Kysymys

N97 ja TotaaliMAX


Käyttäjätaso 4
Kunniamerkki
tällainen tarjous mutta tulossa vasta näköjään heinäkuussa tuo liittymätyyppi. Mulla meni ainakin mobiililaajakaistan sivuille kun klikkasin kuvaketta tai sit tää puhelin ei pelitä..

Onko siis kellään lisätietoja tuosta uudesta liittymästä?

452 kommenttia



Olisiko mahdollista, että isäsi soittaisi / olisi jotenkin muuten yhteydessä asiakaspalveluumme?

/ Panu.


Lisäsin tuohon lainaukseen kysymysmerkin puolestasi. Vai oliko kysymyksesi relatiivinen? Jos tuosta vastauksestasi pitäisi jotakin päätellä, niin ensinmäisenä tulisi mieleen se, että lainasit viestistäni niin paljon kuin luitkin. Mutta vastaan toki sinulle, syy miksi itse tein paketin tilauksen netistä hänen henkilötiedoillaan ja henkilötunnuksillaan, oli alunperinkin se, että hän haluaisi mahdollisimman vähän hoitaa asioita puolestani enään kun olen jo aikuinen mies, paitsi maksaa nämä laskut koska se on minulle syntymäpäivälahja ja motivaatiota ekonomin opintojani varten.

Olisi ollut toki hienoa, jos olisit myös voinut vastata minunkin kysymykseeni koskien puhelimen toimitusprosessia, pyysin viestissäni edes 99% varmaa vastausta, jätin prosentin tilaa inhimilliselle erehdyksellä. Kiitän tämän palstan muita käyttäjiä vastauksistaan, uskoisin että tuo heidän kertomansa toimitusprosessi on sitten oikea, tosin oisin toivonut saunalahden edustajilta edes vahvistusta siihen, kun joku muu hoitaa työsi puolestasi ei kai olisi ollut paljoa pyydetty vastata, että juuri noin se toimii? Salli minun sinutella sinua Panu, vaikka emme ole sinunkauppoja tehneetkään, en usko että sinun tapauksesi suhteen kysymys on suinkaan asiantuntemuksen puutteesta koskien tätä asiaa tai "informaatio katkoksesta", vaan mistä sitten?

Kysymys ei ylipäätään ollut siitä että tuo toimitusprosessi olisi ollut jotenkin kelpaamaton itselleni, käy se kyllä noinkin vaikka olisi ollut mieluumpaa päästä käyttämään uutta liittymää nopealla netillä jo ennen kun saisin itse puhelimen, kuten aluksi olikin puhetta. Vaan siitä että kyllä kuluttajan pitäisi saada selkeää ja eksaktia tietoa siitä miten toimitusprosessi etenee ja miten hän saa tuotteen, eikä useampia eri vaihtoehtoja josta pitäisi sitten arpoa yksi. Tämä olisi ihan hyödyllistä omien suunnitelmien tekemiseksi tämän hankinnan johdosta, joista mainittakoon entisen puhelimen myyminen ja entisen liittymän irtisanominen.

Mistä näitä senttejä oikein tulee?? Ei ainakaan isäni lompakosta. Palataan asiaan, tarkistin juuri tilauksen statuksen Saunalahden omien sivujen tilausten seurannasta, vieläkin lukee että odottaa tarkistusta. Kuten aikaisemmin lupasin, niin ellei tuo asia tuosta etene huomiseen iltapäivään mennässä, niin tulen peruuttamaan ennakkotilauksen. Kyllä 5 työpäivää on se maksimi aika minkä voin suoda siihen, että noi tiedot tarkitetaan, varsinkin kuin niissä ei ole epäselvyyksiä. Jos teillä Saunalahdella ei tätä ymmärretä, niin sitten olen ilmeisesti tyhmä ja kärsimätön kuluttaja, ja en ansaitse kuulua asiakkaaksenne.
Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +3
IL testasi: Nokia N97 on monimutkainen
N97:n plussat
+ Paljon hyviä sovelluksia (esimerkiksi kartat ja navigointi, fm-lähetys, Youtube, sää).
+ Jämäkän oloinen, mutta silti kevyt.
+ Kamera toimii hyvin etenkin ulkokuvauksessa.
+ Mahdollisuus qwerty-näppäimistöön on aina plussaa etenkin paljon kirjoittavalle käyttäjälle.
+ Puhelimen näyttö on riittävän suuri.
+ Kosketusnäyttö helpottaa selvästi netissä surffailua.

