Kysymys

N97 ja TotaaliMAX


Käyttäjätaso 4
Kunniamerkki
tällainen tarjous mutta tulossa vasta näköjään heinäkuussa tuo liittymätyyppi. Mulla meni ainakin mobiililaajakaistan sivuille kun klikkasin kuvaketta tai sit tää puhelin ei pelitä..

Onko siis kellään lisätietoja tuosta uudesta liittymästä?

452 kommenttia

Niin, mites Saunalahti nyt sitten hyvittää mm. tuon GPS-ongelman asiakkailleen, kun meni lähes puoli vuotta ennen kuin N97:n GPS saatiin toimimaan niin että tuosta navigointilisenssistä on jotain iloa?




Nyt täytyy sanoa että katkesi kamelin selkä, ja paviaani siinä samalla.

Kuten tossa jokunen postaus taaksepäin näkyy, jouduin maksamaan noin 95e suuruisen laskun viimekuussa, johtuen "Entisen ja uuden liittymän päällekkäisyydestä", josta ei todellakaan oikeasti ollut kyse. Nöyrryin kuitenkin maksamaan laskuni sovinnolla, lohduttautuen siihen "ettei nyt kun uusi liittymä on ns. kokonaan ottanut paikkansa", tulisi enää ongelmia.

Nyt tuli sitten seuraava lasku, ja KAPPAS, tässähän on 15 euroa ylimääräistä laitettuna. (Yht 75e. 59,90 on koko TotaaliMAX paketin hinta/kk) (328min/3000min, 800txt/3000txt)

Sen verran sanon, että kun tästä kytkyhelvetistä vapaudun, niitän tämän kuolleen viljapellon ja vaihdan johonkin toiseen operaattoriin. Huomenna en säästä enää aspan persnahkaa olemalla mukava, sillä viimeksi siitä ei saanut kuin hölmön tunteen itselleen, sillä en ole ihan täysi ummikko tekniikan kanssa, josta tunnutaan aspassa lähtevän aina liikkeelle, ja jatkavan, vaikka kuinka kertoisin "että ymmärrän kyllä mitä osaa tarkoitatte, mitä sopimuksen kohtaa tarkoitatte", mutta sitten ne aina aloittaa sen helvetin kiertelyn. Saas nähä miten huomenna kiertelee, kun sanon viimein asiani suoraan.

lagi, Saunalahti. En ole ollut kymmeneen vuoteen kenellekään vihainen, mutta nyt olen. Onneksi kohteena on organisaatio, eikä henkilö.


Asia täytyy selvittää ja kuten vaikuttaa että palvelun laskutuslimitit eivät olisi oikein auenneet niin toki virhe korjataan.



Mitähän tämä vastaus oli suomeksi? TotaaliMax sisälsi 3000min ja 3000kpl ja 5mega data (todellisuus alle 1mega) ja n97 tai n900... Niin mikkä ei auennu? Tossahan on 15e liikaa suomeksi. Vai eikö sisällykkään 300min ja jne?


Hei,

En tiedä onko käyttäjä lurks saanut jo asiansa hoidettua tai tarkastanut asian itse puheluerittelystä. Virheestä ei siis ole kyse vaan siitä että liittymä on vaihtunut Ykkösestä Totaalimaxiin 8.8.2009 - kyseinen noin 15 euroa on tekstiviestejä ja puheluita ajalta 1-7.8, sekä palvelunumero soittoja/sms:iä koko Elokuulta. Pakettiin kuuluvat puhelut, viestit ja data ovat menneet "ilmaisella" aikavälin 8.8-31.8.

