/020 numero. Pakkoko sinne on kokoajan soitella? Joskus toki, mutta aika harvoin kuitenkin. Vaan mitäpä minä näistä.


No ei kai se naurettava juttu ole jos pitkien jonotusaikojen sekä asiakaspalvelun epäpätevyydestä johtuvien epäselvyyksien takia tekemään satojen minuuttien edes laskua?

Juu eihän sinne pakko ole soitella, voihan sitä vain tyytyä kohtaloonsa ja olla vaatimatta maksamaansa palvelua. Se, ettei esim. sinun JKK tarvitse sinne soitella niin ei tarkoita sitä, etteikö joidenkin muiden ole pakko soitella saadakseen asiat kuntoon ja hoidettua.

Itse olen kieltämättä kyllä kanssa nykyään mieluummin soittamatta Sauniksen aspaan jos vain jotenkin muuten pärjää (eli ei ole mitään ylitsepääsemätöntä ongelmaa), sen verran, sanoisinko mielenkiintoista palvelua sieltä olen itsekin saanut. On toki poikkeuksiakin, joskus palvelu on nopeaa, iloista ja oikein toimivaa, mutta valitettavasti ei aina.

Mutta ehkäpä se on myönnettävä, halvalla ei ihan kaikkea voi saada eikä vaatia, ja rehellisesti sanottuna olen kokonaisuutena kuitenkin ihan tyytyväinen Saunikseen, suurelta osin tosin sen takia kun ei muilta operaattoreilta löydy itselleni näinkään hyvin soveltuvia palveluita (pl. koti-yhteydet jotka kyllä mennee vaihtoon välittömästi kun määräaikaisuus loppuu).

Nyt menee jo aika lailla OT:ksi.

http://www.matkapuhelinfoorumi.fi/keskustelu/showthread.php?p=1058119227#post1058119227 ' TARGET='_blank oli jo tänään mainittu ekojen Nokian webbikaupasta tilattujen N97:jen saapuneen käyttäjille, nyt alkaa odottavan aika tuntua jo pitkältä. Toivottavasti todellakin 9.7. olisi lähipostissa paketti noudettavissa!
Hetkinen, mitä tarkoittaa "Saunalahden sekä valittujen kumppaneiden etuja ja tarjouksia" -kohta TotaaliMAXin ominaisuuslistassa?
Käyttäjätaso 3

Hetkinen, mitä tarkoittaa "Saunalahden sekä valittujen kumppaneiden etuja ja tarjouksia" -kohta TotaaliMAXin ominaisuuslistassa?



Saat silloin tällöin mainostekstiviestin. Edukkaaseen niitä on tullut lähes joka kuukausi.
Saat silloin tällöin mainostekstiviestin. Edukkaaseen niitä on tullut lähes joka kuukausi.


Täh, onko toi ollut alusta lähtien tuossa kuvauksessa?
Käyttäjätaso 3

Saat silloin tällöin mainostekstiviestin. Edukkaaseen niitä on tullut lähes joka kuukausi.


Täh, onko toi ollut alusta lähtien tuossa kuvauksessa?


On ollut. Oletko lukenut mainoksen N97:sta niin tohkeissasi ettet ole huomannut?

Kyllähän noita tekstiviestejä maailmaan sopii kunhan eivät ala soittelemaan perään.
On ollut. Oletko lukenut mainoksen N97:sta niin tohkeissasi ettet ole huomannut?

Kyllähän noita tekstiviestejä maailmaan sopii kunhan eivät ala soittelemaan perään.


