Kysymys

Numero ei edelleenkään toimi, asiakaspalveluun soitot hyödyttömiä?

  • 18 elokuu 2014
  • 7 kommenttia
  • 925 katselukerrat

Kärsivällisyys on kovasti koetuksella, kun ei sovitut asiat saunalahden puolelta pidä paikkaansa. Tarinani hieman lyhennettynä, kun en jaksa enää pidemmästi sitä selittää. Olen sen joutunut tekemään niin monta kertaa soittaessani asiakaspalveluun...

Minulla oli jäänyt vanha lasku maksamatta. Maksoin sen reilu viikko sitten perjantaina omasaunalahdessa. Maksun jälkeen tuli ilmoitus, että kiitos maksusta, liittymä toimii taas 3-4 päivän päästä. No, jäin tätä odottelemaan ja luulin, ettei ongelmaa olisi. Seuraavana tiistaina yritin kirjautua omasaunalahteen, mutta tunnuksillani ei enää päässyt kirjautumaan. Siispä soittoa asiakaspalveluun, että missä mennään...

Asiakaspalvelussa kerrottiin, että liittymät on lopetettu maanantaina maksamattoman laskun takia, vaikka lasku oli siis jo ennen tätä maksettu. No, ei hätää, asiakaspalvelu selvitti asiaa ja sanoi, että liittymät saadaan kyllä auki. Piti vain tehdä uudet sopimukset ja numerot, joiden "päälle" vanhat numerot siirrettäisiin. Liittymät toimisivat viimeistään seuraavana päivänä ja pääsisin omasaunalahdessa maksamaan myös tämän kuun laskuni, jossa on eräpäivä nyt tätä kirjoittaessani, ja jota edelleenkään en ole päässyt maksamaan, kun ei sitä omasaunalahdessa näy ja muualla sitä ei ole... Näin sanottiin ja minä uskoin. Jäin odottelemaan seuraavaa päivää, mutta liittymät eivät edelleenkään toimineet. Uusi soitto ja hetki selvittelyä, oli löytynyt eri asiakasnumerolla pieni lasku, josta oli juuri lähetetty muistutus. Tämän maksoimme ja sen jälkeen piti olla kaikki kunnossa ja liittymät aueta, kunhan vain soitamme maksun jälkeen ja ilmoitamme asiasta. No, eipä auennut ei...

Jälleen soittoa, jonotusta odottelua ja ihmettelyä. Joku jossakin oli poissa tunnin, joten jäin odottelemaan soittoa takaisin. SOitto tuli ja tämän soiton jälkeen liittymät vihdoin auki! Asiakaspalvelija sanoi, että nuo uudet numerot toimivat nyt vähän aikaa ja viimeistään seuraavana päivänä, joka oli siis viime perjantai, pitäisi vanhojen numeroiden toimia niiden tilalla. Missään vaiheessa aiemmin ei kukaan liittymän aukeamisen luvannut aspa ollut pyytänyt meidän vanhojen korttien numeroita, jotka nyt kuitenkin tarvittiin, että liittymä saatiin vanhoilla korteilla toimimaan!!

Nyt on maanantai, eikä vanhat numerot edelleenkään toimi. Soitin äskettäin asiakaspalveluun ja sain töykeää palvelua. Tähän asti muut aspat ovat sentään olleet ymmärtäväisiä... Nämä kolme liittymää ovat mieheni nimellä, mutta minulle on jo pari vuotta (ainakin) sitten merkitty lupa hoitaa liittymien asiaa. No, eipä ollut tämän miehen mielestä, joten asia jäi puolitiehen, kun mieheni on kahteen asti töissä ja pystyy vasta sitten soittamaan ja kertomaan, että minulle saa tietoja antaa. Minä voin sitten sen jälkeen yrittää selvittää asiaa, toivotavasti...

En voi ymmärtää tällaista asiakaspalvelua. Luvataan, että asiat ovat kunnossa, mutta silti samasta asiasta joutuu soittamaan lukemattomia kertoja ennen kuin asiat saa rullaamaan, jos saa sittenkään. Puhumattakaan niistä tunneista, joita tässä on yhteensä kertynyt jonotusta, kun asiakaspalvelu on TILAPÄISESTI ruuhkautunut. Jännä juttu, että soitit milloin vain, joudut jonottamaan. Eikai se ole enää tilapäistä.

Tämä asiakaspalveluruljanssi on ollut niin syvältä, että meidän perheen kaikki liittymät siirtyvät kyllä jossakin vaiheessa kilpaileville yrityksille. Olisi mukavaa, että edes yritettäisiin hoitaa luvatut asiat kuntoon, ilman, että niiden perään täytyisi itse koko ajan soitella.

7 kommenttia

Ihan naurettavaa tämä jo on. Taas pari soittoa saunalahdelle, eikä asia edelleenkään etene. Taas erilaiset vastaukset asioihin, kuin mitä niiltä kymmeneltä, kenen kanssa asiaa hoitanut aiemmin.

Ehkäpä seuraava askel on kuluttajavirasto.
Käyttäjätaso 2
  • Selvittelen tätä asiaa ja laitoin sinulle juuri hetki sitten yksityisviestiä asian tiimoilta. 🙂
  • Käyttäjätaso 7
    Kunniamerkki +4
    Ennaltaehkäväisenä toimenpiteenä tulevaisuuden ongelmia vastaan voisi harkita elaskua ja maksaa se eräpäivänä 😉 Nettiin taitaa päästä jo jääkaapillakin :smileycheesy:
    No tässä ei ongelmana ole se laskun maksu. Se oli maksettu jo ennen koko tätä episodia 😉
    Milloin saan linjani auki kestää kestää ja kestää. Heti alkoi kiristää hermoja tämä viivytys.Taitaa pitää alkaa miettiä minne jatkossa....😴[puhelinnumero]

    Edit. Puhelinnumero piiloon / JJesseJ
    Milloin saan linjani auki [puhelinnumero]


    Edit. Puhelinnumero piiloon / JJesseJ
    Käyttäjätaso 3
    Moikka @Irma Naumanen Tervetuloa OmaYhteisöön!

    Laittelin noista sun viesteistä puhelinnumeroa piiloon. Ei kannata julkisilla sivuilla laitella kauheasti yhteystietoja näkyviin :)

    Tarkasti en voi sanoa mikä linjassa sulla nyt on mutta voit laitella meillepäin vaikka yksityisviestiä elisa.fi/omayhteisotiimi tai vaikka Facebookin puolella voit laitella kanssa yksäriä niin vastaillaan 🙂

    Osallistu keskusteluun