Vastattu

ongelmia sopijan vaihdossa

  • 19 heinäkuu 2015
  • 6 kommenttia
  • 1733 katselukerrat

  • Uusi OmaYhteisön jäsen
  • 1 kommentti
Olen tekemässä sopijan vaihdon hyväksyntää mutta ohjeiden mukaan omasaunalahdessa kohdassa sopijan vaihto olevaa, selaa avoimia tilauksiasi, kohtaa ei löydy. Olen yrittänyt usealla selaimella.

Miten etenen nyt??
icon

Vastauksen tähän kysymykseen jakoi kukkatippa 21 heinäkuu 2015, 12:58

Lähetin
  • ? sinulle yksityisviestiä liittymäsi muutosta koskien.

    Noi pääsääntöisesti, mikäli omistussuhteen muutoksen vuoksi vanha ja uusi omistaja ovat molemmat myymälässä samaan aikaan, tehdään muutos kerralla loppuun. :)

  • Katso alkuperäinen viesti

    6 kommenttia

    Käyttäjätaso 6
    Kunniamerkki +3
  • ? Olethan mennyt sille asiakasnumerolle vanhaan OmaSaunalahteen, missä muutettava liittymä sijaitsee? Muutoksen voi tilata vain sen asiakasnumeron vanhasta OmaSaunalahdesta, millä itse liittymä on. 🙂
  • Käyttäjätaso 7
    Kunniamerkki +3
    Miksi "et pystykään tilaamaan sopijanvaihtoa" sieltä OmaElisasta?

    Oletko sinä itse kyseisen liittymän omistaja? Ja olet toiminut tässä ketjussakin esitetyn linkin ohjeiden mukaisesti?

    Noilla esittämilläsi tiedoilla ei oikein voi vielä nenää edes arvailemaan, joten jos nyt siis kerrot ensin vähän mikä on ongelmasi, niin voi joku siihen mahdollisesti tarjota sitten ratkaisuvaihtoehtojakin.
    Hei!

    Minulla on sama ongelma, eli kun menen omaan saunalahteen ja valitsen sieltä sopijanvaihto niin en pystykkään tilaamaan sopijanvaihtoa. Miten tästä pitäisi edetä?
    Käyttäjätaso 6
    Kunniamerkki +3
    Lähetin
  • ? sinulle yksityisviestiä liittymäsi muutosta koskien.

    Noi pääsääntöisesti, mikäli omistussuhteen muutoksen vuoksi vanha ja uusi omistaja ovat molemmat myymälässä samaan aikaan, tehdään muutos kerralla loppuun. 🙂
  • juu eli käytiin viime viikolla liikkeessä tilaamassa sopijan vaihto ja minulle tuli postissa ohjeet hyväksymiseen.

    asiakasnumero lisätty
    Käyttäjätaso 6
    Kunniamerkki +3
  • ? Eli liittymä on siirtymässä sinun omistukseen toiselta? Onkohan tilaaja tilannut tuon vaihdoksen oikein tai miten hänellä näkyy tuo vaihdoksen tila OmaSaunalahdessa? Jos lisäät tietoihisi palstalla asiakasnumerosi niin voimme vilkaista tilannetta myös. Oletan myös että seuraatte molemmat tarkasti juuri näitä ohjeita: http://saunalahti.fi/gsm/omsuohje.html
  • Osallistu keskusteluun