Hmm, yleensä kyllä tuommoiset pistää silmään mutta ehkä on sitten mennyt ohi.
Tohkeissani? En, miksi olisin ollut? Ei tuo nyt niin mullistava tai hämmästyttävän hyvä mainos ollut?
Farssi saa jatkoa. Yritin sitten perjantaina soitella Saunalahden asiakaspalveluun ja peruuttaa sen ennakkotilauksen, kertoivat etten voi perua, kun olen vain käyttäjä. No eihän siinä mitään, soitin sitten isälleni, että hän soittaisi Saunalahdelle ja peruuttaisi tilauksen. Sellaisen 40 minuutin jälkeen isäni soitteli, että oli odottanut vähän yli 30 minuuttia linjoilla asiakaspalvelussa, eikä voi odottaa enempää vaan hyppää pakattuun autoon ja lähtee mökille.

Itsekkin olin jo lähtenyt reissuun kohti maamme pääkaupunkia Helsinkiä, sanoin faijalle sitten että sain sellaisen kuvan että Saunalahden omien sivujen kautta saisi tehtyä peruutuksen. Kännykän selaimella kirjauduin sitten sisään ja selailin vähän, mutta hitaasti toimi tuo edge verkko junan kyydissä niin ajattelin että katotaan sitten lauantai aamulla hesassa ihan läppärillä.

Lauantai aamulla sitten uusi yritys sillä aikaa kun tyttöystävä oli suihkussa, ei valitettavasti löytynyt nopealle selailulla mitään konkreettista. Koska näämme tytön kanssa harvoin ja loistovat ilmat, niin ei kiinnostanut koko päivää istua koneella, enkä etsinyt enempää.

Ajattelin että nyt sunnuntai aamulla voisi vilkaista taas. No koetan kirjautua sisään omille sivuille niin tulee viesti että "Kirjautuminen epäonnistui: väärä käyttäjätunnus tai salasana".

Eli tunnukseni on poistettu? 😉 Soitin faijalle ja kertoi ettei ole soitellut enempää asiakaspalveluun kun on mökillä. Minulla oli vahva kuva, että omien sivujen kautta olisin saanut peruutettua ennakkotilauksen, voin tietenkin olla väärässä.

Olisi joka tapauksessa mielenkiintoista tietää, että miksi tunnukseni poistettiin? Millä oikeudella ja valtuutuksella joku menee tekemään tälläistä? Ei käsittääkseni oletus siitä, että asiakas tulee perumaan ennakkotilauksen jos tilauksen käsittely ei etene, riitä siihen että joku poistaa tunnukset itsenäisesti? Toivoisin kommenttia Saunalahden edustajilta.

Ihmettelen myös miksi Saunalahden edustajat ovat olleet erittäin vähän sanaisia tapaukseni suhteen. Voisin kuvitella ettei tämä ole hyvää mainosta asiakkaalle, joka olisi kiinnostunut N97 + TotaaliMAX paketista, ja tulisi tänne etsimään lisätietoa ennen mahdollista tilausta. Jos istuisin Saunalahden hallituksessa, olisin hyvin huolestenut henkilökunnan asenteesta ja motivaatiosta.

Mitä olen muita threadejä seurannut tällä palstalla viime päivinä, niin kyllä kyseiset edustajat kommentoivat muiden kysymyksiin, ja pohtivat mikä voisi olla vikana. Onko minulla syytä olettaa, että tämä kriittinen kirjoitteluni on jopa johtanut siihen, että minun oma saunalahti tunnukseni on poistettu? Käsittääkseni rekisteröityessäni tänne palstalle käyttäjätietoihin tulee laittaa myös asiakasnumero, jota kautta sitten voidaan tietenkin jäljittää.
Farssi saa jatkoa. Yritin sitten perjantaina soitella Saunalahden asiakaspalveluun ja peruuttaa sen ennakkotilauksen, kertoivat etten voi perua, kun olen vain käyttäjä.


Ainoastaan liittymän omistaja voi perua tilauksen.

No eihän siinä mitään, soitin sitten isälleni, että hän soittaisi Saunalahdelle ja peruuttaisi tilauksen. Sellaisen 40 minuutin jälkeen isäni soitteli, että oli odottanut vähän yli 30 minuuttia linjoilla asiakaspalvelussa, eikä voi odottaa enempää vaan hyppää pakattuun autoon ja lähtee mökille.