N97:n miinukset
- Ei kovin intuitiivinen.
- Sormen hipaisu kosketusnäyttöön ei riitä, vaan näyttöä joutuu painamaan aika tavalla. Testin aikana näytön herkkyyteen ei löytynyt minkäänlaista säätömahdollisuutta.
- Nettiselaimen ikoneita ei aluksi ymmärrä. Testaaja joutui kokeilemaan, mitä mistäkin tapahtuu.
- Nettiselaimessa ei ole enää samaa ominaisuutta kuin aiemmissa malleissa, jossa selain näytti alakulmassa missä päin sivua käyttäjä on milläkin hetkellä.
- Siirtyminen edelliselle sivulle voisi olla helpompaa. Nyt käyttäjä joutuu klikkaamaan valikon näkyviin, painamaan "takaisin" ja sitten vielä valitsemaan mille sivulle haluaa takaisin.
- Uudelle nettisivulle pääsykään ei ole kovin helppoa. Osoitteen syöttämisen jälkeen pitää vielä pari kertaa painella "valmis" ja "siirry" -nappeja, jotta selain oikeasti alkaa ladata sivua.
- Puhelin tunnistaa näytön asennon, mutta toiminto on oletuksena pois päältä. Asetuksen joutuu muuttamaan monen mutkan takaa.
- Flashit näkyvät vaihtelevasti (esim. Iltalehden mainokset näkyvät, mutta Iltalehden Netti-tv ei).
- Näppäimistö on kankeahko ja ääkkösten käyttämisen hankaluus ärsyttää. Ääkköset joutuu painamaan esille toisen näppäimen avulla.

http://www.iltalehti.fi/digi/200907159927458_du.shtml
Otin eilen netin kautta yhteyttä nettilomakkeella Saunalahteen saman asian merkeissä mistä olen aiemminkin puhunut viime viesteissänä tässä threadissä. Lomakkeen lähetettyäni sähköpostiini ei ole edes tullut vahvistusta että lomake olisi vastaanotettu, lähettämisestä on kulunut sellainen 19 tuntia...

Isäni, joka siis toimii liittymän maksajana, soitti sitten tänään itse Saunalahden asiakaspalveluun. Koskien liittymän tilauksen statusta, asiantuntija kertoi hänelle, että tämän hetkinen odottaa tarkistusta status, ei etene sen takia kun puhelinta ei ole vielä saatavissa. Eli kun puhelin tulee ulos, niin tilauksentiedot mm. luottotiedot menevät tarkistukseen. Kuulosti jotenkin ihmeelliseltä.

Puhelimen saatavuuteen kommentoitiin näin, että aikaisemmin annettu tieto on ollut virheellistä. Kun hän tiedusteli, että mitä aikaisemmin annettua tietoa tarkoitetaan, kun asiasta on kuultu erillaisia versioita riippuen lähteestä Saunalahden sisältä, niin ei osattua sanoa muuta että kun puhelin ei siis tule lähipäivinä postiin kuten joillekkin oli aiemmin luvattu. Kerroin sitten isälleni että Nokian julkaisupäivä puhelimelle on kyllä 9.7.2009 ja tästä asiasta on Saunalahden edustajilta tullut erittäin optimistia lausuntoja, mm. tältäkin palstalta. Asiantuntija kommentoi, että tuo ei ole varmaa vielä.

