palaute

  • 20 tammikuu 2015
  • 5 kommenttia
  • 654 katselukerrat

  • Uusi OmaYhteisön jäsen
  • 0 kommenttia
Itse olen todella tyytymätön koko elisa-saunalahteen.

Ensiksi kun yritän kysellä parempaa minulle räätälöityä liittymää, suositellaan minun menemän SONERALLE. Mikä on näköjään paljon parempi paikka kun tämä. Sen jälkeen puhelimen kautta asiakaspalvelia sanoo että teillä ei ole mitään hyvää liittyää minulle. Parin päivän päästä koskikeskuksen myyjä myy minulle 10e halvemman liittymän kuin nyt. Nauraa ja kertoo vielä edellisen myyjän nimen, joka minua soneralle ajoi. Sanoo että peruu jo soneralle tehdyn liittymän, vaihtaa liittymän salaiseksi, tulee ilmoitus txt kun sopimus vaihtuu ja kaikki olisi kauheen kätevää.

No, liittymä vaihtuu mutta siitä ei ilmoiteta. Numeroa ei vaihdettu salaiseksi ja tästä kaikesta vielä veloitettiin 10€, vaikka koko asiasta ei kaupantekohetkellä ilmoitettu mitään. Liittymän piti vielä vaihtua seuraavana päivänä kaupantosta - vaihtuikin se VIIKON päästä.

Tarkistakaa ohjeet jotka myyjillenne annatte. *****a makuha tästä jää päälle, enkä todellakaan osaa kehua teidän liittymiä kenellekään. Kun yksi tai kaksi myyjää on *****oja - maine on sen jälkeen että kaikki ovat *****oja.

5 kommenttia

Käyttäjätaso 3
Voi voi, mitähän tässä nyt enää voi sanoa :smileycry:

Todella ikävästi sinulle käynyt. Olen laittanut asiaa selvitykseen ja katsomme sisäisesti, miten tässä näin kävi.

Kiitos palautteesta! Ilman yhteydenottoasi emme voisi asiaa selvittää! :smileyembarrased:
miten olette saaneet palautteen laittamisenkin näin hankalaksi!?todella sekavat sivut vähän neuvoja liikaa mainoksia!!! sitten itse asiaan saunalhden netti toimii vain joskus ja juhannuksena pistäppä tietoa eteenpäin!!!jos ei hommat muutu vaihdan pian liittymää ja aion suositella kaikille tutuillenikin myös samaa!
Käyttäjätaso 3
  • ? Voi ei kuinka ikävä kuulla, palautetta voit kyllä jättää vaikka minulle yksityisviestinä! Laitatko yksityisviestillä minulle myös hieman tarkemmin tietoja nettiyhteydestäsi, onko sinulla esimerkiksi kiinteä laajakaista vai mobiili? Kannattaa lisätä profiiliisi asiakasnumerosi sille vaaditulle kentälle, niin asioiden käsittely nopeutuu. Asiakasnumero näkyy vain meille moderaattoreille :) 
  • OLIN TÄNÄÄN SUNNUNTAINA 16.7. 17 YHTEYDESSÄ PUHELIMELLA OMAELISAN KAUTTA ASIAKASPALVELIJAANNE SARI ANNE. ONGELMA ON ELISA-VIIHTEEN DIGI-BOXI. MEILLÄ ON MODEEMI JA BOXI TEILTÄ. BOXISSA ON SELLAINEN ONGELMA, ETTÄ KUN MENEN TALLENTEISIIN JOKO KATSOMAAN TAI POISTAMAAN TALLENNETTA NIIN JÄÄN JUMIIN ENKÄ PÄÄSE ENÄÄ POIS TALLENNETILASTA KATSOMAAN LIVE-TV:TÄ.
    AINOA KEINO ON IRROITTAA SÄHKÖJOHTO TÖPSELISTÄ JA TÄMÄN JOUDUN TEKEMÄÄN USEASTI PÄIVÄSSÄ. BUUTTAUSTAKIN OLEN YRITTÄNYT NEULALLA MUTTA VAIVA TOISTUU SILTI SÄÄNNÖLLISESTI.

    MIKÄ AVUKSI? EN HALUA LOPETTAA SOPIMUSTA.
    Käyttäjätaso 6
    Kunniamerkki +3
    Hei JJlumpiola, ja tervetuloa palstalle! Tuosta kannattaa laittaa yksityisviesti meille vaikkapa tätä kautta (https://elisa.fi/palstatiimi), laita mukana käyttöosoite ja asiakasnumerosi, niin pääsen katsomaan. Kiitos!

    Osallistu keskusteluun