Enpä tiedä mitä on tapahtunut ja miten ko. jonotusaika on saatu aikaiseksi. Keskimäärin jonoaika oli viime viikolla 4 minuuttia 16 sekuntia ja toissaviikolla 3 minuuttia 11 sekuntia.

Ihmettelen myös miksi Saunalahden edustajat ovat olleet erittäin vähän sanaisia tapaukseni suhteen.


Ikävä kyllä, et ole antanut palsta rekisteröinnin yhteydessä asiakas/puhelinnumeroasi, jotta olisin voinut katsoa mitä tilauksesi suhteen on tapahtunut missäkin vaiheessa. Ilman tarkempia tietoja asian kommentoiminen tarkemmin on mahdotonta / perustuisi täysin arvailuun.

/ Panu.
Käyttäjätaso 2


Ihmettelen myös miksi Saunalahden edustajat ovat olleet erittäin vähän sanaisia tapaukseni suhteen.


No sinä olet sitäkin monisanaisempi. Enpä ymmärrä tyyliäsi, teet mitättömästä asiasta aivan järjettömän "farssin".



Ihmettelen myös miksi Saunalahden edustajat ovat olleet erittäin vähän sanaisia tapaukseni suhteen.


No sinä olet sitäkin monisanaisempi. Enpä ymmärrä tyyliäsi, teet mitättömästä asiasta aivan järjettömän "farssin".


Sinä kyllä puolestaan vähättelet moninaisia ongelmia mitä tässäkin asiassa on asiakaspalvelu aiheuttanut.

Selvää on kuitenkin se että liittymän peruminen pitää tietysti tehdä liittymän omistaja. Se on vain erittäin hyvä asia, että muut eivät sitä voi suorittaa.

Ainoastaan liittymän omistaja voi perua tilauksen.


Varmaan sitten myös ainoastaan liittymän omistaja saa tietoja koskien hänen liittymäänsä soittamalla asiakaspalveluun? Miten sitten selität sen, että olen saanut kahdesti tietoja liittymästä soittamalla asiakaspalveluun, esiintymällä ihan omalla nimelläni ja antamalla vain asiakastunnuksen?


Enpä tiedä mitä on tapahtunut ja miten ko. jonotusaika on saatu aikaiseksi. Keskimäärin jonoaika oli viime viikolla 4 minuuttia 16 sekuntia ja toissaviikolla 3 minuuttia 11 sekuntia.


Ilmeisesti et tiedä monia muitakaan asioita. Jos olisit lukenut viestiäni, olisit saanut selvillä että tein liittymän tilauksen maanantaina 22.6.2009 ja siitä lähtien olen soitellut asiakaspalveluun. Jos olisit lukenut tämän, niin osaisit ehkä päätellä, että nämä puhelut olen soittanut asiakaspalveluun tällä viikolla, eli viikolla 26. Miten jonotusaika viikolta 25 ja 24 liittyy tähän? Enhän ole edes tilannut liittymää silloin, saati sitten ollut yhteydessäkään asiakaspalveluun! Kun tällä viikolla olen soitellut, kertaakaan en ole selvinnyt alle 12 minuuttiin jonotusajan suhteen, + siihen päälle vielä itse asiointi.


Ikävä kyllä, et ole antanut palsta rekisteröinnin yhteydessä asiakas/puhelinnumeroasi, jotta olisin voinut katsoa mitä tilauksesi suhteen on tapahtunut missäkin vaiheessa. Ilman tarkempia tietoja asian kommentoiminen tarkemmin on mahdotonta / perustuisi täysin arvailuun.

/ Panu.


Eli et ole kommentoinut sen takia kun et ole voinut tarkistaa mitään tarkempia tietoja? Eli lähtökohtaisesti pidät epäluotettavana sitä mitä asiakkaat esittävät tällä palstalla kunnes toisin todistetaan? Laita silmät kiinni... Hengitä syvään ja rauhallisesti... Ja mieti mielessäsi, että miten hyvä tuollainen asennoituminen on asiakaspalvelun suhteen?