Koskien puhelimen toimitusprosessi, isäni tiedusteli vielä, että mikä vaihtoehto useammista esitetyistä pitää paikkaansa, että toimitetaanko sim-kortti aikaisemmin ja puhelin myöhemmin, vai molemmat yhdessä. Asiantuntija lupasi selvittää asiaan varman vastauksen, ja 5 minuutin linjalle odottelun jälkeen vastaus kuului "molemmat vaihtoehdot ovat mahdollisia". Kumpaakin on asiantuntijan mukaan sovellettu, sitä ei osattu sanoa että kumpaa sovelletaan tässä tapauksessa.

Eli taas meni tämä baletti uusiksi... Laskin puhelutiedoista monta minuuttia tämän viikon aikana on kertynyt, kun on koeteltu selvittää asioita Saunalahden maksullisesta asiakaspalvelusta. Lopputulokseksi tuli n. 189 min minun ja isäni puhelimista. Säästöä joka minuutti? Tähän mennässä ei ole saatu järkevää vastausta siitä, miksi tilauksenkäsittely ei ole vieläkään mennyt edes luottotietojen tarkistukseen, tai mikä on paketin toimitusprosessi meidän tapauksessamme. Soneran laskutuskausi katkolla, niin olisi ollut ihan hyödyllistä tietoa...

Voisin sanoa sanan tai pari rakentavaa kritiikkiä, mutta kun kerta nytten seuraavaksi peruutan ennakkotilauksen, niin jääköön sanomatta. Toisaalta vaatimatonta konsultointipalkkiota vastaan, jos vähintään tuo summa joka tulee Soneran puhelinlaskuun siitä että saanut soitella asiakaspalveluunne, voin antaa palautetta jonka pohjalta lähdette rakentamaan asiakkaidenne palvelua parempaan suuntaan. Jos olette kiinnostuneita, niin yhteys ja tilitietoni saa tiedusteltua yksityisviestillä!

Mitä tulee itse puhelimen ja liittymän hankinnan suhteen, minut löytää 2.7 Nokian flagship storesta ja sen jälkeen lähimmästä dna-myymälästä.
Mikä oli Hyvis  pointtisi? Nuohan on faktoja.
Käyttäjätaso 2
Mitä tulee itse puhelimen ja liittymän hankinnan suhteen, minut löytää 2.7 Nokian flagship storesta ja sen jälkeen lähimmästä dna-myymälästä.


Hieno homma! Olet tehnyt tästä asiasta jotenkin käsittämättömän vaikean. Onko jokainen asia jota hoidat yhtä hankalaa!
Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +3
Faktoja juuri pohdinnan tueksi. Semmoisia, jotka kannattaa ottaa huomioon tilauksen yhteydessä/ennen tilausta. Kun tänne on kerätty fyysisiä kokemuksia niin tässä yksi suht objektiivinen arviointi toiminnoista.
Hieno homma! Olet tehnyt tästä asiasta jotenkin käsittämättömän vaikean. Onko jokainen asia jota hoidat yhtä hankalaa!


Aika mielenkiintoinen kommentti, miten asiakas on tämän vaikeaksi tehnyt? Kyllä mun mielestä ainakin Saunalahti tässä tapauksessa tekee asiasta kohtuuttoman vaikean, varsinkin kun eivät edes itse osaa aspassa vastata asiakkaan kysymyksiin kun eivät tiedä vastauksia.

Vai menikö multa nyt jotain ohitse?

Faktoja juuri pohdinnan tueksi. Semmoisia, jotka kannattaa ottaa huomioon tilauksen yhteydessä/ennen tilausta. Kun tänne on kerätty fyysisiä kokemuksia niin tässä yksi suht objektiivinen arviointi toiminnoista.


No pakko myöntää että kyllä siitä luurista odotti enemmän, sitä hehkuttivat kaikki niin paljon. pitäköön Pörrökarhu luurinsa... pikkukarhu on kiinnostunu jostain muusta...  😉 😉 😉 ::) ::)


Hieno homma! Olet tehnyt tästä asiasta jotenkin käsittämättömän vaikean. Onko jokainen asia jota hoidat yhtä hankalaa!


