Kysymys

Olemassaolevaan liittymään numeronsiirto

  • 7 maaliskuu 2011
  • 6 kommenttia
  • 401 katselukerrat

Käyttäjätaso 2
Tilasin viikko sitten numeronsiirron olemassaolevaan liittymääni, eikä mitään vahvituksia ole tullut. Tuolla näkyy Oma saunalahdessa vain "Numeronsiirto tilattu".

Millon tulee tekstiviesti, että millon numero vaihtuu? ::)

6 kommenttia

Käyttäjätaso 3
Kunniamerkki

Tilasin viikko sitten numeronsiirron olemassaolevaan liittymääni, eikä mitään vahvituksia ole tullut. Tuolla näkyy Oma saunalahdessa vain "Numeronsiirto tilattu".

Millon tulee tekstiviesti, että millon numero vaihtuu? ::)


Hei siika,

normaalisti numeronsiirrosta tulee viesti siirrettävään numeroon viimeistään 3 arkipäivän kuluttua tilauksesta. Mikäli viestiä ei ole vielä puhelimeesi tullut, kannattaa ottaa yhteyttä asiakaspalveluun ja selvittää mistä viive johtuu. Tilausvahvistusta ei lähetetä näissä numeronsiirroissa Saunalahden numeron päälle.

09.03.2011 Edit: Korjattu typo // Soile SL
Käyttäjätaso 2
Soitin asiakaspalveluun ja sanoivat että viesti voi tulla jopa ensi viikolla.. ::) Pitääkö tämä paikkaansa?
Käyttäjätaso 3
Kunniamerkki

Soitin asiakaspalveluun ja sanoivat että viesti voi tulla jopa ensi viikolla.. ::) Pitääkö tämä paikkaansa?


Hei siika,

tarkistettiinhan yhteydenottosi aikana, että numeronsiirtopyyntö on todella lähtenyt oikein ja siirrettävä numero on varmasti oikein?
Käyttäjätaso 2
Kyllä ne puhelinnumerot kysyivät ja tuolla netissä näkyy että "Numeronsiirto tilattu"
Mutta en tiedä varmistiko hän sitä. :o
Kun koitan tilata uutta liittymää niin sanoo että "numero on jo siirrossa" tai jotai sinnepäi.
Käyttäjätaso 2
Eipä oo asialle mitää tapahtunut.. Kohta vaihtuu operaattori 😮
Harmi kun en voi tarkistaa numeronsiirtoasi tätä kautta. Olisitko yhteydessä asiakaspalveluun niin siirto tarkistetaan.

Osallistu keskusteluun