Saunalahden muut asiakkaat spekuloivat täällä mahdollisia toimitusprosesseja mistä olen kysellyt. On jotenkin ironista, että saan asiasta enemmän tietoa muilta asiakkailta kun Saunalahden edustajilta itseltään. Jos olisit lukenut heidän esittämät ehdotukset toimitusprosessiksi, olisit edes voinut vahvistaa ne tai korjata. Eli minun on oletettava kahta asiaa, joko et edes lue kaikkia viestejä tältä palstalta, tai sitten et vaan jaksa kommentoida sitä mikä on oikea vaihtoehto. Kumpi näistä pitää paikkaansa Panu? Vai mistä se sitten johtuu?
Käyttäjätaso 4
Kunniamerkki
Puhelimen tilauksen voi peruuttaa ainoastaan liittymän omistaja joka on hyvä asia. Näin ei pääse tapahtumaan tilannetta jossa joku muu saa aikaan jotakin mitä liittymän omistaja ei haluaisi. Liittymän omistajahan on viimekädessä se joka laskut maksaa sillä jos käyttäjä ei maksa laskujaan niin omistajalta ne tullaan perimään lopulta ei käyttäjältä. En väitä, että olisit tekemässä vastoin omistajan tahtoa mutta kaikkein paras tapa on pitää tällaiset muutokset vain liittymän omistajallla. En myös sano, että olisit maksamata laskuja. Tein vain selväksi syyn miksi omistajan lupaa tarvitaan asioihin joista aiheutuu kuluja.

Kerroit, että olet saanut useasti tietoja liittymästä jossa olet käyttäjänä. Oletusarvoisesti liittymän käyttäjä saa tietoja sekä tehdä myös maksuttomia muutoksia liitymään ilman omistajan lupaa sillä niistä ei voi koitua tilannetta jossa omistajalle aiheutetaan lisäkuluja hänen tietämättään. Puhelimen tilauksen peruutus aiheuttaa lisäkuluja sillä jos omistaja on halunnut tilata puhelimen eikä saisikaan sitä niin varmasti jonkinasteista vahinkoa siitä syntyisi.

Nämä ovat ne syyt miksi et saa peruutettua tilausta asiakaspalvelusta vaan liittymän omistajan täytyy se suorittaa. Painotan vielä, että en epäile sinua mistään väärinkäytöksistä vaan kyse on turvallisuusnäkökohdista sillä ikävä kyllä väärinkäytöksiä voi tulla. Toisekseen Saunalahti varmistaa oman oikeusturvansa sillä ettei tee muutoksia ilman omistajan lupaa.

Jonotusajoista on aiemminkin puhuttu ja ne saatattavat olla tiettyyn kellonaikaan mainitsemasi 30min mutta myös johonkin aikaan 5min. Jos soittamisen ajoittaa tiettyihin ruuhka-aikoihin on selvää, että jonotus kestää pidempään kuin keskimäärin.

Saunalahden on vaikea ottaa kantaa jolleivat he tiedä asiakasnumeroa ja saa tarkistettua asiaa mistään. Ympäripyöreät vastaukset johtuen ilman tietoa saisivat sinut suuttumaan asiasta vielä enemmän niin on parempi ettei asiaan ota kantaa jollei tiedä mistä kyse.

Peruuttaminen onnistuu Saunalahden sivuilta vaikkapa lomaketta käyttäen joten pyydä liittymän omistajaa lähettämään peruutuspyyntö Saunalahdelle.

Jokatapauksessa on ikävää, että tällaista on tapahtunut sinulle ja toivottavasti asiat selvinnevät pian.
Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +3
Yleensäkin tämmöisissä asioissa kannattaisi olla Asiakaspalveluun yhteydessä nettilomakkeella. Silloin saat sähköpostiisi vahvistuksen kirjallisena viestin perillemenosta. Mikäli isäsi olisi heti aluksi lähettänyt asiasta kyselyn, vastaus olisi ehtinyt moneen kertaan saapua.