Olen huomannut, että tässä maassa suhtaudutaan asiaan juuri noin, jos kuluttaja haluaa saada vastinetta rahoilleen tai hyvää palvelua. Vastineella rahoille tarkoitan sitä, että kun soittelen lähes 200 minuuttia maksullisia puheluita, niin haluan saada vastauksia niihin kysymyksiin, jotka olen joutunut esittämään koskien paketin tilausta. Se että yksi sanoo yhtä, toinen toista ja kylmäs molempia, eikä kukaan osaa sanoa varmana, että mikä on toimintatapa sitten minun tilaukseni suhteen, ei täyty omia kriteerejäni siitä, että olisin saanut vastinetta maksamilleni minuuteille, puhumattakaan että menetettyä aikaa ei voi tietenkään mitata rahassa.

Hyvällä palvelulla tarkoitan sitä, että minulle luvatuista asioista pidetään kiinni, päälleni ei puhuta, minulle ei naureskella ja minulle ei vihjailla minun valehtelevan. Jos tämä on liikaa vaadittu, niin ilmeisesti vika on sitten minussa itsessäni?

Olen asunut Saksassa pari vuotta. Voin kertoa että siellä asennoutuminen asiakkaiden suhteen on täysin toisenlaista, positiivisessa mielessä. Henkilökunta ymmärtää että asiakas maksaa heidän palkkansa, eikä firma. Välillä tuntuu että tässä maassa pitäisi lyödä nyrkki pyötään ja huutaa "latenssi!", että saisi hyvää palvelua. <-- niin siis tuossahan luki aluksi perskules vähän voimakkaammassa muodossa, pakko tuoda tähänkin farssiin vähän huumoria, joten en ala korjailemaan tuota.

Vastatakseni kysymykseesi, vaikken tiedä odotitko edes vastausta, niin ei ole ennen ollut vastaavia ongelmia. Raha on kyllä kelvannut firmoille.

Jotenkin tuntuu kun on ollut asiakaspalveluun yhteydessä puhelimitse, sähköpostitse ja nettilomakkeilla, niin mikään ei riitä. Voisin kokeilla vielä pullopostia ja kirjekyyhkyjä.... Katsoo minkälaista kommenttia täälläkin on saanut/tai ei ole saanut Saunalahden edustajilta, niin tulee tunne että minun suhteeni on nostettu kädet pystyyn, mitäpä yhdestä asiakkaasta? Ei sotakaan yhtä miestä kaipaa!
Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +3


Faktoja juuri pohdinnan tueksi. Semmoisia, jotka kannattaa ottaa huomioon tilauksen yhteydessä/ennen tilausta. Kun tänne on kerätty fyysisiä kokemuksia niin tässä yksi suht objektiivinen arviointi toiminnoista.


No pakko myöntää että kyllä siitä luurista odotti enemmän, sitä hehkuttivat kaikki niin paljon. pitäköön Pörrökarhu luurinsa... pikkukarhu on kiinnostunu jostain muusta...  😉 😉 😉 ::) ::)


Samsungilla on kai tulossa vai onko jo tullut aika pari varteenotettavaa kilpailijaa Windows Mobile 6.5 -käyttiksellä.
Käyttäjätaso 2
Toi maksullinen aspan numero on mielestäni aika naurettava juttu. Hinta on ppm, eihän se ole mikään 0600 tai 0700 tai edes 010/020 numero. Pakkoko sinne on kokoajan soitella? Joskus toki, mutta aika harvoin kuitenkin. Vaan mitäpä minä näistä.

Samsungilla on kai tulossa vai onko jo tullut aika pari varteenotettavaa kilpailijaa Windows Mobile 6.5 -käyttiksellä.


Makuasioista, mutta itse en WinMo-laitetta edes harkitsisi jos pääasiallinen käyttö on puhelut ja viestit. Eriasia sitten jos haluaa PDA:n jolla voi soittaa.

