Kysymys

Nokia X6 nyt 39,80? kertamaksulla Saunalahdelta 12kk sopimuksella!



Näytä ensimmäinen kirjoitus

320 kommenttia

Ettei asia vain unohtuisi niin missähän viipyy yhteydenotto vai kontaktointiko se nyt oli??


Ikävä kyllä, et ole rekisteröinnin yhteydessä antanut asiakas- ja/tai puhelinnumeroasi, eli en pysty tarkistamaan asiaa suoralta kädeltä. Suositteleen olemaan yhteydessä asiakaspalveluumme asian tiimoilta asiakaspalvelun yhteyssivuston kautta.

/ panu.

Olette kuin korppikotkat haaskan kimpussa.

Aika hyvin kiteytetty.

Onko enää kyse siitä saako saunatuikulta mitään. Pidemmän päälle tässä ovat asiakkaat olleet näreissään yrityksen toiminnasta virheen sattuessa. Jos vieläkin tätä asiaa ihmetellään on kontaktimuovit loppu aikaa sitten.

Sai sentään edustajakin sanansa kirjoitettu. Se nyt vaan ei edistänyt kuluttajan asiaa mitenkään. Ovathan Saunatuikun edustajat kontaktoineet kaikkia ja kuulokkeitakin on jaettu. Silti löytyy asiakkaita joita ei ole kontaktoitu.

Hyvä Saunalahti! Mistä näitä senttejä tulee ja mihin näitä asiakkaita menee?
Ikävä kyllä, et ole rekisteröinnin yhteydessä antanut asiakas- ja/tai puhelinnumeroasi, eli en pysty tarkistamaan asiaa suoralta kädeltä. Suositteleen olemaan yhteydessä asiakaspalveluumme asian tiimoilta asiakaspalvelun yhteyssivuston kautta.

/ panu.

On se kumma jollei ymmärretä että tilauksen tehdessä on asiakas antanut nimensä ja osoitteensa. Miksi pitäisi erikseen rekisteröityä? Niitä senttejä taitaa tulla rekisteröimättömiltä asiakkailta.

Mikset voi myöntää että asia takkuaa. Silloin kun asia takkuaa niin se ei toimi. Senttejä kuitenkin tulee mutta minne? Palstanne printtiiin vai mihin?
Käyttäjätaso 3


On se kumma jollei ymmärretä että tilauksen tehdessä on asiakas antanut nimensä ja osoitteensa. Miksi pitäisi erikseen rekisteröityä?


Sen enempää asiaan puuttumatta eiköhän tässä ole siitä kyse, että asiakastiedot profiilissa helpottaisivat selvittelyä jälkikäteen näissä muutamassa tapauksessa joissa yhteydenottoa asiakkaan suuntaan ei ole jostain syystä tehty.



On se kumma jollei ymmärretä että tilauksen tehdessä on asiakas antanut nimensä ja osoitteensa. Miksi pitäisi erikseen rekisteröityä?


Sen enempää asiaan puuttumatta eiköhän tässä ole siitä kyse, että asiakastiedot profiilissa helpottaisivat selvittelyä jälkikäteen näissä muutamassa tapauksessa joissa yhteydenottoa asiakkaan suuntaan ei ole jostain syystä tehty.


Kaverin puolesta kirjoitan taas. Ketään teiltä ei ole vieläkään ottanut yhteyttä, eikä kaverilla ole aikaa eikä innostusta katsella mitään keskustelupalstoja tai soitella maksullisiin asiakaspalvelunumeroihin. Enkä ole edes näistä vieläkään mitään sanonut. Eli siis edelleen teillä on asiakas, ketä on nyt sitten yli kuukauden odottanut lakki kourassa, että jotain tapahtuisi.

Mitä siis tällaisten ihmisten pitäisi tehdä? Myönnättekö, että olette oikeasti täysin kyvyttömiä hoitamaan asian?

Ehdotin jo monta viikkoa sitten, miten toimia ellette tiedä keihin on otettu yhteyttä ja keihin ei ole. Otatte koko asiakasrekisterinne esille, missä on lueteltu KAIKKI henkilöt ketkä ovat edulliseen tarjoushintaan tilanneet puhelimen, ja lähetätte JOKAISELLE kirjeen missä kerrotte asiasta, ja miten sitä lähdetään hoitamaan!!! Siis aivan kaikille, näin ollen kaikkiin on varmuudella otettu yhteyttä. En oikein usko, että muuten kaikkiin tullaan edes ottamaan koskaan yhteyttä?

