Vastauksen tähän kysymykseen jakoi hpguru
Katso alkuperäinen viestiNumeronsiirron peruminen
Sain liittymätarjouksen Elisalta ja hyväksyin tarjouksen sen jälkeen, kun olin tehnyt numeronsiirron toiselle operaattorille. Sain kuitenkin Elisan liittymätarjouksen hyväksymisen ja Elisan minulle lähettämän tilausvahvistuksen jälkeen toiselta operaattorilta tekstiviestin, jossa kerrottiin, että numero siirtyy. Peruuko Elisa numeronsiirron toiselle operaattorille puolestani vai perunko itse numeronsiirron Elisalta toiselle operaattorille ottamalla yhteyttä toisen operaattorin asiakaspalveluun?
Tämä keskustelu on suljettu, eikä tätä voi kommentoida.
Kokeile löytyisikö samasta aiheesta toinen tai uudempi keskustelu.
Jos keskustelua tai vastausta ei löytynyt, aloita uusi keskustelu.
Hei.
Elisa peruu liittymäsiirron puolestasi, mikäli sieltä on tullut vahvistus uudesta sopimuksesta. Jos haluat varmistaa, niin voit olla yhteydessä Omayhteisö-tiimiin siirron tietojen kera.
https://yhteiso.elisa.fi/members/omayhteisoe-tiimi-95702
Nyt soi Rejecta - Legends (Radio Edit).
Elisa peruu liittymäsiirron puolestasi, mikäli sieltä on tullut vahvistus uudesta sopimuksesta. Jos haluat varmistaa, niin voit olla yhteydessä Omayhteisö-tiimiin siirron tietojen kera.
https://yhteiso.elisa.fi/members/omayhteisoe-tiimi-95702
Nyt soi Rejecta - Legends (Radio Edit).
Hei @Namipala !
Juuri näin kuten@hpguru neuvoikin 🙂 Eli @OmaYhteisö-tiimi -tilille pystyy laittamaan yksityisviestiä, jonka kautta voidaan tuo numeronsiirto peruuttaa.
Jos asia on kuitenkin kiireinen, suosittelen ottamaan yhteyttä suoraan Elisan asiakaspalveluun puhelimitse. Elisan asiakaspalvelun yhteystiedot löydät ao. linkistä:
https://elisa.fi/asiakaspalvelu/yhteystiedot/
Juuri näin kuten
Jos asia on kuitenkin kiireinen, suosittelen ottamaan yhteyttä suoraan Elisan asiakaspalveluun puhelimitse. Elisan asiakaspalvelun yhteystiedot löydät ao. linkistä:
https://elisa.fi/asiakaspalvelu/yhteystiedot/
Kiitos neuvoistanne. Elisa pyysi toista operaattoria perumaan numeronsiirron. Toinen operaattori ei tiedottanut minulle numeronsiirron perumisesta vaan lähetti minulle useita muistutuksia numeronsiirron ajankohdasta. Toinen operaattori perusteli viestien lähettämistä myöhäisellä numeronsiirron perumisen ajankohdalla ja puuttuvalla kyvyllä keskeyttää automatisoitua prosessia. Toisen operaattorin mukaan numeronsiirron peruminen on mahdollista vain työaikana arkisin. Olen tyytyväinen siihen, että numeronsiirron peruminen lopulta onnistui.
Liity OmaYhteisöön
Onko sinulla jo tunnus? Kirjaudu sisään
Tervetuloa OmaYhteisöön!
Eikö sinulla ole vielä tunnusta? Luo OmaYhteisö-tunnus
Kirjaudu tai rekisteröidy Elisa Tunnuksella
tai
Anna OmaYhteisö-tunnuksesi tai sähköpostiosoitteesi, niin lähetämme sinulle sähköpostitse ohjeet salasanan palauttamiseksi