Toi maksullinen aspan numero on mielestäni aika naurettava juttu. Hinta on ppm, eihän se ole mikään 0600 tai 0700 tai edes 010/020 numero. Pakkoko sinne on kokoajan soitella? Joskus toki, mutta aika harvoin kuitenkin. Vaan mitäpä minä näistä.


No ei kai se naurettava juttu ole jos pitkien jonotusaikojen sekä asiakaspalvelun epäpätevyydestä johtuvien epäselvyyksien takia tekemään satojen minuuttien edes laskua?

Juu eihän sinne pakko ole soitella, voihan sitä vain tyytyä kohtaloonsa ja olla vaatimatta maksamaansa palvelua. Se, ettei esim. sinun JKK tarvitse sinne soitella niin ei tarkoita sitä, etteikö joidenkin muiden ole pakko soitella saadakseen asiat kuntoon ja hoidettua.

Itse olen kieltämättä kyllä kanssa nykyään mieluummin soittamatta Sauniksen aspaan jos vain jotenkin muuten pärjää (eli ei ole mitään ylitsepääsemätöntä ongelmaa), sen verran, sanoisinko mielenkiintoista palvelua sieltä olen itsekin saanut. On toki poikkeuksiakin, joskus palvelu on nopeaa, iloista ja oikein toimivaa, mutta valitettavasti ei aina.

Mutta ehkäpä se on myönnettävä, halvalla ei ihan kaikkea voi saada eikä vaatia, ja rehellisesti sanottuna olen kokonaisuutena kuitenkin ihan tyytyväinen Saunikseen, suurelta osin tosin sen takia kun ei muilta operaattoreilta löydy itselleni näinkään hyvin soveltuvia palveluita (pl. koti-yhteydet jotka kyllä mennee vaihtoon välittömästi kun määräaikaisuus loppuu).

Nyt menee jo aika lailla OT:ksi.

http://www.matkapuhelinfoorumi.fi/keskustelu/showthread.php?p=1058119227#post1058119227 ' TARGET='_blank oli jo tänään mainittu ekojen Nokian webbikaupasta tilattujen N97:jen saapuneen käyttäjille, nyt alkaa odottavan aika tuntua jo pitkältä. Toivottavasti todellakin 9.7. olisi lähipostissa paketti noudettavissa!
Käyttäjätaso 3
Täälläkös kysyttiin, kuinka toimii linuxin kanssa?

Tökkäsin N97:n kaapelilla Ubuntu 9 koneeseen. Valitsin puhelimesta PC-Suite tilan ja kone mietti pari sekuntia ja ilmoitti että Saunalahti yhdistetty. Mokkulaa varten olin jo aiemmin valinnut listalta verkkoasetuksiin Saunalahden asetukset. Mokkuloiden kanssa on sen verta hankaluuksia että olen käyttänyt verkkoa A-Linkin mokkulareitittimen kautta.

http://www.speedtest.net ' TARGET='_blank

Nopeus hiukan vaeltaa eri testikerroilla. Funetista 100 MB random valuu noin 315 kt/s vauhdilla. Totaalimax liittymänä.
Hetkinen, mitä tarkoittaa "Saunalahden sekä valittujen kumppaneiden etuja ja tarjouksia" -kohta TotaaliMAXin ominaisuuslistassa?
No niin, se on sitten huomenna mentävä toisen kerran vaihtamaan kapula uuteen DAP:in nojalla, rupes hyytyilemään rajusti, softa sekoilee resetin jälkeen miten sattuu (useimmiten käynnistelee videokuvauksen etukameralla itsestään päälle).

Laatua. Ei viittis montaa kertaa käydä vaihtamassa, ja entäpä sitten kun ei enään vaihdu vaan menee viikoiksi huoltoon? Huoh.
Käyttäjätaso 3

Hetkinen, mitä tarkoittaa "Saunalahden sekä valittujen kumppaneiden etuja ja tarjouksia" -kohta TotaaliMAXin ominaisuuslistassa?



