Vastattu

OmaElisa

  • 6 heinäkuu 2018
  • 1 kommentti
  • 208 katselukerrat

Kirjauduin OmaElisaan katsoakseni laskutietoja, samantien tuli viesti ja sähköposti, että Kiitos tilauksestasi liittymätyypin vaihto tapahtuu 07.07.2018 kello 00:01. Enkä tosiaankaan ole nyt vaihtanut liittymätyyppiä. Se vaihtui 22.06.2018.
icon

Vastauksen tähän kysymykseen jakoi Dj_God 6 heinäkuu 2018, 19:13

Oletko tehnyt liittymätyypin vaihdon tuolloin 22.6.2018 vai astuiko aiemmin tehty muutos voimaan tuolloin? Jos olet tehnyt vaihdon viime kuussa, voi tuo uusi liittymä astua voimaan 07.07.2018 ja tästä syystä sait tuon ilmoituksen.

Mikäli liittymätyypin vaihto on tehty jo aiemmin ja uusi liittymätyyppi on astunut voimaan tuolloin 22.6., kannattaa olla yhteyksissä Elisan asiakaspalveluun asian selvittämiseksi 010 190 240 (mpm/pvm) - Avoinna ma-pe klo 8-19, la klo 10-16.30.
Katso alkuperäinen viesti

1 kommentti

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +3
Oletko tehnyt liittymätyypin vaihdon tuolloin 22.6.2018 vai astuiko aiemmin tehty muutos voimaan tuolloin? Jos olet tehnyt vaihdon viime kuussa, voi tuo uusi liittymä astua voimaan 07.07.2018 ja tästä syystä sait tuon ilmoituksen.

Mikäli liittymätyypin vaihto on tehty jo aiemmin ja uusi liittymätyyppi on astunut voimaan tuolloin 22.6., kannattaa olla yhteyksissä Elisan asiakaspalveluun asian selvittämiseksi 010 190 240 (mpm/pvm) - Avoinna ma-pe klo 8-19, la klo 10-16.30.

Osallistu keskusteluun