Mitä muuten voitatte tällä hiljaisella taktiikalla? Sen, että ellei ketään ota yhteyttä niin asia voi iloisesti unohtua ja teille ei tule mitään kustannuksia, vai pelataanko tässä aikaa, että jos joskus joudutte toimittamaan puhelimet vahvistamaanne hintaan, niin se on edullisempaa kahden vuoden päästä kuin nyt, vai mistä tässä on kyse? Vai onko kyse ihan oikeasti vaan siitä, että että osaa itse tehdä mitään oikein, ettekä osaa edes ottaa varsin yksinkertaisesta ja toimivasta ratkaisuehdotuksesta kiinni?

Onko muuten kaverini oikeutettu viivästyskorvaukseen, koska puhelimen toimitus on nyt jo viivästynyt kuukaudella? Ja mahtaakohan tämä summa nousta kokoajan, että on oikein kannattavaakin ottaa teihin vuoden päästä yhteyttä? Onkohan teillä ketään edes ajatellut tätä asiaa.. Tuskin 🙂


Olette kuin korppikotkat haaskan kimpussa.

Aika hyvin kiteytetty.

Onko enää kyse siitä saako saunatuikulta mitään. Pidemmän päälle tässä ovat asiakkaat olleet näreissään yrityksen toiminnasta virheen sattuessa. Jos vieläkin tätä asiaa ihmetellään on kontaktimuovit loppu aikaa sitten.

Sai sentään edustajakin sanansa kirjoitettu. Se nyt vaan ei edistänyt kuluttajan asiaa mitenkään. Ovathan Saunatuikun edustajat kontaktoineet kaikkia ja kuulokkeitakin on jaettu. Silti löytyy asiakkaita joita ei ole kontaktoitu.

Hyvä Saunalahti! Mistä näitä senttejä tulee ja mihin näitä asiakkaita menee?


Juuri näin... 😎
Menköön tääkin tänne, vaikkei aiheeseen kuulu, kuin virheiden suhteen! Ollut taas oikoluku pielessä!

http://saunalahti.fi/puhelimet/puhelin.php?id=309&type=handsetmodel sanoo, että W995llä on 120Mt muistia, mutta myöhemmin se onkin kasvanut jo 120Gt!  😃

Menköön tääkin tänne, vaikkei aiheeseen kuulu, kuin virheiden suhteen! Ollut taas oikoluku pielessä!

http://saunalahti.fi/puhelimet/puhelin.php?id=309&type=handsetmodel sanoo, että W995llä on 120Mt muistia, mutta myöhemmin se onkin kasvanut jo 120Gt!  :D


Pakkotilaus! 😉

Menköön tääkin tänne, vaikkei aiheeseen kuulu, kuin virheiden suhteen! Ollut taas oikoluku pielessä!

http://saunalahti.fi/puhelimet/puhelin.php?id=309&type=handsetmodel sanoo, että W995llä on 120Mt muistia, mutta myöhemmin se onkin kasvanut jo 120Gt!  :D


Nyt on korjattu!
Poropeukaloja saunalahdella taas kertaalleen.... ??? ??? ???  ::) ::) ::)
Siis entäs jos joku olisi ihan oikeesti luullu ton olevan totta ja taas kertaalleen ihmistä höynäytettiin.... 😠 😠
Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +3


Siis entäs jos joku olisi ihan oikeesti luullu ton olevan totta ja taas kertaalleen ihmistä höynäytettiin.... 😠 >:(


Siis jos joku ihan oikeesti ja tosissaan olisi luullut tuon olevan totta, niin .... miten sen nyt kauniisti sanoisi....  😢 😢 😢



Siis entäs jos joku olisi ihan oikeesti luullu ton olevan totta ja taas kertaalleen ihmistä höynäytettiin.... 😠 >:(


Siis jos joku ihan oikeesti ja tosissaan olisi luullut tuon olevan totta, niin .... miten sen nyt kauniisti sanoisi....  😢 😢 :'(