Saat silloin tällöin mainostekstiviestin. Edukkaaseen niitä on tullut lähes joka kuukausi.
Käyttäjätaso 4
Kunniamerkki
Alkaa vaikuttaa siltä, että tässä uudessa Nokian lippulaivamallissa on vikoja aika paljon ja murheita. Vai olenko väärässä?

Itsekkin toki kiinnostuin luurista kun tuli markkinoille mutta luettuani arviot ja kuvat sekä muiden käytännön kokemukset en ostanut tätä lippulaivaa. Ostin Nokian edellisen lippulaivan ja siinäkin oli vikoja sekä huoltorallia. En ole ikinä ostanut mitään puhelinta ennakkoon vaan odotan aina, että pääsee testaamaan liikkeeseen tai vähintäänkin pääsee lukemaan luotettavia arvioita sekä käyttäjäkokemuksia.

N97 hinta oli myös ratkaiseva tekijä ostopäätösasiassa. Täytynee jäädä odottamaan jos Nokia kehittää kerrankin lippulaivamallin joka ei nitise,helise ja olisi edes sen 2v ennen huoltotarvetta. Tuntuu oudolta miten Nokia voi syytää tällaista ulos hihnaltaan kuluttajille ja tuohon hintaan.

Anteeksi jos kirjoitus loukkasi jotakin tyytyväistä N97 omistajaa  8)
Saat silloin tällöin mainostekstiviestin. Edukkaaseen niitä on tullut lähes joka kuukausi.


Täh, onko toi ollut alusta lähtien tuossa kuvauksessa?
Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +3
Itse en ole katsellut noita lippulaivoja, mutta ihan mielenkiinnosta, olisikohan Samsungilla luotettavampaa tavaraa? Suomeen näyttäisi olevan rantautumassa jokin malli, jossa on samantyyppinen qwerty-näppis.
Käyttäjätaso 3

Saat silloin tällöin mainostekstiviestin. Edukkaaseen niitä on tullut lähes joka kuukausi.


Täh, onko toi ollut alusta lähtien tuossa kuvauksessa?


On ollut. Oletko lukenut mainoksen N97:sta niin tohkeissasi ettet ole huomannut?

Kyllähän noita tekstiviestejä maailmaan sopii kunhan eivät ala soittelemaan perään.
ennakkotilasin tämän N97:n ja olen käyttänyt sitä nyt "ykköspuhelimena". harmittavan paljon luurissa on vielä bugeja ja käyttis tuntuu olevan todella epävakaa.
ja nyt kun puhelinta olen käyttänyt niin kieltämättä se hype, joka puhelimen ynpärillä oli aistittavissa mm. tällä palstalla oli aikalailla "turhaa".

syy miksi luurin tilasin oli se, että tämä N97 maksaa minulle nyt "kympin kuussa".
totaali2 käyttäjänä on mielestäni varsin kohtuullista että maksan kympin lisää ja saan uuden luurin.
luuri on kuitenkin sen verran näppärän kokoinen verrattuna tuossa sivupöydällä olevaan E90:iiin, etten ota vanhaa luuria mukaan kovinkaan herkästi.

luultavasti tämä ensimmäinen versio lähtee huoltoon lähiviikkojen aikana, kun satun sinne suunnalle pyörähtämään.
On ollut. Oletko lukenut mainoksen N97:sta niin tohkeissasi ettet ole huomannut?

Kyllähän noita tekstiviestejä maailmaan sopii kunhan eivät ala soittelemaan perään.


