Palautetta palveluista

  • 19 marraskuu 2016
  • 30 kommenttia
  • 3204 katselukerrat


Näytä ensimmäinen kirjoitus

30 kommenttia

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +5
Asiakaspalvelu voi toki ehdottaa Omagurua, koska jos vika on asiakkaan laitteissa, se ei kuulu tekniseen asiakaspalveluun. Omagurulle soittaminen ei ole pakollista. Avun voi hakea myös muualta itse, vaikkapa naapurin tietokoneasiantuntijalta. Viat asiakkaan tietokoneessa tai puhelimessa eivät kuulu muuallakaan teknisen asiakaspalvelun työhön vaan sielläkin ohjataan vastaavaan maksulliseen palvelunumeroon.

Toki mielestäni hinta on näissä palveluissa kova eikä soittaminen välttämättä päädy tulokseen. Kuulemani mukaan pyydettäessä puhelusta saa hyvitystä tuollaisessa tilanteessa.

Itselläni ei ole kokemusta tuosta palvelusta.
Käyttäjätaso 6
Kunniamerkki +3
Se on vaan niin ratkaisevaa että elisankin kannattaisi tuosta omagurusta asiakastyytyväisyyden vuoksi luopua. Mikään minuuttipohjainen asiantuntijapalvelu ilman mitään takuuta probleeman ratkaisusta ei vain yksinkertaisesti ole toimiva ratkaisu, rahastus sellainen se toki on.

Mihinkäs tämä johtopäätös asiakastyytyväisyydestä perustuu? Asiakastyytyväisyys korreloi aika vahvasti tuottavuuden kanssa ja harvempi yrittäjä on niin tyhmä, että ylläpitää tuottamatonta/tappiollista palvelua. Tästä voidaan päätellä, että asiakastyytyväisyys Omagurun kohdalla on niin korkea, että sitä kannattaa ylläpitää.

Kourallista palveluun tyytymättömiä ihmisiä kohden löytynee moninkertainen määrä tyytyväisiä ihmisiä. Tämän palstan otannalla tyytymättömyytensä ilmaisee yhden käden sormilla laskettava määrä ihmisiä kuukaudessa. Omaguruun saapuvat puhelut kuukauden aikana laskettaneen kuitenkin tuhansissa.
Käyttäjätaso 5
Kunniamerkki
Tuollaisen epäonnistuneen maksupuhelinpalvelun muistaa asiakas koko ikänsä. Minulla ei ole omagurusta kokemuksia, mutta jos olisi huonoja, niin mitään muuta vaihtoehtoa ei kai olisi kuin vaihtaa operaattoria.

Se on vaan niin ratkaisevaa että elisankin kannattaisi tuosta omagurusta asiakastyytyväisyyden vuoksi luopua. Mikään minuuttipohjainen asiantuntijapalvelu ilman mitään takuuta probleeman ratkaisusta ei vain yksinkertaisesti ole toimiva ratkaisu, rahastus sellainen se toki on.
sitä juuri tarkoitan että ainakin minulla on tosi iso merkitys sillä minkälaista palvelua saan eli asiakaspalvelu kokemuksella
nykyään ei paljoo välitetä siittä mitä mieltä asiakas on asioista kunhan vaan osakkeen omistajille tulee rahaa
jossain vaiheessa se rahan tulo loppuu ihan varmasti jos palvelu ei parane varsinkin tämmösinä huonoina aikoina taloudessa nykyään kukaan ei halua tehdä mitään ilman että saadaan rahaa siittä ei ajatella nokkaa eteenpäin mitä palvelu vois tuoda jatkossa jos on palveltu hyvin
ollaan liian lyhyt näkösiä
turhaa tätä on täällä sanoo mutta kirjotin nyt kuitenkin jos joskus vielä asiat muutuis ja alettais kuunteleen asiakkaita
jotka loppujebn lopuksi maksaa myyjien palkatkin
Asiakastyytyväisyys korreloi aika vahvasti tuottavuuden kanssa ja harvempi yrittäjä on niin tyhmä, että ylläpitää tuottamatonta/tappiollista palvelua. Tästä voidaan päätellä, että asiakastyytyväisyys Omagurun kohdalla on niin korkea, että sitä kannattaa ylläpitää.

https://elisa.fi/omaguru/mika_omaguru/ osoitteesta voi lukea, että asiakastyytyväisyys on aika korkealla tasolla.
Käyttäjätaso 7
Vastauksesi oli töykeä!
Ehkä. Mutta täysivaltaisten ihmisten oletetaan osaavan lukea ja ymmärtävän lukemaansa. Sinä olet tilauksen tehdessäsi kuitannut lukeneesi & ymmärtäneesi liittymän ehdot. Ja Omagurun hintakin on varsin selvästi ilmoitettu.

Jos on vaikeuksia noiden asioiden ymmärtämisessä, voi olla syytä pohtia edunvalvojan hankkimista...

Osallistu keskusteluun