Jukka / SL


Entäs tuo edellinen viesti. Kun muistaakseni muilla tulee vasta 5paketista vakuusmaksu, miksi saunalahdella jo kolmesta? Kun harvassa on ihmiset jokka sitten haluaa maksaa 600e nettitikusta ja liittymästä? Koska senkun jätti pois, ei tarvinnu maksaa mitään ja suorastaan siis ajettiin DNA:lle asiakkaaksi nettiasioissa, ei huvittanu saunalahtea asiakkaan keskittäminen vai?
Ja miksi ekana aletaan vetoo luottotietoihin? Ennen kuin ees tarkistettiin asiaa. Aika törkeää alkaa selittelee luottotiedoilla, kun ei kahdella eri henkilöllä ollut asiasta mitään tietoa. Tuli vaan ittelle aika kiusallinen olo kun ekana väitetään että luottotiedoissa merkintä. Muutenkin perheessä 4henkilöä, jos lapsillekkin joskus ottaa liittymät, niin joutuu ottaa eri nimille ettei tarvi maksaa vakuusmaksuja. Ittellä ainakaan tosta noin vain varaa laittaa 600e likomaan.



Nyt täytyy sanoa että katkesi kamelin selkä, ja paviaani siinä samalla.

Kuten tossa jokunen postaus taaksepäin näkyy, jouduin maksamaan noin 95e suuruisen laskun viimekuussa, johtuen "Entisen ja uuden liittymän päällekkäisyydestä", josta ei todellakaan oikeasti ollut kyse. Nöyrryin kuitenkin maksamaan laskuni sovinnolla, lohduttautuen siihen "ettei nyt kun uusi liittymä on ns. kokonaan ottanut paikkansa", tulisi enää ongelmia.

Nyt tuli sitten seuraava lasku, ja KAPPAS, tässähän on 15 euroa ylimääräistä laitettuna. (Yht 75e. 59,90 on koko TotaaliMAX paketin hinta/kk) (328min/3000min, 800txt/3000txt)

Sen verran sanon, että kun tästä kytkyhelvetistä vapaudun, niitän tämän kuolleen viljapellon ja vaihdan johonkin toiseen operaattoriin. Huomenna en säästä enää aspan persnahkaa olemalla mukava, sillä viimeksi siitä ei saanut kuin hölmön tunteen itselleen, sillä en ole ihan täysi ummikko tekniikan kanssa, josta tunnutaan aspassa lähtevän aina liikkeelle, ja jatkavan, vaikka kuinka kertoisin "että ymmärrän kyllä mitä osaa tarkoitatte, mitä sopimuksen kohtaa tarkoitatte", mutta sitten ne aina aloittaa sen helvetin kiertelyn. Saas nähä miten huomenna kiertelee, kun sanon viimein asiani suoraan.

lagi, Saunalahti. En ole ollut kymmeneen vuoteen kenellekään vihainen, mutta nyt olen. Onneksi kohteena on organisaatio, eikä henkilö.


Asia täytyy selvittää ja kuten vaikuttaa että palvelun laskutuslimitit eivät olisi oikein auenneet niin toki virhe korjataan.



Mitähän tämä vastaus oli suomeksi? TotaaliMax sisälsi 3000min ja 3000kpl ja 5mega data (todellisuus alle 1mega) ja n97 tai n900... Niin mikkä ei auennu? Tossahan on 15e liikaa suomeksi. Vai eikö sisällykkään 300min ja jne?


Hei,

En tiedä onko käyttäjä lurks saanut jo asiansa hoidettua tai tarkastanut asian itse puheluerittelystä. Virheestä ei siis ole kyse vaan siitä että liittymä on vaihtunut Ykkösestä Totaalimaxiin 8.8.2009 - kyseinen noin 15 euroa on tekstiviestejä ja puheluita ajalta 1-7.8, sekä palvelunumero soittoja/sms:iä koko Elokuulta. Pakettiin kuuluvat puhelut, viestit ja data ovat menneet "ilmaisella" aikavälin 8.8-31.8.

Jukka / SL


Nyt täytyy sanoa että katkesi kamelin selkä, ja paviaani siinä samalla.

Kuten tossa jokunen postaus taaksepäin näkyy, jouduin maksamaan noin 95e suuruisen laskun viimekuussa, johtuen "Entisen ja uuden liittymän päällekkäisyydestä", josta ei todellakaan oikeasti ollut kyse. Nöyrryin kuitenkin maksamaan laskuni sovinnolla, lohduttautuen siihen "ettei nyt kun uusi liittymä on ns. kokonaan ottanut paikkansa", tulisi enää ongelmia.

