Olin faijalle hankkimassa uutta liittymää. Oleellista tietenkin oli, että 15 vuotta käytössä ollut matkapuhelinnumero ei vaihdu. Kun sitten omaelisan kautta hypättiin kassalle lisätietoja täyttelemään, niin tilauslomake ilmoittaa numeronannon yhteydessä, että:
"valitsemaasi numeroa ei voi siirtää". Laitoin testin vuoksi oman puhelinnumeroni kenttään (liittymä firman omituksissa), tuon olisi kyllä voinut siirtää mutta faijan liittymää jostain syystä en. Nyt sitten hätiköitynä tilailtiin liittymä uudella numerolla. Oliskos täällä jokin Elisan puljussa työskentelevä sisäpiiriläinen, joka voisi tarvittaessa kyseisen numeron statuksen sieltä kannasta tarkastaa. Numeron voisin antaa yksärillä ja liittymän haltijankin tarkemmat tiedot. Suoritan selvitystä siis isäni puolesta, ja hänen pyynnöstään.
Vastauksen tähän kysymykseen jakoi day1
Vaihtoehdot:
1) Kyseessä on prepaid-liittymä, jota ei voi siirtää.
2) Liittymä on jo Saunalahdella, jolloin kyseessä ei ole uuden liittymän tilaus vaan liittymätyyppiä vaihdetaan omaelisasta.
Katso alkuperäinen viesti
1) Kyseessä on prepaid-liittymä, jota ei voi siirtää.
2) Liittymä on jo Saunalahdella, jolloin kyseessä ei ole uuden liittymän tilaus vaan liittymätyyppiä vaihdetaan omaelisasta.