Vastattu

Numeronsiirto

  • 22 elokuu 2011
  • 10 kommenttia
  • 1276 katselukerrat

Käyttäjätaso 2
Numeroni siirtyi tänään 15.50 Soneralta Saunalahdelle. Kuitenkin Soneran liittymä toimii vieläkin. Saunalahden liittymä toimii myös, molemmat samaan aikaan. Myös soittaminen onnistuu molemmilta liittymiltä. Kun soitan numerooni niin Saunalahden liittymällä oleva puhelin soi.

Missä vika?
icon

Vastauksen tähän kysymykseen jakoi Kaisu___SL 23 elokuu 2011, 09:41

Hei siika,

tapauksessasi numeronsiirto ei ole edennyt loppuun saakka oikein
ja tällöin tulisi olla yhteydessä vikailmotuksiimme asian korjaamiseksi
ja numeronsiirron loppuun saattamiseksi.

Vikailmoitusnumero on 09 4243 0730.
Katso alkuperäinen viesti

10 kommenttia

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +3
Mielenkiintoista. Kannattaa ottaa yhteyttä Soneralle, koska periaatteessa se voi veloittaa maksuja niin kauan kuin liittymä toimii.
Käyttäjätaso 2
Niinpä, koska sehän ottaa sen 1,99 kuukausimaksun, huomenna alkaa nimittäin uusi laskutuskausi :-",,,null,null,2012-03-23 11:49:50.0,0
119,1551,1548,1548,1314046522000,8557,0,145091,0,Vs: Numeronsiirto,"Siinä tapauksessa kannattaa ainakin olla käyttämättä Soneran liittymää laskutuskauden vaihtumisen jälkeen. Eivät voi enää vedota ainakaan siihen, että liittymä on ollut kirjautuneena verkkoon uuden laskutuskauden aikana.
Käyttäjätaso 1
Hei siika,

tapauksessasi numeronsiirto ei ole edennyt loppuun saakka oikein
ja tällöin tulisi olla yhteydessä vikailmotuksiimme asian korjaamiseksi
ja numeronsiirron loppuun saattamiseksi.

Vikailmoitusnumero on 09 4243 0730.
Kysytään nyt tällä, kun liittyy aiheeseen.

Tilasin 1.10. Saunalahdelta liittymän ja numeronsiirron. 7.10. luin Oma Saunalahdesta (en siis saanut siitä tekstiviestiä), että numeronsiirto ei ole onnistunut, koska en ole nykyisen liittymän omistaja. No, lähetin numeronsiirtovaltakirjan, eli siinä ei ole mitään ongelmaa. Mutta joudunko odottamaan vielä noin 10 päivää numeronsiirtoa?

Toivottavasti tekstistä saa jotain tolkkua.

-edit- Sim-kortti on jo tullut (jos sillä nyt on mitään merkitystä).
Käyttäjätaso 2

Kysytään nyt tällä, kun liittyy aiheeseen.

Tilasin 1.10. Saunalahdelta liittymän ja numeronsiirron. 7.10. luin Oma Saunalahdesta (en siis saanut siitä tekstiviestiä), että numeronsiirto ei ole onnistunut, koska en ole nykyisen liittymän omistaja. No, lähetin numeronsiirtovaltakirjan, eli siinä ei ole mitään ongelmaa. Mutta joudunko odottamaan vielä noin 10 päivää numeronsiirtoa?

Toivottavasti tekstistä saa jotain tolkkua.

-edit- Sim-kortti on jo tullut (jos sillä nyt on mitään merkitystä).


Hei Nick!

Numeronsiirtovaltakirja pyritään käsittelemään mahdollisimman pian, jonka jälkeen numerostasi lähetetään uusi numeronsiirtopyyntö nykyiselle operaattorillesi. Nykyinen operaattorisi vahvistaa numeronsiirron onnistumisen muutaman arkipäivän kuluessa numeronsiirtopyynnön saapumisesta, joten numeronsiirtoon voi mennä noin 6-10 arkipäivää. Ilmoitamme sinulle tarkan siirtoajankohdan tekstiviestillä.
Tilasin saunalahden liittymän yhdessä puhelimen kanssa 15.9 ja ilmoitin haluavani kyseisen liittymän käyttöön 4.10 alkaen. SIM-kortti tuli vasta 13.10 samassa paketissa puhelimen kanssa ja numeron siirrosta ei ole tuon 15.9 jälkeen kuulunut mitään.