Nyt tuli sitten seuraava lasku, ja KAPPAS, tässähän on 15 euroa ylimääräistä laitettuna. (Yht 75e. 59,90 on koko TotaaliMAX paketin hinta/kk) (328min/3000min, 800txt/3000txt)

Sen verran sanon, että kun tästä kytkyhelvetistä vapaudun, niitän tämän kuolleen viljapellon ja vaihdan johonkin toiseen operaattoriin. Huomenna en säästä enää aspan persnahkaa olemalla mukava, sillä viimeksi siitä ei saanut kuin hölmön tunteen itselleen, sillä en ole ihan täysi ummikko tekniikan kanssa, josta tunnutaan aspassa lähtevän aina liikkeelle, ja jatkavan, vaikka kuinka kertoisin "että ymmärrän kyllä mitä osaa tarkoitatte, mitä sopimuksen kohtaa tarkoitatte", mutta sitten ne aina aloittaa sen helvetin kiertelyn. Saas nähä miten huomenna kiertelee, kun sanon viimein asiani suoraan.

lagi, Saunalahti. En ole ollut kymmeneen vuoteen kenellekään vihainen, mutta nyt olen. Onneksi kohteena on organisaatio, eikä henkilö.


Asia täytyy selvittää ja kuten vaikuttaa että palvelun laskutuslimitit eivät olisi oikein auenneet niin toki virhe korjataan.



Mitähän tämä vastaus oli suomeksi? TotaaliMax sisälsi 3000min ja 3000kpl ja 5mega data (todellisuus alle 1mega) ja n97 tai n900... Niin mikkä ei auennu? Tossahan on 15e liikaa suomeksi. Vai eikö sisällykkään 300min ja jne?


Nyt täytyy sanoa että katkesi kamelin selkä, ja paviaani siinä samalla.

Kuten tossa jokunen postaus taaksepäin näkyy, jouduin maksamaan noin 95e suuruisen laskun viimekuussa, johtuen "Entisen ja uuden liittymän päällekkäisyydestä", josta ei todellakaan oikeasti ollut kyse. Nöyrryin kuitenkin maksamaan laskuni sovinnolla, lohduttautuen siihen "ettei nyt kun uusi liittymä on ns. kokonaan ottanut paikkansa", tulisi enää ongelmia.

Nyt tuli sitten seuraava lasku, ja KAPPAS, tässähän on 15 euroa ylimääräistä laitettuna. (Yht 75e. 59,90 on koko TotaaliMAX paketin hinta/kk) (328min/3000min, 800txt/3000txt)

Sen verran sanon, että kun tästä kytkyhelvetistä vapaudun, niitän tämän kuolleen viljapellon ja vaihdan johonkin toiseen operaattoriin. Huomenna en säästä enää aspan persnahkaa olemalla mukava, sillä viimeksi siitä ei saanut kuin hölmön tunteen itselleen, sillä en ole ihan täysi ummikko tekniikan kanssa, josta tunnutaan aspassa lähtevän aina liikkeelle, ja jatkavan, vaikka kuinka kertoisin "että ymmärrän kyllä mitä osaa tarkoitatte, mitä sopimuksen kohtaa tarkoitatte", mutta sitten ne aina aloittaa sen helvetin kiertelyn. Saas nähä miten huomenna kiertelee, kun sanon viimein asiani suoraan.

lagi, Saunalahti. En ole ollut kymmeneen vuoteen kenellekään vihainen, mutta nyt olen. Onneksi kohteena on organisaatio, eikä henkilö.


Asia täytyy selvittää ja kuten vaikuttaa että palvelun laskutuslimitit eivät olisi oikein auenneet niin toki virhe korjataan.



Toivottavasti pysyy hinnat luvatussa, koska e aina huvita tapella sovitusta, elisa aikoinaan yritti kusettaa vaivaset 1000euroa ja vasta kun uhosin viäväni seuraavaksi asian okeuteen lasku tarkstettiin ja vähennettiin 1000euroa että toivottavasti sauniksella homma pelaa vaikka elisan omistuksessa onkin.

