Vastattu

Norppa-latausliittymä, sim-kortin vaihto

  • 9 tammikuu 2017
  • 2 kommenttia
  • 440 katselukerrat

Norppa-liittymän kohdalla sim-korttia OmaElisassa aktivoidessa, tulee ilmoitus.: "Aktivointi epäonnistui. Tarkista SIM-kortin numero ja yritä uudestaan tai ota yhteyttä asiakaspalveluumme." Numerosarja on tässä jo useamman henkilön voimin tarkistettu, joten lukihärökään ei ole tällä kertaa. Ja aktivoitu kortteja viimeksi viime viikolla, joten itse homma sujuu kyllä.
Kyseessä siis Elisa-logolla varustettu kortti. Onko niin, että koska Norppa näkyy OmaElisassa Saunalahti-liittymänä ja muut liittymät ilman Saunalahti-etuliitettä, että tarvitsen nimenomaan oranssin Sauniksen kortin aktivointia varten?
Liittymää ei vielä koskaan ole otettu käyttöön, koska se on johonkin hävinnyt joulun postiruuhkassa ilmeisesti.
icon

Vastauksen tähän kysymykseen jakoi Mits 10 tammikuu 2017, 12:01

Moikka sussu-70! Kyllä sulla sielä oikeen näköinen kortti on 🙂
Nyt olisi tosiaan hyvä olla puhelimitse yhteydessä asiakaspalveluun (puh. 010190240) kortin aktivoimiseksi. Vaikuttaa, että siellä nyt jonkinlainen häiriötilanne on kun et saa sitä itse aktivoitua. Puhelinasiakaspalvelu on avoinna arkisin 8-19 ja lauantaina 10-16:30. 🙂
Katso alkuperäinen viesti

2 kommenttia

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +3
Moikka sussu-70! Kyllä sulla sielä oikeen näköinen kortti on 🙂
Nyt olisi tosiaan hyvä olla puhelimitse yhteydessä asiakaspalveluun (puh. 010190240) kortin aktivoimiseksi. Vaikuttaa, että siellä nyt jonkinlainen häiriötilanne on kun et saa sitä itse aktivoitua. Puhelinasiakaspalvelu on avoinna arkisin 8-19 ja lauantaina 10-16:30. 🙂
Itseasiassa ei ollut oikeanlainen kortti se sinipohjainen Elisa Saunalahti -kortti, vaan Norppa+ latausliittymä vaatii oranssipohjaisen Saunalahti -kortin. Ovat ihan eri sarjaa normikorttien kanssa. 🙂

Osallistu keskusteluun