Palautetta palveluista

  • 19 marraskuu 2016
  • 30 kommenttia
  • 3162 katselukerrat


Näytä ensimmäinen kirjoitus

30 kommenttia

Käyttäjätaso 5
Kunniamerkki
edelleen kritisoin normaalin asiakaspalvelun loppumista että aina ohjataan jonnekkin maksulliseen palveluun
tiedän että se on operaattoreille hyvä pisnes mitä ei ole normaalihintasessa puhelussa
mutta kyllä hyvä/huono asiakaspalvelu jossain vaiheessa näkyy pisneksen onnistumisena tai epäonnistumisena
koska kyllä asiakkaat muistaa sen jos on saanu hyvää palvelua mutta erityisesti muistaa jos on saatu huonoo palvelua kyllä liikkeissä missä ei ensimmäiseksi tarvi keskustella myymäläpäälikön tai esimiehen kanssa menee todennäköisemmin uudelleen kuin semmoseen missä aina saa tapella oikeuksistaan
ei se ole kivaa vaikka osaiskin sen taidon

mihin on kadonnu entisaikojen hyvä asiakaspalvelu missä asiakkaita kuunneltiin ja palveltiin semmoseen liikkeeseen on mukava mennä
mutta nykyään pikemminkin kun myymälään menee tai soittaa niin on asenne mitä sää tänne tulit tai soitaa ja ollaan heti vaatimassa rahaa et sais edes jotain palvelua
ei näin kuulu toimia jos haluaa olla menestyvä yritys
asiakkaita pitää palvella aidosti ei pelkästään pakosta maksua vastaan se on kaikkien etu
Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +2
Kannattaa lukea liittymäsi sopimusehdot. Kyllä siellä kerrotaan, mitkä puhelut ja palvelut kuuluvat sopimuksesi mukaiseen liittymään. Samoin hinta kerrotaan OmaGuru-palvelun etusivulla mielestäni varsin selkeästi:

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +4
Ikävä kyllä noihin palvelunumeroihin soittaminen on maksullista kaikilla operaattoreilla. Operaattorin vaihto ei siis ole ratkaisu tähän.

Täydellistä listaa maksullisista numeroista ei kuitenkaan ole olemassa. Ehkäpä siitä syystä, että lista olisi pitkä kuin nälkävuosi. Lisäksi listan ylläpitäminen olisi melkoinen projekti.
Vastauksesi oli töykeä!
Käyttäjätaso 7
1) Omaguru on hintava, totta. Omaguruun soittaminen on kuitenkin täysin vapaaehtoista, ja sen hintakin on selvästi ilmoitettu. Vaihtoehtoisesti voit ottaa yhteyttä johonkin atk-huoltoon tai kysellä suvusta/naapurustosta tietokoneita tuntevaa henkilöä, joka auttaisi vähän halvemmalla.

2) Huoleton-liittymien tiedoissa lukee selvällä suomella:

Pakettiin ei sisälly puhelut palvelunumeroihin (esimerkiksi 0600- ja 0700-alkuiset numerot tai numeropalvelut, kuten 118) tai puhelut yritysnumeroihin (esimerkiksi 010- ja 020-alkuiset numerot), puhelut ulkomaille tai ulkomailla, teksti- ja multimediaviestit palvelunumeroihin tai ulkomaille eikä ulkomailla lähetetyt teksti- ja multimediaviestit tai tiedonsiirto ulkomailla tai tiedonsiirto muussa kuin Elisan matkaviestinverkossa. Lue lisää Toimitusehdoista

Ei ole kissankorkuisia kirjaimia, mutta jos sellaisia tarvitsee, niin voisi olla syytä käydä optikolla?

---
ps. DNA:n HS-Works maksaa "vain" 1,98 e/min + mpm. Ja Rajaton-paketin sisällöstä todetaan (tavallisella fontilla, ei kissoja sielläkään):

Ei sisällä puheluita palvelunumeroihin tai valtakunnallisiin yritysnumeroihin, puheluita ulkomaille eikä ulkomailla, teksti- ja multimediaviestejä palvelunumeroihin tai ulkomaille eikä ulkomailla lähetettyjä teksti- ja multimediaviestejä. Normaalihintaiset videopuhelut kotimaassa 0,20 €/min. Palvelu- tai yritysnumeroihin sekä ulkomaille soitettaessa veloitetaan matkapuhelumaksu 0,09 €/min, videopuheluista 0,20 €/min sekuntiveloitteisesti, tekstiviestit 0,09 €/kpl ja multimediaviestit 0,40 €/kpl.

Osallistu keskusteluun