Kysymys

Prepaid ja saldon lataaminen

  • 15 toukokuu 2009
  • 8 kommenttia
  • 3627 katselukerrat

Latasin Prepaid liittymääni 20 eurolla puheaikaa ja sivutietojen mukaan minun olisi pitänyt saada 5 euroa bonusta ( 20=25 ) mutta jostain syystä sitä viittä euroa bonusta ei tullutkaan.  Miksi näin ?

Tämä keskustelu on suljettu, eikä tätä voi kommentoida.

Kokeile löytyisikö samasta aiheesta toinen tai uudempi keskustelu.
Jos keskustelua tai vastausta ei löytynyt, aloita uusi keskustelu.

HAE KESKUSTELUISTA

8 kommenttia

Käyttäjätaso 2
Vaikuttaa siltä, että Prepaidin lataustarjous on loppunut samalla kun aloituspakkauksen 4,90 eur tarjous loppui (14.5.2009).


Toisaalta Prepaid Plus -liittymän sivulla tuota +25% lataustarjousta mainostetaan vieläkin.
http://saunalahti.fi/prepaid/prepaidplus.php
Käyttäjätaso 4


Toisaalta Prepaid Plus -liittymän sivulla tuota +25% lataustarjousta mainostetaan vieläkin.
http://saunalahti.fi/prepaid/prepaidplus.php


Lataustarjous pitää siis kaikesta huolimatta saada, kun sitä edelleen mainostetaan. Näemmä asiakkaan pitää vaatia Saunalahdelta edut, jos ne haluaa saada.
Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +3



Toisaalta Prepaid Plus -liittymän sivulla tuota +25% lataustarjousta mainostetaan vieläkin.
http://saunalahti.fi/prepaid/prepaidplus.php


Lataustarjous pitää siis kaikesta huolimatta saada, kun sitä edelleen mainostetaan. Näemmä asiakkaan pitää vaatia Saunalahdelta edut, jos ne haluaa saada.


Tuolla alussa ei käynyt ilmi, että kyseessä on Prepaid Plus, jossa tuo lataustarjous on siis olemassa vielä. Sieltä kun ymmärtäisi, että kyseessä on normaali Prepaid.
Käyttäjätaso 4




Toisaalta Prepaid Plus -liittymän sivulla tuota +25% lataustarjousta mainostetaan vieläkin.
http://saunalahti.fi/prepaid/prepaidplus.php


Lataustarjous pitää siis kaikesta huolimatta saada, kun sitä edelleen mainostetaan. Näemmä asiakkaan pitää vaatia Saunalahdelta edut, jos ne haluaa saada.


Tuolla alussa ei käynyt ilmi, että kyseessä on Prepaid Plus, jossa tuo lataustarjous on siis olemassa vielä. Sieltä kun ymmärtäisi, että kyseessä on normaali Prepaid.


Tarjous Prepaidiin oli voimassa 14.5 saakka. Koskahan ketjun aloittaja latasi saldoa liittymäänsä?
Hieman selvennyksiä ja minähän tämän viestiketjun aloitin.
Elikkäs kyseessä on ihan normaali Saunalahti Prepaid liittymä ( en edes tiennyt Plussan olemassaolosta ) ja latasin saldoa liittymääni eilen ( 15.05.09 ) ja näitä viestejä luettuani huomasin sen,että olen myöhästynyt tuosta 5 euron edusta joka päättyi näiden vastausten perusteella 14.05.09. 

Saunalahti näköjään päivittää sivutietojaan hitaanlaisesti 😞






Toisaalta Prepaid Plus -liittymän sivulla tuota +25% lataustarjousta mainostetaan vieläkin.
http://saunalahti.fi/prepaid/prepaidplus.php


Lataustarjous pitää siis kaikesta huolimatta saada, kun sitä edelleen mainostetaan. Näemmä asiakkaan pitää vaatia Saunalahdelta edut, jos ne haluaa saada.


Tuolla alussa ei käynyt ilmi, että kyseessä on Prepaid Plus, jossa tuo lataustarjous on siis olemassa vielä. Sieltä kun ymmärtäisi, että kyseessä on normaali Prepaid.


Tarjous Prepaidiin oli voimassa 14.5 saakka. Koskahan ketjun aloittaja latasi saldoa liittymäänsä?
Onkos saunalahdella joku ongelma noissa prepaid liittymissä?
Latasin n.1½h sitten puheaikaa eikä se oo vieläkään tullut, ja ihan on oikea numero.

Kävin vielä tarkistamassa tililtä että onko maksu menny, oli se mutta puheaikaa ei näy.
Asiakaspalveluun yritin soittaa, ylläripylläri koko ajan JONOSSA. onse kumma...
Käyttäjätaso 2
Latasin n.1½h sitten puheaikaa eikä se oo vieläkään tullut, ja ihan on oikea numero.

Kävin vielä tarkistamassa tililtä että onko maksu menny, oli se mutta puheaikaa ei näy.


Jos maksoit pankin verkkomaksulla, palasithan takaisin Saunalahden sivuille, niin että puheaika aktivoituu. Tämä tapahtuu verkkomaksun jälkeen joko automaattisesti tai klikkaamalla jotain linkkiä. https://www.kolumbus.com/tilaus/lataus_1_aloitus.html ' TARGET='_blank näköjään isoin kirjaimin.

Prepaid-latauksien ongelmista voi tehdä ilmoituksen myös http://www.kolumbus.com/asiakaspalvelu_latausongelma.html ' TARGET='_blank.

Latasin n.1½h sitten puheaikaa eikä se oo vieläkään tullut, ja ihan on oikea numero.

Kävin vielä tarkistamassa tililtä että onko maksu menny, oli se mutta puheaikaa ei näy.


Jos maksoit pankin verkkomaksulla, palasithan takaisin Saunalahden sivuille, niin että puheaika aktivoituu. Tämä tapahtuu verkkomaksun jälkeen joko automaattisesti tai klikkaamalla jotain linkkiä. https://www.kolumbus.com/tilaus/lataus_1_aloitus.html ' TARGET='_blank näköjään isoin kirjaimin.

Prepaid-latauksien ongelmista voi tehdä ilmoituksen myös http://www.kolumbus.com/asiakaspalvelu_latausongelma.html ' TARGET='_blank.


Kyllä, menin ihan samallalailla kun aina ennenkin, ja aina on puheaika tullut perille.
Nyt vaan selvis että se ongelma olikin saunalahden päässä eikä lataajassa 😉