Sieltä takarivistä joku nyt sanoo, että niihin ei saa vastausta kuin monen viikon kuluttua. Kokemukseni mukaan vastausaika riippuu asian kiireellisyydestä. Jos vaikka laskua koskevan tiedustelun lähettää viikkoja ennen eräpäivää, ei minulla ole mitään kiirettä saada vastausta pitkään aikaan. Jos taas kyse on jostain muusta, vaikka liittymän aiheettomasta sulkeutumisesta tai lisäpalvelun toimivuudesta, vastaus on tullut muutamassa tunnissa.
Alkuperäistä aihetta täytyy kommentoida, että hyvän paketin on Saunalahti kasannut. Varsinkin tuo videopuhelujen sisältyminen pakettiin on mukava lisä. En ole niitä ennemmin harrastanutkaan. Kavereille, joilla tietää olevan siihen kykenevä puhelin, voi soitella sellaisiakin sitten 🙂 Paketti on siis tilattu.

Mitä tulee itse puhelimen ja liittymän hankinnan suhteen, minut löytää 2.7 Nokian flagship storesta ja sen jälkeen lähimmästä dna-myymälästä.

Tämä lienee paras vaihtoehto sinun kannaltasi.
Ja liittymä isän nimiin, uskon että DNA onnistuu paremmin tässä kuviossa.
Käyttäjätaso 2


Mitä tulee itse puhelimen ja liittymän hankinnan suhteen, minut löytää 2.7 Nokian flagship storesta ja sen jälkeen lähimmästä dna-myymälästä.

Tämä lienee paras vaihtoehto sinun kannaltasi.
Ja liittymä isän nimiin, uskon että DNA onnistuu paremmin tässä kuviossa.



Tuskin ne siellä DNA-putiikissa liittymää faijan nimiin avaa jos faija ei ole paikalla.



Mitä tulee itse puhelimen ja liittymän hankinnan suhteen, minut löytää 2.7 Nokian flagship storesta ja sen jälkeen lähimmästä dna-myymälästä.

Tämä lienee paras vaihtoehto sinun kannaltasi.
Ja liittymä isän nimiin, uskon että DNA onnistuu paremmin tässä kuviossa.



Tuskin ne siellä DNA-putiikissa liittymää faijan nimiin avaa jos faija ei ole paikalla.


Faija on töissä asianajotoimistossa aleksanterin kadulla Hesassa, joten ei ole pitkä matka.
Faija on töissä asianajotoimistossa aleksanterin kadulla Hesassa, joten ei ole pitkä matka.


Alensanterinkadun läheltä löytyy myöskin Saunalahti Majakka ja useita ElisaShopiteja, joissa isäsi olisi voinut alunperinkin saada tilaukseesi liittyviin kysymyksiin vastaukset ilman että olisi joutunut soittamaan esim. asiakaspalveluumme.

/ Panu.

Faija on töissä asianajotoimistossa aleksanterin kadulla Hesassa, joten ei ole pitkä matka.


Alensanterinkadun läheltä löytyy myöskin Saunalahti Majakka ja useita ElisaShopiteja, joissa isäsi olisi voinut alunperinkin saada tilaukseesi liittyviin kysymyksiin vastaukset ilman että olisi joutunut soittamaan esim. asiakaspalveluumme.

/ Panu.


Aika ihmeellistä että Saunalahden edustajat vittuilevat täällä palstalaisille. Vai jäikö sinua harmittamaan aikaisempi, kun et osannut antaa vastauksia eräisiin yksinkertaisiin kysymyksiini? Tai kun sekoilit päivissä ja huomautin sinua siitä? Luokatonta asiakaspalvelua Saunalahdelta.

