Vastattu

puheliittymän tilaus ei onnistu!!

  • 24 maaliskuu 2014
  • 6 kommenttia
  • 1249 katselukerrat

  • Uusi OmaYhteisön jäsen
  • 0 kommenttia
Terve! Mielestäni on hieman epäloogista kun haluan tilata puheliittymän minulla pitää olla jo liittymä koska vaaditte puhelin numeron tilaukseen. Elikkä minulla pitäisi olla liittymä jos haluan liittymän mutta jos minulla ei ole liittymää en myöskään semmoista voi tilata! Korjaatteko asian pikinmiten :)

T: HÄMMENTYNYT
icon

Vastauksen tähän kysymykseen jakoi kukkatippa 25 maaliskuu 2014, 09:00

Tervetuloa Palstalle pena100!

Tilaukselle tarvitaan tosiaan yhteysnumero, että voimme toimittaa tekstiviestitse tietoa tilauksen etenemisestä sekä lähetyksen seurantatunnuksen. Mikäli sinulla on käytössäsi jokin väliaikainen numero käytössäsi, voit lisätä kyseisen numeron yhteysnumeroksesi. :)

Katso alkuperäinen viesti

6 kommenttia

No eipä onnistunut puhelimenkaan tilaus ilman puhelin numeroa eikä edes numeron kanssa. Työni takia käytän ulkomaista numeroa mutta eipä käy sekään!! Ihmeellistä menoa kun tilaaminen tehdään noin hankalaksi. Saunalahti -1 asiakas! Tilasin puhelimen muualta.

Enkä tosiaan laittele naapurin/läheisten numeroita omiin tilauksiini!!!!

Kuten toisaalla kerrottiin, tulee se paketti perille ilman seurantaakin jos on tullakseen.
Käyttäjätaso 6
Kunniamerkki +3
Kelpaa kyllä 🙂
Tuleehan se posti vielä perille ilman seurantatunnustakin.;)

Siis kelpaako tuo uuden liittymän numero, jos ei kaipaa noita tekstiviestejä?
Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +3
kukkatippa kirjoitti:
Tervetuloa Palstalle pena100!

Tilaukselle tarvitaan tosiaan yhteysnumero, että voimme toimittaa tekstiviestitse tietoa tilauksen etenemisestä sekä lähetyksen seurantatunnuksen. Mikäli sinulla on käytössäsi jokin väliaikainen numero käytössäsi, voit lisätä kyseisen numeron yhteysnumeroksesi. :)

Kovin on kankeaa , jos tilausta ei voi tehdä ilman toimivaa puhelinnumeroa. Kaikilla ei välttämättä sitä ole , joten vaihtoehtona pitäisi olla ainakin sähköpostiosoite.

Kyllä ne seurantatunnukset voi lähettää sähköpostiinkin. 😉
Käyttäjätaso 6
Kunniamerkki +3
Tervetuloa Palstalle pena100!

Tilaukselle tarvitaan tosiaan yhteysnumero, että voimme toimittaa tekstiviestitse tietoa tilauksen etenemisestä sekä lähetyksen seurantatunnuksen. Mikäli sinulla on käytössäsi jokin väliaikainen numero käytössäsi, voit lisätä kyseisen numeron yhteysnumeroksesi. 🙂
Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +3
Se vaadittava numero on (vain) mahdollista yhteyden ottoa varten. Muistaakseni se tilaus vaatii sen puhelinnumeron, mutta voisit laittaa siihen vaikka kaverin tai lähisukulaisen numeron. Uuden liittymän avauduttua voit sitten päivittää netin kautta yhteystietosi eli sitten laitat sen uuden liittymän numeron.

Muokkaus: Tai tietysti voit laittaa suoraan sinne yhteystietoihin sen numeron, joka uudelle liittymällesi tulee. Siellä on näköjään ainakin nyt tarjolla esim aika näppärä 045 185 0285. 😉

Osallistu keskusteluun