Ittelleni otin tuon totaalimaxin n97:lla. Mutta oli kyl järkytys. Aikasemmin oli kotipuhelin käytössä jo. Sitten tilasin totaalimaxin ja nettiliittymän ja saakeli yrititte laskuttaa siitä 600euroa, joita olis varmaan ikinä saanu takasin. No nettiliittymän peruin ja näin jäi takuumaksu pois. Lopulta si hain dnalta 2megasen, näin saunis tukee keskittämistä kiitos tästä. Ja mikä hitto että ekana ruvetaan selittelee että varmaankin luottotiedoissa merkintä ennekun ees viittitään asiaa tarkastaa. Että näin hyvän alun itte sain saunikselle ja totaalimaxille ja muille liittymille. Muuten homma ok, mutta miks kotipuhelimesta pitää maksaa kuukausi etukäteen? puhelin lasku 1kk ja puhelimenvelotus 2kk toinen vasta tämä kuukausi? Ei ny välttämättä tänne täysin kuulu, mutta kun on tuo totaalimaxikin käytössä...
Käyttäjätaso 6
Kunniamerkki +1

Nyt täytyy sanoa että katkesi kamelin selkä, ja paviaani siinä samalla.

Kuten tossa jokunen postaus taaksepäin näkyy, jouduin maksamaan noin 95e suuruisen laskun viimekuussa, johtuen "Entisen ja uuden liittymän päällekkäisyydestä", josta ei todellakaan oikeasti ollut kyse. Nöyrryin kuitenkin maksamaan laskuni sovinnolla, lohduttautuen siihen "ettei nyt kun uusi liittymä on ns. kokonaan ottanut paikkansa", tulisi enää ongelmia.

Nyt tuli sitten seuraava lasku, ja KAPPAS, tässähän on 15 euroa ylimääräistä laitettuna. (Yht 75e. 59,90 on koko TotaaliMAX paketin hinta/kk) (328min/3000min, 800txt/3000txt)

Sen verran sanon, että kun tästä kytkyhelvetistä vapaudun, niitän tämän kuolleen viljapellon ja vaihdan johonkin toiseen operaattoriin. Huomenna en säästä enää aspan persnahkaa olemalla mukava, sillä viimeksi siitä ei saanut kuin hölmön tunteen itselleen, sillä en ole ihan täysi ummikko tekniikan kanssa, josta tunnutaan aspassa lähtevän aina liikkeelle, ja jatkavan, vaikka kuinka kertoisin "että ymmärrän kyllä mitä osaa tarkoitatte, mitä sopimuksen kohtaa tarkoitatte", mutta sitten ne aina aloittaa sen helvetin kiertelyn. Saas nähä miten huomenna kiertelee, kun sanon viimein asiani suoraan.

lagi, Saunalahti. En ole ollut kymmeneen vuoteen kenellekään vihainen, mutta nyt olen. Onneksi kohteena on organisaatio, eikä henkilö.


Asia täytyy selvittää ja kuten vaikuttaa että palvelun laskutuslimitit eivät olisi oikein auenneet niin toki virhe korjataan.
Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +3

Nyt täytyy sanoa että katkesi kamelin selkä, ja paviaani siinä samalla.



Tuosta kannattais jo laittaa kyselyä asiakaspalveluun. oma.saunalahdesta kohta Viestit tai sitten nettilomake:
http://saunalahti.fi/asiakaspalvelu/laskutus.php

Tulee vastaus kunnolla kirjallisena. Ja laita siihen viestiin, että et maksa tuota 15 euroa ennenkuin selviää mistä se tulee. Riidanalaista osaahan ei tarvitse heti maksaa.
Jeejee 14.8. lähti luuri huoltoon, ja on edelleen samalla reissulla. Saunalahti ohoi, missäs vaiheessa maksava asiakas saa palvelua? Lienee jo kuluttajasuojan mukainen parin viikon huoltoaika ylittynyt? Rehellisyyden nimissä, luuri tuli ja lähti 3.9. takaisin kun oli rikottu ekalla reissulla, kuten tänne jo aiemmin mainitsin. Siltikin.

