Vastattu

Numeronsiirto loppulasku

  • 24 helmikuu 2017
  • 2 kommenttia
  • 300 katselukerrat

Käyttäjätaso 5
Kunniamerkki
Miten nykyisissä liittymissä menee, kun numero siirtyy kesken kuukauden. Minulla siirtyy numero Huoleton 4G-liittymästä toiselle operaattorille ensi kuun alkupuolella. Ei kai tuosta mene koko kuukauden laskua?
icon

Vastauksen tähän kysymykseen jakoi hpguru 27 helmikuu 2017, 18:48

Hei.

Itse kun siirsin numeron, niin meni laskutus päivien mukaan. Loppulaskua ei minulle edes tullut, koska edellinen lasku hyvitti sen, kun maksoin siinä jo tästä poistumiskuukaudesta. Sinne Elisalle voi mahdollisesti tulla Oma Elisaan nollalasku mikä kannattaa tarkistaa.

Itselläni jäi vielä pari euroa sinne, koska vaihtui loppukuusta, mutta en ole jaksanut sitä kalastella tililleni. Liittymän siirto kannattaakin ajastaa mahdollisuuksien mukaan loppukuuhun, niin ei jää kauheasti Elisalle, toki voit takaisinkin pyytää ne rahat - jos on isosta summasta kyse.

Toivottavasti on apua.
Katso alkuperäinen viesti

2 kommenttia

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +5
Hei.

Itse kun siirsin numeron, niin meni laskutus päivien mukaan. Loppulaskua ei minulle edes tullut, koska edellinen lasku hyvitti sen, kun maksoin siinä jo tästä poistumiskuukaudesta. Sinne Elisalle voi mahdollisesti tulla Oma Elisaan nollalasku mikä kannattaa tarkistaa.

Itselläni jäi vielä pari euroa sinne, koska vaihtui loppukuusta, mutta en ole jaksanut sitä kalastella tililleni. Liittymän siirto kannattaakin ajastaa mahdollisuuksien mukaan loppukuuhun, niin ei jää kauheasti Elisalle, toki voit takaisinkin pyytää ne rahat - jos on isosta summasta kyse.

Toivottavasti on apua.
Käyttäjätaso 6
Kunniamerkki +3
Jos sille samalle asiakasnumerolle, jolla liittymä oli, ei jää mitään laskuttumaan niin on suositeltavaa ilmoittaa sille uudelle operaattorille, että haluatkin siirtää sen liittymän vasta kuun viimeinen arkipäivä.

Selvittelin asiaa joku tovi taaksepäin ja tosiaan kuukausimaksut veloitetaan etukäteen. Jos liittymä irtisanotaan kesken kuukauden, hyvitetään kuukausimaksu loppukuun osalta. Jos asiakkuudelle ei jää mitään avointa laskutettavaa tuotetta eikä asiakkaalle mene enää laskua, ei asiakas saa automaattisesti hyvitystä. Jos kuukausimaksua ei ole vielä laskutettu, ei siitä tule hyvitystä, vaan hinta muuttuu automaattisesti oikeaksi.

Osallistu keskusteluun