Olenko nyt ymmärtänyt oikein, että numeron siirto tapahtuu vasta 10päivää sen jälkeen, kun olen hakenut sim-kortin postista?
Miksi sitä ei lähetetty ajallaan? Eikö saunalahdella ole varaa maksaa postimaksua kahteen kertaan, vai mikä he*vetti siinä on niin vaikeeta?
Käyttäjätaso 2

Tilasin saunalahden liittymän yhdessä puhelimen kanssa 15.9 ja ilmoitin haluavani kyseisen liittymän käyttöön 4.10 alkaen. SIM-kortti tuli vasta 13.10 samassa paketissa puhelimen kanssa ja numeron siirrosta ei ole tuon 15.9 jälkeen kuulunut mitään.

Olenko nyt ymmärtänyt oikein, että numeron siirto tapahtuu vasta 10päivää sen jälkeen, kun olen hakenut sim-kortin postista?
Miksi sitä ei lähetetty ajallaan? Eikö saunalahdella ole varaa maksaa postimaksua kahteen kertaan, vai mikä he*vetti siinä on niin vaikeeta?



Valitettavasti tapausta tarkemmin tuntematta en osaa sanoa, että miksi laitepaketti on toimitettu sinulle myöhemmin, kuin olet toivonut. Yksi syy tähän voi olla se, että kyseistä puhelinta ei ole ollut varastossa aikaisemmin. Puhelin ja SIM-kortti toimitetaan nykyisin samassa paketissa ja numeronsiirto käynnistetään, kun olet hakenut paketin postista.

Halutessasi voit tiedustella mahdollisuutta numeronsiirron nopeuttamiseen asiakaspalvelustamme.


Tilasin saunalahden liittymän yhdessä puhelimen kanssa 15.9 ja ilmoitin haluavani kyseisen liittymän käyttöön 4.10 alkaen. SIM-kortti tuli vasta 13.10 samassa paketissa puhelimen kanssa ja numeron siirrosta ei ole tuon 15.9 jälkeen kuulunut mitään.

Olenko nyt ymmärtänyt oikein, että numeron siirto tapahtuu vasta 10päivää sen jälkeen, kun olen hakenut sim-kortin postista?
Miksi sitä ei lähetetty ajallaan? Eikö saunalahdella ole varaa maksaa postimaksua kahteen kertaan, vai mikä he*vetti siinä on niin vaikeeta?



Valitettavasti tapausta tarkemmin tuntematta en osaa sanoa, että miksi laitepaketti on toimitettu sinulle myöhemmin, kuin olet toivonut. Yksi syy tähän voi olla se, että kyseistä puhelinta ei ole ollut varastossa aikaisemmin. Puhelin ja SIM-kortti toimitetaan nykyisin samassa paketissa ja numeronsiirto käynnistetään, kun olet hakenut paketin postista.

Halutessasi voit tiedustella mahdollisuutta numeronsiirron nopeuttamiseen asiakaspalvelustamme.


Tiesin kyllä tilatessani että kyseinen puhelin tulee myyntiin vasta 13.10 (eli N9), mutta laitoin päivämääräksi 4.10, koska halusin liittymän käyttöön aikaisemmin. Missään ei mielestäni lukenut, ettei korttia lähetetä erikseen.

Asiakaspalveluun laitoin myös viestin, mutta näyttäis olevan 5-7 päivän jono, enkä puhelimellakaan ehdi loppupäivää soittelemaan aspaan.
Harmi että laitoin jo puhelimeen kortin paikalleen ja asentelin ohjelmia, koska muuten olis lähteny bumerangina takas.
Käyttäjätaso 2



Tilasin saunalahden liittymän yhdessä puhelimen kanssa 15.9 ja ilmoitin haluavani kyseisen liittymän käyttöön 4.10 alkaen. SIM-kortti tuli vasta 13.10 samassa paketissa puhelimen kanssa ja numeron siirrosta ei ole tuon 15.9 jälkeen kuulunut mitään.