Ja by the book on menty, elisa shopitin kautta asioitu (kun viimeeksi tähän vedottiin tekemäni reklamaatioon vastatessa toisen luurin yhteydessä).

Hinnan alennus? Kaupan purku? Luurin vaihto toiseen malliin? Liittymästä en haluaisi luopua.
Laitoin asiakaspalveluun kyselyn, kun en ole saanut netin nopeutta nousemaan vuorokauden ajasta riippumatta yli 1 megan.
Sieltä tuli vakiovastaus, että nopeus riippuu verkon kuorimituksesta läpä läpä.

Luulen kuitenkin, että kyse on samasta ongelmasta kuin monella muullakin, ettei nopeus ole noussut vaikka olisi pitänyt.

Voisiko joku saunalahden palstan Guru vielä tarkastaa tämän asian? Ja jos näin, pyytäisin infoamaan asiakaspalvelua, että ottavat tosissaan nämä valituksen nopeuksista. Kyllähän nuo vasteajat ainakin saadaan näyttämään tuolla kuviolla hyvältä (tuloskortti?).

mitenkäs ton puhelimen avulla pääsee tietokoneella nettiin? ei löytyny ohjekirjasta oikein mitään apuja, joten ajattelin tulla teiltä kysymään :)

Lataa siihen puhelimeen JoikuSpot free, ja sit WLANilla nettiin.

Saunalahti ja Elisa palvelee, luuri 3 viikkoa huollossa ja tulee huonommassa kunnossa takaisin, nyt varmaankin taas toiset 3 viikkoa odottelua edessä. Eli eipä toteudu todellakaan suositeltu max 2 viikon huoltoaika, enkä kyllä oikein pidä siitä, että huolto generoi tyyppivian luuriin jossa ko. vikaa ei ole vielä esiintynyt (linssin naarmuuntuminen). Oli toki elisashopitin myyjä pahoillaan, mutta eipä paljoa tilanteelle mahtanut.


Kaverini puhelin ei ottanut virtoja. "korjattu" luuri hieman yli viikossa (oliko edes sitten sama vai vaihdettu). Kaveri meni kotiin ja kun iski laturiin, niin ruutu välähti ja puhelin sippasi.
Takaisin Elisa shopittiin ja myyjä lähettämässä luuria huoltoon. Kaveri ei yrittäjänä sulattanut ja vaati uutta luuria. Kinastelun edetessä shopitin päällikkö tuli paikalle ja hänelle asian selvitettyä, päällikkö käski antaa uuden luurin ilman selittelyjä.

Uusi luuri toimii moitteetta.

Nokia on myöntänyt N97 vikoja ja joissain tapauksissa tilalle saa sen uuden luurin. Toiset saa ja toiset ei, luultavasti minäkään en osaisi tarpeeksi vaatia uutta tilalle, jos luuri hajoaisi.

Suosittelisin viemään suoraan johonkin PK-seudun valtuutettuun NOKIA:n huoltoliikkeeseen. Puhelin menee välittömästi huoltoon ja kun huolto valmis saat välittömästi tiedon siitä ja samalla pääset suoraan keskusteluyhteyteen huoltohenkilökunnnan kanssa. Se on nopeaa ja fiksua. Itse en enään lähettele operaattorin kautta noita puhelimia eteenpäin.


Näin normaalisti toimisinkin, mutta aikoinaan E90:n kanssa tuli isoja ongelmia kun toimitin luurin omatoimisesti suoraan huoltoon enkä elisa shopitin kautta (kaupan purun yhteydessä Saunalahti ei palauttanut jo maksettuja eriä puhelimesta jne) joten en enään ota mitään riskejä, nyt mennään täysin ohjeistuksen mukaisesti.

Jeejee. Oma N97 meni 14.8. Jumbon elisa shopitin kautta huoltoon mm. GPS-ongelmien takia, tuli takaisin 3.9., noutaessa huomasin kameran linssissä syvän selvästi erottuvan naarmun joka syntynyt huoltoreissun aikana (Anglo Service) joten lähti saman tien takaisin.

