Kysymys

Palvelut ei toimi + eräpäivän siirtäminen

  • 25 elokuu 2013
  • 1 kommentti
  • 1146 katselukerrat

Hei vaan, olen koittanut soittaa asiakapalveluun useita kertoja mutta en pysty montaa tuntia puhelimessa odottamaan kerralla. En myöskään pääse kirjautumaan omille sivuille vaikka tunnukset tilattu verkkopankki tunnuksilla pariin otteeseen. Otin facebookissa yhteyttä ja käskettiin tänne väsätä kaikkea mitä on sydämellä.

Sain jokunen päivä sitten viestin että täytyisi maksaa lasku, mutta mielstäni ilmoitin asiasta 19. elokuuta kello 17:48 että pystyn sen 30.8 maksamaan.

On myös todella outoa että minulla ei ole kenttää täällä asuinpaikallani vaikka edustajanne niin väittikin puhelimessa. Minulle soitettiin ennen kesää että vaihtaisinko, olin erittäin kiinnostunut mutta olin töissä ja asiakas tarvitsi apua ja pyysin soittamaan uudestaan, ei soittanut. Tilasin palvelun netistä. Vielä kertaakaan en ole saanut täyttä kenttää ja puhelut pätkivät, särkevät ja katkeilevat. Tuossa on myös yksi syy joka estää asioimisen puhelimitse teidän kanssanne.

1 kommentti

Käyttäjätaso 6
Laitoin sulle yksityisviestiä asiasta.

Osallistu keskusteluun