Olenko nyt ymmärtänyt oikein, että numeron siirto tapahtuu vasta 10päivää sen jälkeen, kun olen hakenut sim-kortin postista?
Miksi sitä ei lähetetty ajallaan? Eikö saunalahdella ole varaa maksaa postimaksua kahteen kertaan, vai mikä he*vetti siinä on niin vaikeeta?



Valitettavasti tapausta tarkemmin tuntematta en osaa sanoa, että miksi laitepaketti on toimitettu sinulle myöhemmin, kuin olet toivonut. Yksi syy tähän voi olla se, että kyseistä puhelinta ei ole ollut varastossa aikaisemmin. Puhelin ja SIM-kortti toimitetaan nykyisin samassa paketissa ja numeronsiirto käynnistetään, kun olet hakenut paketin postista.

Halutessasi voit tiedustella mahdollisuutta numeronsiirron nopeuttamiseen asiakaspalvelustamme.


Tiesin kyllä tilatessani että kyseinen puhelin tulee myyntiin vasta 13.10 (eli N9), mutta laitoin päivämääräksi 4.10, koska halusin liittymän käyttöön aikaisemmin. Missään ei mielestäni lukenut, ettei korttia lähetetä erikseen.

Asiakaspalveluun laitoin myös viestin, mutta näyttäis olevan 5-7 päivän jono, enkä puhelimellakaan ehdi loppupäivää soittelemaan aspaan.
Harmi että laitoin jo puhelimeen kortin paikalleen ja asentelin ohjelmia, koska muuten olis lähteny bumerangina takas.


Laitoin pyynnön numerosi numeronsiirron aikaistamisesta eteenpäin. Saat vielä asiakaspalvelulta erillisen vastauksen viestiisi, kun viestisi tulee käsittelyyn.




Tilasin saunalahden liittymän yhdessä puhelimen kanssa 15.9 ja ilmoitin haluavani kyseisen liittymän käyttöön 4.10 alkaen. SIM-kortti tuli vasta 13.10 samassa paketissa puhelimen kanssa ja numeron siirrosta ei ole tuon 15.9 jälkeen kuulunut mitään.

Olenko nyt ymmärtänyt oikein, että numeron siirto tapahtuu vasta 10päivää sen jälkeen, kun olen hakenut sim-kortin postista?
Miksi sitä ei lähetetty ajallaan? Eikö saunalahdella ole varaa maksaa postimaksua kahteen kertaan, vai mikä he*vetti siinä on niin vaikeeta?



Valitettavasti tapausta tarkemmin tuntematta en osaa sanoa, että miksi laitepaketti on toimitettu sinulle myöhemmin, kuin olet toivonut. Yksi syy tähän voi olla se, että kyseistä puhelinta ei ole ollut varastossa aikaisemmin. Puhelin ja SIM-kortti toimitetaan nykyisin samassa paketissa ja numeronsiirto käynnistetään, kun olet hakenut paketin postista.

Halutessasi voit tiedustella mahdollisuutta numeronsiirron nopeuttamiseen asiakaspalvelustamme.


Tiesin kyllä tilatessani että kyseinen puhelin tulee myyntiin vasta 13.10 (eli N9), mutta laitoin päivämääräksi 4.10, koska halusin liittymän käyttöön aikaisemmin. Missään ei mielestäni lukenut, ettei korttia lähetetä erikseen.

Asiakaspalveluun laitoin myös viestin, mutta näyttäis olevan 5-7 päivän jono, enkä puhelimellakaan ehdi loppupäivää soittelemaan aspaan.
Harmi että laitoin jo puhelimeen kortin paikalleen ja asentelin ohjelmia, koska muuten olis lähteny bumerangina takas.


Laitoin pyynnön numerosi numeronsiirron aikaistamisesta eteenpäin. Saat vielä asiakaspalvelulta erillisen vastauksen viestiisi, kun viestisi tulee käsittelyyn.


Kiitos paljon!

Osallistu keskusteluun