Saunalahti ja Elisa palvelee, luuri 3 viikkoa huollossa ja tulee huonommassa kunnossa takaisin, nyt varmaankin taas toiset 3 viikkoa odottelua edessä. Eli eipä toteudu todellakaan suositeltu max 2 viikon huoltoaika, enkä kyllä oikein pidä siitä, että huolto generoi tyyppivian luuriin jossa ko. vikaa ei ole vielä esiintynyt (linssin naarmuuntuminen). Oli toki elisashopitin myyjä pahoillaan, mutta eipä paljoa tilanteelle mahtanut.


Suosittelisin viemään suoraan johonkin PK-seudun valtuutettuun NOKIA:n huoltoliikkeeseen. Puhelin menee välittömästi huoltoon ja kun huolto valmis saat välittömästi tiedon siitä ja samalla pääset suoraan keskusteluyhteyteen huoltohenkilökunnnan kanssa. Se on nopeaa ja fiksua. Itse en enään lähettele operaattorin kautta noita puhelimia eteenpäin.
Jeejee. Oma N97 meni 14.8. Jumbon elisa shopitin kautta huoltoon mm. GPS-ongelmien takia, tuli takaisin 3.9., noutaessa huomasin kameran linssissä syvän selvästi erottuvan naarmun joka syntynyt huoltoreissun aikana (Anglo Service) joten lähti saman tien takaisin.

Saunaelisa palvelee, luuri 3 viikkoa huollossa ja tulee huonommassa kunnossa takaisin, nyt varmaankin taas toiset 3 viikkoa odottelua edessä. Eli eipä toteudu todellakaan suositeltu max 2 viikon huoltoaika, enkä kyllä oikein pidä siitä, että huolto generoi tyyppivian luuriin jossa ko. vikaa ei ole vielä esiintynyt (linssin naarmuuntuminen). Oli toki elisashopitin myyjä pahoillaan, mutta eipä paljoa tilanteelle mahtanut.

Itella pakettiseuranta sanoo:
Lähetyksestä on vastaanotettu ennakkoilmoitus sähköisesti EDI-sanomana.
Rekisteröinti: 24.8.2009 klo 19:23:46
Paikka: ESPOO 02600

Postin pakettiseuranta ei sano mitään.

Kun kyseessä on Keltainen kuljetus 16, niin eikös tuo tarkoita että Luurin pitäis olla "omassa" postissa tänään 25.8.2009 ?? Vai joutuuko odottaa Postin seurantaan ilmestymistä?
(Tässä tapauksessa luuri lähetetty haltijan postiin ja sekös onkin mukavaa)  :)

EDIT: Höh... No sehän lojuu jossain siellä espoossa, eikä sitä tänään ainakaan saa.. Josko sit huomenna tai ylihuomenna tai tällä viikolla  ::)


Kerronpa tässä, että Luuri ilmaantui postiin 26.8.2009, eli 2 päivää meni siitä, kun tuli SMS ilmoitus siitä, että Paketti on pantu postiin.

Paketista ulos ja Elisan kortti sisään (Saunalahti vaihtuu vasta maanantaina). Ensimmäisenä suoritin Firmiksen päivityksen ja sen jälkeen olenkin ollut tyytyväinen puhelimeen... Paitsi numeroiden + muiden tietojen siirto ei toiminut N95 -> N97 ohjelmallisesti vaan ne oli lähetettävä käyntikortteina BT yhteydellä (jotta osoite ym lisätiedot pysyi tallessa, SIM kortti siirtona siirtyy vain nimi+numero).

Asensin myös invisibleSHIELD suojakalvon (koko puheli), mutta revin ne pois vajaassa vuorokaudessa. Häiritsee ainakin kosketusnäytön toimintaa ja lisäksi 2-vuoden käytöllä ei N95 näytössä ole ainuttakaan naarmua. Ainoat kulumisen merkit on etukuoressa. N95 kulkenut mukana vyökotelossa.

