Vastattu

Operaattorin vaihto

  • 11 elokuu 2018
  • 2 kommenttia
  • 515 katselukerrat

  • Uusi OmaYhteisön jäsen
  • 4 kommenttia
Olen vaihtamassa puhelinliittymän eri operaattorilta Elisalle. Ongelma on että vanhasta liittymästä päättyy määräaikaisuus vasta kuukauden päästä jolloin aijon purkaa myös sopimuksen heidän kanssaan, mutta äkkipikaisuuksissani tilasin teiltä jo uuden liittymän korvaamaan vanhan, ja ilmeisesti se astuu voimaan samantien, jota en halunnut tapahtuvan kuin vasta kuukauden päästä vanhan liittymän lähtiessä tieltä, etten joutuisi maksamaan kahdesta liittymästä turhaan.

Pystynkö vielä muokkaamaan tilaustani ja asettamaan liittymän ajankohdan myöhemmälle, vai voinko peruuttaa tilauksen ja tehdä sen uudestaan lähempänä vanhan puhelinliittymän loppua? Vielä mainittakoon että otan teidän liittymän uudella puhelinnumerolla.
icon

Vastauksen tähän kysymykseen jakoi Dj_God 11 elokuu 2018, 05:06

Olepa asiasta yhteydessä Elisan asiakaspalveluun. Eiköhän tuo sitä kautta selviä.

https://elisa.fi/asiakaspalvelu/yhteystiedot/
Katso alkuperäinen viesti

2 kommenttia

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +3
Olepa asiasta yhteydessä Elisan asiakaspalveluun. Eiköhän tuo sitä kautta selviä.

https://elisa.fi/asiakaspalvelu/yhteystiedot/
Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +5
Jos haluat siirtyä Elisalle vasta myöhemmin, esim. kuukauden päästä määräajan jälkeen, oikea tapa on siirtää numero Elisalle ja valita toivottu avauspäivä kuukauden päähän.

Osallistu keskusteluun