Vastattu

Numeronsiirron peruminen

  • 4 elokuu 2019
  • 4 kommenttia
  • 735 katselukerrat

Sain liittymätarjouksen Elisalta ja hyväksyin tarjouksen sen jälkeen, kun olin tehnyt numeronsiirron toiselle operaattorille. Sain kuitenkin Elisan liittymätarjouksen hyväksymisen ja Elisan minulle lähettämän tilausvahvistuksen jälkeen toiselta operaattorilta tekstiviestin, jossa kerrottiin, että numero siirtyy. Peruuko Elisa numeronsiirron toiselle operaattorille puolestani vai perunko itse numeronsiirron Elisalta toiselle operaattorille ottamalla yhteyttä toisen operaattorin asiakaspalveluun?
icon

Vastauksen tähän kysymykseen jakoi hpguru 4 elokuu 2019, 15:59

Hei.

Elisa peruu liittymäsiirron puolestasi, mikäli sieltä on tullut vahvistus uudesta sopimuksesta. Jos haluat varmistaa, niin voit olla yhteydessä Omayhteisö-tiimiin siirron tietojen kera.

https://yhteiso.elisa.fi/members/omayhteisoe-tiimi-95702

Nyt soi Rejecta - Legends (Radio Edit).
Katso alkuperäinen viesti

4 kommenttia

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +5
Hei.

Elisa peruu liittymäsiirron puolestasi, mikäli sieltä on tullut vahvistus uudesta sopimuksesta. Jos haluat varmistaa, niin voit olla yhteydessä Omayhteisö-tiimiin siirron tietojen kera.

https://yhteiso.elisa.fi/members/omayhteisoe-tiimi-95702

Nyt soi Rejecta - Legends (Radio Edit).
Käyttäjätaso 4
Kunniamerkki
Hei @Namipala !

Juuri näin kuten @hpguru neuvoikin 🙂 Eli @OmaYhteisö-tiimi -tilille pystyy laittamaan yksityisviestiä, jonka kautta voidaan tuo numeronsiirto peruuttaa.

Jos asia on kuitenkin kiireinen, suosittelen ottamaan yhteyttä suoraan Elisan asiakaspalveluun puhelimitse. Elisan asiakaspalvelun yhteystiedot löydät ao. linkistä:

https://elisa.fi/asiakaspalvelu/yhteystiedot/
Kiitos neuvoistanne. Elisa pyysi toista operaattoria perumaan numeronsiirron. Toinen operaattori ei tiedottanut minulle numeronsiirron perumisesta vaan lähetti minulle useita muistutuksia numeronsiirron ajankohdasta. Toinen operaattori perusteli viestien lähettämistä myöhäisellä numeronsiirron perumisen ajankohdalla ja puuttuvalla kyvyllä keskeyttää automatisoitua prosessia. Toisen operaattorin mukaan numeronsiirron peruminen on mahdollista vain työaikana arkisin. Olen tyytyväinen siihen, että numeronsiirron peruminen lopulta onnistui.
Käyttäjätaso 3
Hienoa, että asia saatiin eteenpäin. ☺ Aurinkoista viikkoa sinne!

Osallistu keskusteluun