Omaguru

  • 30 lokakuu 2017
  • 2 kommenttia
  • 197 katselukerrat

Omaguruni oli petollinen. Emme saaneet puhelimessa kakkia asioita selväksi; koska olin sairas, sovimme että omaguru soittaa seuraavana pnä. Hän lähetti tekstarin, ettei soitakaan! Ehdotti kääntymään myymälävirkaiöijoiden puoleen.
Tiedän, että virkailijat eivät voi ongelmaa ratkaista.
Että tällainen petturi on. Hän ilmoitti nimekseen Taneli. Tämä oli toinen kerta lyhyessä ajassa, kun Elisa valehtelee päin naamaa. Tarviiko kukaan näitä huijareita, jotka vielä perivät 65€ puhelusta? Minä en.

2 kommenttia

Käyttäjätaso 7
Omagurulla ja myyjillä on eri vastuualueet. Myyjät ja asiakaspalvelu auttavat sinua suoraan Elisan palveluihin liittyvissä aiheissa, joko ilman erillistä maksua tai aspan hinnastossa luetelluilla palveluhinnoilla. OmaGuru on mihin tahansa atk-palvelu/huoltoliikkeeseen verrattava maksullinen palvelu, joka auttaa sinua sellaisissa asioissa, jotka eivät oikeastaan Elisalle mitenkään kuulu. Guru on kallis, mutta eipä atk-firmatkaan ilmaista työtä tee.

Jos asiasi kuului asiakaspalvelun vastuualueelle, voit pyytää hyvitystä sen puhelun hinnasta. Ja jatkossa mieti tarkkaan, otatko ongelmissa yhteyttä asiakaspalveluun, OmaGuruun, lähimpään atk-huoltofirmaan vai näistä asioista jotain ymmärtävään naapurin pojankloppiin. Tämä palstakin on erittäin hyvä paikka kysyä apua silloin, kun ongelma ei koske henkilökohtaisia asioita kuten laskutusta.
Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +3
Moro A.Ciphér ja tervetuloa Palstalle! Pahoittelut tapahtuneesta 😞 Tilannetta sen paremmin tuntematta en osaa ottaa kantaa oikein tuohon että miksi soittoa sitten ei tullutkaan. Tuosta voit halutessasi soittaa toki asiakaspalveluun 010190240 (mpm/pvm) josta tilanne voidaan tarkistaa paremmin 🙂

Osallistu keskusteluun