Vastattu

oma.saunalahti -palvelun virheilmoitus

  • 1 joulukuu 2012
  • 13 kommenttia
  • 1904 katselukerrat

Käyttäjätaso 1
Terve,

 

Micro-sim-korttia yritän tilailla, ja saan seuraavan virheilmon: "Sovelluksessa tapahtui virhe, jonka vuoksi tapahtumaa ei voitu käsitellä. Pahoittelemme tapahtunutta, yrittäkää myöhemmin uudelleen."

 

Kuinkas paljon myöhemmin nämä yleensä alkavat toimimaan? Onko kenelläkään muulla samaa vikaa vai voiko tällainen olla käyttäjäkohtainen ongelma?

 

Anyways, rasittavaa..
icon

Vastauksen tähän kysymykseen jakoi hpguru 1 joulukuu 2012, 15:51

SIM-kortin voi toki tilata myös soittamalla asiakaspalveluun tai käymällä lähimmässä Shoptiissa.
Katso alkuperäinen viesti

13 kommenttia

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +5
SIM-kortin voi toki tilata myös soittamalla asiakaspalveluun tai käymällä lähimmässä Shoptiissa.
Käyttäjätaso 1
Jeps, tiedän. Tilanteeni on se, että en voi soittaa enkä käydä shopitissa, haluaisin tehdä muutoksen juurikin oma.saunalahti -sivun kautta kuten ohjeissakin neuvotaan.
Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +5
Voit myös lähettää poikkeustilanteissa viestin asiakaspalveluun lomakkeella Oma Saunalahdesta tai asiakaspalvelun chatissa.
Käyttäjätaso 1
Kyllä, vikailmoitus tehty heti kun vikaan törmätty. Asiakaspalvelun viestiin vastataan 5 päivän viiveellä, ja chat toimii arkipäivisin. Vaikuttaa siis siltä, että muilla ei ole samaa ongelmaa ja vika korjaantuu aikaisintaan ensi viikolla arkena.
Käyttäjätaso 6
Kunniamerkki +2
Oma Saunalahden sim-kortin vaihto- ja aktivointiosiossa on tosiaan pieni häiriö. Asia on tutkinnassa, ja tullaan korjaamaan mahdollisimman pian.

Kaikki toimenpiteet voidaan hoitaa kuitenkin edelleen asiakaspalvelun kautta.
Käyttäjätaso 1
Noniin, enhän minä ollutkaan sekaisin. Kuittaatteko ystävällisesti kun ongelma korjattu..

Toinen kysymys aiheeseen liittyen. Meneekö micro-simin tilaaminen ja aktivointi seuraavasti.

1. tilaus oma.saunalahti.fi:ssä haluamaani toimitusosoitteeseen

2. kun kortti sievästä kädessäni, aktivoin sen oma.saunalahti.fi:ssä

3. kortti kiinni puhelimeen ja kaikki kunnossa

4. sim-kortin aktivointi 10e veloitetaan puhelinlaskulla

- Lakkaako normaali sim toimimasta heti micro simin aktivoinnin jälkeen, vai onko tässä jokin viive?

- Miksi kortin vaihto maksaa 10e, kun asiakassuhden kuitenkin pysyy uskollisena operaattorille?
Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +5
Hei kaikki menee juuri näin eli kortti tulee postilaatikkoosi ja aktivoit sen.

Saunalahdella taitaa käytännöt olla muuttuneita eli nykyään kortinvaihto Mini-SIMistä Micro-SIMiin ja toisinpäin on veloituksetonta. Samalla jos hankkii luurin Saunalahdelta tai Elisalta, tulee puhelimeen käypä SIM automaattisesti mukana aktivointiohjeineen. Mikäli haluat pelata varman päälle, kannattaisi kortti hakea Shopitista.

Aktivoinnissa on viiveitä, yleisesti ottaen voi mennä jopa minuutti ennen kuin aktivoitu kortti sukeltaa Elisan hauskaan verkkoon ja vastaavasti vanha lakkaa toimimasta.

Vanhaa korttia kannattaa säilyttää, sillä Saunalahden mukava asiakaspalvelu voi tarvittaessa aktivoida kortin vaikkapa jos tulet tarvitsemaan kuukauden ajan toista luuria, jossa joku muu kortti kuin pääluurissasi.

Asiakaspalvelu voi myös tapauskohtaisesti tarjota veloituksettoman kortinvaihdon muissakin tilanteissa.
Käyttäjätaso 1
Mini-sim lienee tämä nykyinen standardi, ja siitä vaihto micro-simiin siis pitäisi olla maksutonta(ko) hpguru?..

Tähän voisi joku Elisalainen/Saunalahtelainen käydä vielä kommentoimassa ja vahvistamassa mikäli tilanne tosiaan näin on?
Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +5
Tässä on Palstalla pari asiakaspalvelijaa sanonut vaihdon olevan maksutonta. Valitettavasti itse en voi luvata mitään eli tosiaan kun en ole missään nimessä Elisan edustaja, niin minun on voitava luottaa siihen mitä Elisalaiset kirjoittavat tänne ja tästä sitten olenkin tuon tiedon noukkinut.

Minulla asiakkaana oli sellainen juttu, että sain kortinvaihdon ilmaiseksi, silloin alkuvuodesta muualta saatuun/ostettuun puhelimeen krotinvaihto oli kymmenen euroa ja tapauskohtaisesti asiakaspalvelu vaihtoi ilmaiseksi kortin, kun tarpeeksi "itkin" siitä. Shopitissa ilmaisen vaihdon saa helpoiten kokemuksesta.

Tässä on ainakin jonkun kokemusket kortinvaihdosta Elisan Lasipalatsin myymälästä http://sakarinkurssit.blogspot.fi/2012/09/saunalahti-vaihtoi-sim-kortin-micro.html

Jäädään odottamaan mitä Saunalahti vastaa. Tosiaan Oma Saunalahdessa varotiellaan 10 euron maksusta.
Käyttäjätaso 5
Kunniamerkki
Mikäli itse tekee vaihdon OmaSL kautta tulee 10 euron veloitus, mutta soittamalla asiakaspalveluun voidaan vaihto tehdä poikkeuksellisesti ilmaiseksi, mikäli kyseessä on kortin vaihto esim.  normi-simmistä microsim-versioon. 
Käyttäjätaso 1
Kertokaa nyt vielä tyhmälle, miksi käytäntöjä on erilaisia? Miksi paikan päällä asiointi mahdollistaa joissain tapauksissa 10e edun? Jos tämä ei ole mikään konsernitason linjaus vaan asiakaspalvelijan päätettävissä oleva asia, niin onko oma.saunalahti.fi:ssä myös itkumahdollisuutta asiakasviestin kautta?
Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +5
On, sielläkin voi pyytää maksutonta kortinvaihtoa. Tosin mikäli haluat liittymän tarjouksia, niin Saunalahdella on oma numero josta tarjouksia voi pyytää.
Käyttäjätaso 1
Noniin, vastauksesi sinetöi tämän topicin. Eli mikäli ruikuttaa oikein joko kasvotusten tai oma.saunalahdessa, voi micro-simin saada ilmaiseksi. Kokeillaanpa siis tällaista käytäntöä kunhan oma.saunalahti alkaa toimimaan.

Osallistu keskusteluun