Vastattu

Paperilasku-vaihdettu liittymääni

  • 28 marraskuu 2019
  • 2 kommenttia
  • 508 katselukerrat

Miksi Elisa on vaihtanut laskun toimitustavan oma-aloitteisesti paperilaskuksi, vaikka se on vuosikausia tullut sähköisesti? Itse en ole laskun toimitustapaan tehnyt muutoksia, joten siellä on joku, joka ansaitsee palkkansa sillä, että yli 63 - vuotiailta vaihdetaan laskun toimitustapa 3.90eur maksavaksi paperilaskuksi, jolla en tee yhtään mitään, koska paperi on liian kovaa siihen ainoaan käyttöön, johon sitä voisi käyttää! Pyyhkikää itse siellä millä haluatte, turha niitä tänne on laittaa!

icon

Vastauksen tähän kysymykseen jakoi Vanillja 29 marraskuu 2019, 10:22

Moikka @jkaunisto ja kiva, että olet löytänyt tänne Omayhteisön puolelle!

 

Tuossa hpgurun viestissä olikin jo hyvin kerrottu asiaan vaikuttavia seikkoja. En nyt suoraan tiedä, mikä laskun toimitustapa sinulla on ollut käytössä, mutta on myös mahdollista, että lasku ei ole alkuperäistä reittiä pitkin saapunut perille oikein ja lasku on siksi poikkeuksellisesti lähtenyt paperillisena, jotta se sinut saavuttaa. :relaxed:  

 

Laskun toimitustavan voit vaihtaa näppärästi Omaelisan kautta. Voidaan myös kurkata tilannetta tarkemmin jos laitat meille tietosi yksityisviestillä @OmaYhteisö-tiimi . 

Katso alkuperäinen viesti

2 kommenttia

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +5

Hei. Hyvää iltaa.

Pahoittelen että käytän samaa pohjaa viestissäni.

Tänne tulee aina sama alku ja loppu, koska se on lähes ohjelmoitu niin. Näin vastauseni voivat kuulostaa robottimaisilta. Haluan kuitenkin auttaa sinua tänään. Laskut eivät muutu itsekseen paperiseksi, mutta ne on helppo muuttaa vahingossa jos esim. tilataan uusia tuotteita.

Jos sinua on laskutettu paperilaskusta aiheettomasti, kaikista väärin laskutuksista voi valittaa ennen eräpäivää, ja vielä senkin jälkeen. Voit OmaElisasta muuttaa laskutuksen takaisin vaikkapa puhelinlaskuun tai sähköpostilaskuun. Lasku voi myös muuttua maksulliseksi siinä tapauksessa, että laskuttava sähköposti ei ole enää käytössä, ja se voi siinä vaihtua paperilaskuun.

Varmistakaa aina että teillä on aina oikeat tavat saada lasku perille.

Laskutusasiaa voi selvittää Elisan kanssa, en nyt tähän hätään osaa sanoa minkälaisen tuomion saat, mutta tuosta kannattaa aloittaa: https://elisa.fi/asiakaspalvelu/yhteystiedot

Oletko huomannut, että tämä Asiakaspalvelu-linkki on Palstalla joka sivulla alapalkissa?

Jos useimmat laittaisivat suoraan sinne, niin varmaan apuakin saisi nopeiten.

Tässä asiassa kuitenkin hyvä juttu, että teit tästä julkisen, koska tämä tapa ei ole oikein.

Nyt soi S3RL feat. Krystal - R4v3 B0y (Radio Edit).

Käyttäjätaso 3
Kunniamerkki

Moikka @jkaunisto ja kiva, että olet löytänyt tänne Omayhteisön puolelle!

 

Tuossa hpgurun viestissä olikin jo hyvin kerrottu asiaan vaikuttavia seikkoja. En nyt suoraan tiedä, mikä laskun toimitustapa sinulla on ollut käytössä, mutta on myös mahdollista, että lasku ei ole alkuperäistä reittiä pitkin saapunut perille oikein ja lasku on siksi poikkeuksellisesti lähtenyt paperillisena, jotta se sinut saavuttaa. :relaxed:  

 

Laskun toimitustavan voit vaihtaa näppärästi Omaelisan kautta. Voidaan myös kurkata tilannetta tarkemmin jos laitat meille tietosi yksityisviestillä @OmaYhteisö-tiimi . 

Osallistu keskusteluun