Hmm, yleensä kyllä tuommoiset pistää silmään mutta ehkä on sitten mennyt ohi.
Tohkeissani? En, miksi olisin ollut? Ei tuo nyt niin mullistava tai hämmästyttävän hyvä mainos ollut?
Käyttäjätaso 3

Anteeksi jos kirjoitus loukkasi jotakin tyytyväistä N97 omistajaa  8)


Ei loukannut, puhelin on periaatteessa hyvä mutta hiukan lastantauteja tuntuu olevan. Minun yksilössäni olevat ongelmat eivät kyllä tulisi esiin lyhyessä näpyttelyssä kaupassa. (vastapuoli ei kuule puhetta, gps katkoo, puhelimen herkkyys huono) Onneksi on luureja varalla niin ei pahemmin haittaa vaikka luuri tuleekin istumaan huollossa sen pakollisen kolmeviikkoisen kun sen kohta liikkeeseen kiikutan.
Farssi saa jatkoa. Yritin sitten perjantaina soitella Saunalahden asiakaspalveluun ja peruuttaa sen ennakkotilauksen, kertoivat etten voi perua, kun olen vain käyttäjä. No eihän siinä mitään, soitin sitten isälleni, että hän soittaisi Saunalahdelle ja peruuttaisi tilauksen. Sellaisen 40 minuutin jälkeen isäni soitteli, että oli odottanut vähän yli 30 minuuttia linjoilla asiakaspalvelussa, eikä voi odottaa enempää vaan hyppää pakattuun autoon ja lähtee mökille.

Itsekkin olin jo lähtenyt reissuun kohti maamme pääkaupunkia Helsinkiä, sanoin faijalle sitten että sain sellaisen kuvan että Saunalahden omien sivujen kautta saisi tehtyä peruutuksen. Kännykän selaimella kirjauduin sitten sisään ja selailin vähän, mutta hitaasti toimi tuo edge verkko junan kyydissä niin ajattelin että katotaan sitten lauantai aamulla hesassa ihan läppärillä.

Lauantai aamulla sitten uusi yritys sillä aikaa kun tyttöystävä oli suihkussa, ei valitettavasti löytynyt nopealle selailulla mitään konkreettista. Koska näämme tytön kanssa harvoin ja loistovat ilmat, niin ei kiinnostanut koko päivää istua koneella, enkä etsinyt enempää.

Ajattelin että nyt sunnuntai aamulla voisi vilkaista taas. No koetan kirjautua sisään omille sivuille niin tulee viesti että "Kirjautuminen epäonnistui: väärä käyttäjätunnus tai salasana".

Eli tunnukseni on poistettu? 😉 Soitin faijalle ja kertoi ettei ole soitellut enempää asiakaspalveluun kun on mökillä. Minulla oli vahva kuva, että omien sivujen kautta olisin saanut peruutettua ennakkotilauksen, voin tietenkin olla väärässä.

Olisi joka tapauksessa mielenkiintoista tietää, että miksi tunnukseni poistettiin? Millä oikeudella ja valtuutuksella joku menee tekemään tälläistä? Ei käsittääkseni oletus siitä, että asiakas tulee perumaan ennakkotilauksen jos tilauksen käsittely ei etene, riitä siihen että joku poistaa tunnukset itsenäisesti? Toivoisin kommenttia Saunalahden edustajilta.

Ihmettelen myös miksi Saunalahden edustajat ovat olleet erittäin vähän sanaisia tapaukseni suhteen. Voisin kuvitella ettei tämä ole hyvää mainosta asiakkaalle, joka olisi kiinnostunut N97 + TotaaliMAX paketista, ja tulisi tänne etsimään lisätietoa ennen mahdollista tilausta. Jos istuisin Saunalahden hallituksessa, olisin hyvin huolestenut henkilökunnan asenteesta ja motivaatiosta.

Mitä olen muita threadejä seurannut tällä palstalla viime päivinä, niin kyllä kyseiset edustajat kommentoivat muiden kysymyksiin, ja pohtivat mikä voisi olla vikana. Onko minulla syytä olettaa, että tämä kriittinen kirjoitteluni on jopa johtanut siihen, että minun oma saunalahti tunnukseni on poistettu? Käsittääkseni rekisteröityessäni tänne palstalle käyttäjätietoihin tulee laittaa myös asiakasnumero, jota kautta sitten voidaan tietenkin jäljittää.

Osallistu keskusteluun