Kysymys

Ongelma tilaajantunnistusyksikön kanssa

  • 5 maaliskuu 2015
  • 4 kommenttia
  • 1162 katselukerrat

Käyttäjätaso 6
Kunniamerkki
  • Tiedonjyvä
  • 905 kommenttia
Eräällä tunnetulla blogistilla on ongelma tilaajantunnistusyksikön kanssa. Tilaajantunnistusyksikköongelma liittyy ELISAan, ja blogisti on sitä mieltä, että koko yritys on pelkkä virtuaaliyritys, koska asian hoitaminen tuntuu mahdottomalta.

Tilaajantunnistusyksikkö on tietenkin kaikkien tuntema SIM ja tuo tunnettu blogisti ei ole ihan kuka tahansa kirjoittaja, vaan tohtori Jukka Kemppinen. Hänhän on toiminut Helsingin hovioikeuden hovioikeusneuvoksen tehtävän lisäksi mm. informaatio- ja teknologiaoikeuden professorina sekä johtavana tutkijana Helsingin yliopiston ja Teknillisen korkeakoulun tietotekniikan tutkimuslaitoksessa. Ei mikään turha tyyppi...

Ei muuten ole ensimmäinen kerta, kun Kemppisen mielestä ELISAn toiminnassa ei kaikki ole kohdallaan.

4 kommenttia

Käyttäjätaso 7
"Hanke kuitenkin haaksirikkoutui, koska en löydä Elisaa. Muutamia puoteja löysin. Niissä lukee oven päällä Elisa, mutta sisällä sanotaan, että voi ei, ei me tällaisia asioita hoideta."
Vaikka Kemppinen ei maininnutkaan yritystä löytää Elisan yhteystietoja Elisan asiakaspalvelusivustolta, ymmärrän hyvin tuskan. En tiedä mitään muuta yritystä, jolla olisi kiinteitä asiakaspalvelupisteitä joissa ei hoideta asiakaspalvelua.
Käyttäjätaso 7
Elisan liikkeet ovat Elisa Shopiteja ja täältä löytyy niistä lista. Kyllä niistä tähän asti on saanut asiakaspalvelua ainakin joissain asioissa.

http://elisa.fi/shopit/
Käyttäjätaso 7
Sokrates kirjoitti:
Kyllä niistä tähän asti on saanut asiakaspalvelua.

Myyntiä kyllä, mutta muissa asioissa aika monta kertaa on tälläkin palstalla mainittu, että elisaputiikista on käännytetty pois ja käsketty soittaa asiakaspalvelunumeroon. Joillekin sanottu suoraan, että elisaputiikin tehtävä on vain myydä tuotteita.

(blogistin asenne ja/tai kirjoitustyyli on toki oma lukunsa, tekstissä on selkeästi haluttu kärjistää ihan urakalla)
Käyttäjätaso 3
Olen kokenut Elisan myymälöissä sekä kelvollista palvelua että huomattavaa palveluhaluttomuutta. Jonottamaan voi myymälässä joutua aika kauankin, mikä ei tietenkään ole hyvää palvelua.

Osallistu keskusteluun