Vastattu

numeron siirto jo olemassa olevaan lataus-liittymään

  • 4 toukokuu 2018
  • 7 kommenttia
  • 435 katselukerrat

Käyttäjätaso 5
Kunniamerkki +1
numeron siirto jo olemassa olevaan lataus-liittymään

kysymys on että minulla on pää-liittymä muualla kuin elisalla ja voisiko siirtää tämän pääliittymän numeroa jo olevaan lataus-liittymään halvalla, vaiko ollenkaan ja millä hinnalla.

itse olen ruvennut tutkimaan optioita noissa mobiili-liittymissä (myös mobiilidata) kun hintoja hivutetaan pilvenpiirtäjiin. yksi vaihtoehto on että ottaisin mobiililaajakaistan.
icon

Vastauksen tähän kysymykseen jakoi Exe_ 4 toukokuu 2018, 14:44

Jos sinulla on kuukausilaskutteinen sopimusliittymä toisella operaattorilla ja haluat sen numeron siirtää meille latausliittymäksi, se onnistuu kyllä 🙂 Valitettavasti itse numeroa ei kuitenkaan ole mahdollista ns. liimata toisen liittymän päälle, eli siitä tulee sitten oma liittymäsopimuksensa.
Katso alkuperäinen viesti

7 kommenttia

Käyttäjätaso 3
Jos sinulla on kuukausilaskutteinen sopimusliittymä toisella operaattorilla ja haluat sen numeron siirtää meille latausliittymäksi, se onnistuu kyllä 🙂 Valitettavasti itse numeroa ei kuitenkaan ole mahdollista ns. liimata toisen liittymän päälle, eli siitä tulee sitten oma liittymäsopimuksensa.

Moi, hyvä. Mites kun tahtoisin siirtää Elisa Huoleton 100 liittymän numeron olemassa olevan latausliittymän numeroksi.

Käyttäjätaso 7

Moi, hyvä. Mites kun tahtoisin siirtää Elisa Huoleton 100 liittymän numeron olemassa olevan latausliittymän numeroksi.


Eipä taida Elisan nykysysteemeillä onnistua.

Jos siirrät ensin tuo Huolettoman numeron toiselle operaattorille , niin voit sen siirtää takaisin Elisan latausliittymään. Sitä en tiedä onnistuuko numeron siirto toiselta operaattorilta jo olemassaolevaan latausliittymään vai avataanko aina uusi latausliittymä.

Käyttäjätaso 5
Kunniamerkki +1

Moi, hyvä. Mites kun tahtoisin siirtää Elisa Huoleton 100 liittymän numeron olemassa olevan latausliittymän numeroksi.


Eipä taida Elisan nykysysteemeillä onnistua.

Jos siirrät ensin tuo Huolettoman numeron toiselle operaattorille , niin voit sen siirtää takaisin Elisan latausliittymään. Sitä en tiedä onnistuuko numeron siirto toiselta operaattorilta jo olemassaolevaan latausliittymään vai avataanko aina uusi latausliittymä.

 

Juuri kuten @Sokrates kertoi. Toiselta operaattorilta siirrettäessä avautuu aina uusi latausliittymä, numero ei mene vanhan latausliittymän “päälle”.

Käyttäjätaso 7

Juuri kuten @Sokrates kertoi. Toiselta operaattorilta siirrettäessä avautuu aina uusi latausliittymä, numero ei mene vanhan latausliittymän “päälle”.

Onnistuuko saldon siirto latausliittymästä toiseen latausliittymään?

Käyttäjätaso 5
Kunniamerkki +1

Juuri kuten @Sokrates kertoi. Toiselta operaattorilta siirrettäessä avautuu aina uusi latausliittymä, numero ei mene vanhan latausliittymän “päälle”.

Onnistuuko saldon siirto latausliittymästä toiseen latausliittymään?


Ei pysty siirtämään liittymältä toiselle.

Käyttäjätaso 7

Juuri kuten @Sokrates kertoi. Toiselta operaattorilta siirrettäessä avautuu aina uusi latausliittymä, numero ei mene vanhan latausliittymän “päälle”.

Onnistuuko saldon siirto latausliittymästä toiseen latausliittymään?


Ei pysty siirtämään liittymältä toiselle.


Niin arvelinkin. Siis vielä hommaa olisi. :wink:

Laskutusliittymät ja latausliittymät on rekisteröity asiakkaan hetulle , joten mitään juridista estettä ei ole sen paremmin numeroiden kuin saldojenkaan siirrolle Elisan liittymien välillä. Esteet johtuvat Elisan vanhoista ja jäykistä systeemeistä.

Siis koittakaahan laittaa toimeksi ja mahdollistakaa numeron siirto/ liittymätyypin vaihto laskutusliittymien ja latausliittymien välillä sekä rahan siirto ja palautus latausliittymien välillä.

PS. Ensi joulukuussa voimaan tuleva EU-direktiivi määrää operaattorin palauttamaan pyydettäessä käyttämättömän latausliittymän/rekisteröidyn prepaidin saldon asiakkaalle , kun hän siirtää liittymän toiselle operaattorille.

Osallistu keskusteluun