HUOM.. N97:n kanssa ei kannata käyttää koteloa, jossa magneetti. Itse ostin sellaisen, kun kauppias netissä mainitsi sopivuuden, mutta magneetti häiritsee, jos puhelinta koteloon tai kotelosta ottaessa magneetti liukuu liian läheltä puhelinta (avaa näppäimet, avaa kakkos kameran ym.), ei kiva.
Lähdenkin tästä palauttamaan koteloa Ruoholahtelaiseen tietotekniikka-/lelukauppaan  ;)

Tässä tuli nyt vähän aiheen vierestäkin, mutta ei voi mitään.
Itella pakettiseuranta sanoo:
Lähetyksestä on vastaanotettu ennakkoilmoitus sähköisesti EDI-sanomana.
Rekisteröinti: 24.8.2009 klo 19:23:46
Paikka: ESPOO 02600

Postin pakettiseuranta ei sano mitään.

Kun kyseessä on Keltainen kuljetus 16, niin eikös tuo tarkoita että Luurin pitäis olla "omassa" postissa tänään 25.8.2009 ?? Vai joutuuko odottaa Postin seurantaan ilmestymistä?
(Tässä tapauksessa luuri lähetetty haltijan postiin ja sekös onkin mukavaa)  :)

EDIT: Höh... No sehän lojuu jossain siellä espoossa, eikä sitä tänään ainakaan saa.. Josko sit huomenna tai ylihuomenna tai tällä viikolla  ::)

mitenkäs ton puhelimen avulla pääsee tietokoneella nettiin? ei löytyny ohjekirjasta oikein mitään apuja, joten ajattelin tulla teiltä kysymään :)


Muistaakseni N95 (tai N70) kanssa pitää hyödyntää PC-suitea, mutta en kyllä kuollakseni muista miten se meni. Nyt ei ole asennettuna PC suitea, kun käyttis meni uusiksi ja asennan vasta kun tuo N97:n saa kouraan, toivottavasti tällä viikolla ja ensimmäiseksi firmis päivitys.
mitenkäs ton puhelimen avulla pääsee tietokoneella nettiin? ei löytyny ohjekirjasta oikein mitään apuja, joten ajattelin tulla teiltä kysymään 🙂

heh.. Siirryin uudelleen jonoon. Tuli viesti, että numeroa ei voida siirtää, sopimus määräaikainen tms. Ja eiku soittelemaan ja ihmettelemään mistä kyse. No sopimus piti tehdä uusiksi ja nyt sanottiin, että sellaiset 10 arkipäivää menee numeron siirrossa. ;D
Nyt ainakin sain jonkun liittymän aktivointi koodin tms.
Haaveissa saada luuri JO ensi viikolla.

Tänään tuli ilmoitus, että numero siirtyy s.lahden kortille tiistaina 1.9.2009 kello 15.08 (melko tarkkaa, kun minuutitkin kerrotaan). Nyt sit jännäämään tuleeko puhelin+kortti ens viikolla vai joutuuko odottaa maanantaille 31.8.09  😉
Käyttäjätaso 4


Ei totaali reps... että sähläys vain jatkuu.. kuinkas moni muu sai tuplalaskut elokuun laskussa? Ja taas soitettiin asiakaspalveluun... no onneksi tällä kertaa selvisi asian selvittämisestä 10 minutin jonotuksella... huokaus.

No tämän jälkeen voisi odottaa että vihdoin homma pyörii rutiinilla...

Mikäli tarkoitat tuplalaskulla Jonkun muun paketin (Esim SaunaYKKÖNEN) laskua TotaaliMAX laskun päälle, hiphei ja kädenheilautus täälläkin. Voisin soittaa aspaan.
Edit: Jos viitsisit vastata tähän niin arvostaisin.


Jeps. Heinäkuusta oli laskutettu Totaali2, nyt tuli TotaaliMAX lasku heinä ja elokuulta... + sim kortin vaihto, joka oli luvattu (ja liittymäni tietoihin merkitty) ilmaiseksi, johtuen ongelmista liittymän kanssa ja kokeiltiin auttaako sim kortin vaihto, kun vanha oli vuodelta miekka ja kivi..