Mutta mitä tulee kommenttiisi, niin mainitsin aikaisimmissa viesteissäni, että isäni on ollut mökkeilemässä, johtuen siitä syystä kun hän on palkallisella kesälomalla. Asianajajan työt jatkuvat taas 6.7. Eli aika viimeiseen olisi mennyt puhelimen ennakkotilaaminen, jos se tulee myyntiin 9.7.

e: Niin oletan, että moderaattori plehti on Panu Lehti? Luulin että väittelen jonkun pahaisen asiakaspalvelijan tai surkuhupaisesti nimetyn "asiantuntijan" kanssa, mutta niin kuin siivottomassa jutussa sanotaan, tässä keskustellaan nyt päämiestasolla!

Mitä nopeasti googlasin, niin sinua on vissiin aikaisemminkin pöllyytetty? Ainakin digitodayn mukaan.
No niin, asia ymmärretty. Sinua vatuttaa!

Pura kiukkuasi lisää oman tulevan operaattorin palstalla, kun et ole tilaamassa mitään saunikselta. kiitos!

No niin, asia ymmärretty. Sinua vatuttaa!

Pura kiukkuasi lisää oman tulevan operaattorin palstalla, kun et ole tilaamassa mitään saunikselta. kiitos!


Kunhan argumentoin ja vastailen niihin asioihin joita hän on esittänyt. Eli tällä palstalla ei hyvällä katsota kriittistä palautetta koskien tätä pakettia tai Saunalahden asiakaspalvelua?
Kunhan argumentoin ja vastailen niihin asioihin joita hän on esittänyt. Eli tällä palstalla ei hyvällä katsota kriittistä palautetta koskien tätä pakettia tai Saunalahden asiakaspalvelua?


Palsta on ainoa operaattorikohtainen keskustelufoorumi. Ja kuten palstaa lukemalla voit hyvin havaita, niin kriittiselle palautteelle on annettu ja annetaan jatkossakin palstalla varsin paljon tilaa. Palstalta löytyy myöskin oma asiakaspalvelua koskeva keskustelusäie, jossa voimme jatkaa ko. asiasta keskustelua. Niin ikään palstalta löytyy 3G-palvelupakettien toimitusaikaa koskeva keskustelusäie, jossa kyseisestä asiasta voidaan keskustella. Keskustelusäikeiden luettavuuden säilymiseksi kannattaa pyrkiä pysymään itse keskustelusäikeen otsikon mukaisessa aiheessa.

Ikävä kyllä minä eikä kukaan muukaan pysty antamaan sinun tilauksesi osalta yksityiskohtaisia tietoja ilman asiakas- ja/tai puhelinnumeroa. Emme myöskään pysty ikävä kyllä antamaan tietoa liittymätilauksista muille kuin liittymän omistajalle.

Olen pahoillani, mikäli olet kokenut jonkin viestini loukkaavaksi.

/ Panu.


No niin, asia ymmärretty. Sinua vatuttaa!

Pura kiukkuasi lisää oman tulevan operaattorin palstalla, kun et ole tilaamassa mitään saunikselta. kiitos!


Kunhan argumentoin ja vastailen niihin asioihin joita hän on esittänyt. Eli tällä palstalla ei hyvällä katsota kriittistä palautetta koskien tätä pakettia tai Saunalahden asiakaspalvelua?


Ei tämä kyllä siltä enää vaikuta. Kunhan jatkat avautumista, vaikka olet jo ratkaisusi tehnyt. Moni asia meni pieleen, mutta moni asia meni ihan oikein. Tälle palstalle rekisteröitymisen yhteydessä saa syöttää tietoja, jolla avun saanti on mahdollista tietyissä tapauksissa. Jätit ne syöttämättä, joten aivan turha siitä on valittaa.

Toisekseen jo lakikin estää saunalahtea antamasta tietoja, jotka kuuluvat vain omistajalle. Hyvä laki onkin ettei kuka tahansa voi kysellä mitä tahansa toisten liittymistä.

Osallistu keskusteluun