Niin.. Olisihan se nyt aivan naurettavan typerää ajatella että nykypäivänä saataisiin 120GB mahtumaan niin pieneen laitteeseen kuin puhelin... http://www.apple.com/fi/ipodclassic/features.html
Ja vaikka se onnistuisikin, niin jokainen normaali "täysjärkinen" ihminen tietää ja tuntee kaikkien Sony Ericssonin puhelimien specsit ulkoa, eikä usko lukemaansa. 🙂

.....etenkään Saunalahden sivuilta....
Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +3




Siis entäs jos joku olisi ihan oikeesti luullu ton olevan totta ja taas kertaalleen ihmistä höynäytettiin.... 😠 >:(


Siis jos joku ihan oikeesti ja tosissaan olisi luullut tuon olevan totta, niin .... miten sen nyt kauniisti sanoisi....  😢 😢 :'(


Niin.. Olisihan se nyt aivan naurettavan typerää ajatella että nykypäivänä saataisiin 120GB mahtumaan niin pieneen laitteeseen kuin puhelin... http://www.apple.com/fi/ipodclassic/features.html
Ja vaikka se onnistuisikin, niin jokainen normaali "täysjärkinen" ihminen tietää ja tuntee kaikkien Sony Ericssonin puhelimien specsit ulkoa, eikä usko lukemaansa. 🙂

.....etenkään Saunalahden sivuilta....


En ihan tuommoistakaan ilmaisutapaa tarkoittanut. Oishan tuon tietysti kauniimminkin voinut sanoa....  😮 😮 😮
Hiljaista ollu, taitaa asia olla painettu villaisella.
Eipä ole kuluttajasuojakaan enää informoinut tilanteen kehittymisestä. Vaikka asian käsittely siirtyikin "korkeammalle" asteelle...
Täytyykin soitella huomenna sinnepäin ja kysellä missä mennään !
Palstalle tarvitsee näköjään rekisteröityä, kun täällä on asiasta jauhettu.
En ole saanut yhteydenottoa, vaan tilaus on näemmä kysymättä peruttu. Korvaavaa puhelin-kuuloke yhdistelmää ei ole edes tarjottu.. Saisiko asiaa täällä eteenpäin??
huhhuijaa mitä jengiä!!....... teistä ei varmaa kukaan tee ikinä virheitä. ja hirvee itku jostai tollasesta pikkujutusta.
ei taida teillä olla kaikki muumit laaksossa... ::)
Viittasitkohan anppa tuolla edelliseen viestiini, vai yleisesti ketjun keskusteluun?

Minulle ei ole tilausvahvistuksen jälkeen yhteydenottoa tullut.
Osalle tilanneita on kuitenkin tarjottu puhelinta ja kuulokkeita virheen korjauksena, joten pyydän tässä tapauksessa tasapuolista asian hoitamista.
Okei, maanantaina asiasta mainitsin eikä henkilökunnalta ole tullut vastinetta.
Maximilliamille ja Wiiville laitoinkin jo lisäksi asiasta viestiä. Jos eivät ole tavoitettavissa, niin viestitellään täälläkin.

Eli voisiko asiakaspalvelu/palstan henkilökunta pistää tuota minun tilaustani eteenpäin.
Hei ippemopo,

Oletko siis ollut tilanteestasi yhteydessä myös suoraan asiakaspalveluun? Suosittelen yhteydenottoa esimerkiksi oma.saunalahti.fi -palvelun kautta lähetettävien viestien avulla, sillä täältä Palstan kautta annamme kyllä yleistä ohjeistusta ja apuja, mutta emme voi hoitaa yksittäisiä asiakastapauksia.

Hei ippemopo,

Oletko siis ollut tilanteestasi yhteydessä myös suoraan asiakaspalveluun? Suosittelen yhteydenottoa esimerkiksi oma.saunalahti.fi -palvelun kautta lähetettävien viestien avulla, sillä täältä Palstan kautta annamme kyllä yleistä ohjeistusta ja apuja, mutta emme voi hoitaa yksittäisiä asiakastapauksia.


Moi, en ole ollut. Syystä että esim. oma.saunalahden kauttakaan ei ole tullut mitään ilmoitusta tilauksen statuksen muuttumisesta, mutta täällä siitä on keskusteltu pitkät pätkät. (tosin valitettavan myöhään itsekään heräsin tuohon koko tilauksen "puuttumiseen")

Kiitoksia Maximilliamille, asia hoituu nyt eteenpäin.

Osallistu keskusteluun