Korjasivat kyllä aspassa tuon heti hyvittämällä laskuun. Mutta ärsyttävää kuitenkin.
Käyttäjätaso 4
Ei totaali reps... että sähläys vain jatkuu.. kuinkas moni muu sai tuplalaskut elokuun laskussa? Ja taas soitettiin asiakaspalveluun... no onneksi tällä kertaa selvisi asian selvittämisestä 10 minutin jonotuksella... huokaus.

No tämän jälkeen voisi odottaa että vihdoin homma pyörii rutiinilla...
heh.. Siirryin uudelleen jonoon. Tuli viesti, että numeroa ei voida siirtää, sopimus määräaikainen tms. Ja eiku soittelemaan ja ihmettelemään mistä kyse. No sopimus piti tehdä uusiksi ja nyt sanottiin, että sellaiset 10 arkipäivää menee numeron siirrossa. ;D

Nyt ainakin sain jonkun liittymän aktivointi koodin tms.
Haaveissa saada luuri JO ensi viikolla.

Täällä Palstalla joku kertoi, että nykyään Nokia-merkkiset puhelimet eivät välttämättä mene Suomeen huoltoon. Enää. Se on vissiin se paljon puhuttu uudistus, joka nopeuttaa huoltoa. Oisko sitten niin, että huollot on keskitetty mallin mukaan. Unkarissa huolletaan semmoiset mallit, joita valmistetaan pääasiassa siellä jne.  ::)


Jep, ja saamani informaation mukaan kaikki luurit lähtevät tuonne huoltoon, ja palautuvat, saman logistiikkakeskuksen kautta, jossa läpimenoaika, vai mikskä sitä nyt sanois, saa olla max. 7 arkipäivää jonka jälkeen asiakkaalle laitetaan uusi/vaihtolaite tilalle. Tähän kuljetukset päälle ja saadaan se 9 arkipäivää, mitä sanoin. Tämä tieto siis saati Nokian huollosta Lappeenrannasta (Fixfone), ymmärryksessä on voinut toki olla häikkää mutta näin asian käsitin.

Jumbon elisashopitissa antoi ymmärtää viime viikolla N97:aa jättäessäni, että viikossa tullee nykyään takaisin, huolletaan tai vaihdetaan, joka tukisi tuota em. tietoa. Saas nähdä, tällä kertaa en siis aio rutista huollon mahdollisesta pitkästä kestosta koska sillä ei ole mitään merkitystä 🙂
Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +3


Laki on ainakin sanonut, että "kohtuullinen" huoltoaika on noin kaksi viikkoa, jonka ylittyessä asiakkalla on oikeus pyytää lainalaite huollossaolevan tilalle.


En tiedä mitä laki sanoo tarkalleen, mutta ainakin jättäessäni viime viikolla N97:ni elisa shopittiin huoltoon sanoivat, että about viikossa tulevat tätä nykyä jonkun uudistuksen myötä.


Täällä Palstalla joku kertoi, että nykyään Nokia-merkkiset puhelimet eivät välttämättä mene Suomeen huoltoon. Enää. Se on vissiin se paljon puhuttu uudistus, joka nopeuttaa huoltoa. Oisko sitten niin, että huollot on keskitetty mallin mukaan. Unkarissa huolletaan semmoiset mallit, joita valmistetaan pääasiassa siellä jne.  ::)

Laki on ainakin sanonut, että "kohtuullinen" huoltoaika on noin kaksi viikkoa, jonka ylittyessä asiakkalla on oikeus pyytää lainalaite huollossaolevan tilalle.


En tiedä mitä laki sanoo tarkalleen, mutta ainakin jättäessäni viime viikolla N97:ni elisa shopittiin huoltoon sanoivat, että about viikossa tulevat tätä nykyä jonkun uudistuksen myötä. Saas nähdä miten käy, tosin mun puolesta saapi olla huollossa niin kauan kuin lystää, käyttöön ei mokoma roju enään tule, ainakaan ennen kuin softa on saatu toimimaan edes jotenkuten.

edit: Nyt kun on jonkun päivän käyttänyt taas 6220 classicia, niin en muistanutkaan miten kätevää on kun toimiva matkapuhelin taskussa, jolla voi oikeasti jopa puhua ilman ongelmia.

Osallistu keskusteluun