Puhelinliittymän sopimus

  • 20 syyskuu 2017
  • 4 kommenttia
  • 341 katselukerrat

Elisan puhelinliittymien myyjä soitti kotiini ja tarjosi muutoksia liittymiini säästösyistä.Suostuin ja lopputulos oli että mikään ei ollutkaan niin kuin oli sovittu ja käyttämäni liittymän maksut nousivat sikamaisesti.Elisan asiakaspalvelu ilmoitti ettei pysty palauttamaan liittymääni ennalleen.Puhelinmyyjä ei ole ottanut yhteyttä sen jälkeen.Kuinka tälläinen huijaus edes on mahdollista.Miten Elisa voi sallia että kotiini soitetaan ja huijataan minua,voisi ainakin korjata asiat nopeasti ennalleen hyvitysten kera.On tässä murheita riittävästi muutenkin.Puhelintani en ainakaan paljoa voi nyt käyttää. 😞

4 kommenttia

Käyttäjätaso 3
Kunniamerkki
Moi Ajankukka & tervetuloa Palstalle, vaikkakin ikävällä asialla!

Todella harmi kuulla, että uusi puhelinliittymä ei ole ollut käyttöä vastaava. Laitatko meille yksityisviestillä tietosi, niin nähdään sopimukset ja päästään selvittämään tilanne?
Hei,
Katselin vanhoja laskuja.Löysin laskun 23.02.2005.Olen melko varma että löytyy vanhempiakin jos jaksaa etsiä.Liittymä oli Tandem Aina.Samana vuonna liittymä muuttui Elisa Oivaksi viime maanantaihin asti ja päättyi syystä joka ei ollut minun syy.Huijaus syytös muuttui tänään liittymämyyjän erehdykseksi tai virheeksi,joten nimike on kai tällä hetkellä virhe.Sieltä otettiin tänään yhteyttä.Hän ei pystynyt ratkaisemaan asiaa joten sovittin että hänen esimiehensä soittaa maanantaina minulle.
Kyllä tämä todella tuntuu nyt ikävältä,olin kyllä ajatellut olevani Elisa Oiva asiakas alle euron päivät sopimuksella edelleenkin.
Yritän ensisijaisesti palauttamaan liittymäni ja etuni ennalleen.Maanantaina saa tietää lisää.
Asiakas chat:issä juttelin asiasta jo mutta eivät pystyneet palauuttamaan liittymääni ennalleen.Saivat sentään vaihdettua vähän edullisemman liittymän numerolleni asian ratkeamiseen asti joka sekin tosin on todella kallis verrattuna minulla olleeseen liittymään.
Olen kyllä valmis avaamaan avoimesti asian kaikki yksityiskodat mikäli te pystytte palauttamaan liittymäni ennalleen,joten en niistä tällä hetkellä kerro enempää.Koitan parhaani mukaan välttää puhelimen käyttöä kunnes asia ratkeaa.
Liityin Robinsoniin enkä enää kommunikoi kotiini mahdollisesti tulevien puhelinmarkkinointi yhteydenottojen kanssa.Kaikki markkinointi asiat vain kirjallisena postiin tai sähköpostiin.Yritän parhaani mukaan ettei tämänkaltainen tilanne toistu.En ole luultavasti ainoa jolle on käynyt näin.
Muualle en ole tosiaan vielä kirjoitellut tästä kuin tänne.Löysin tämän sattumalta ja kirjauduin tänne.
Keskenhän tämä asia on,joten en kai tässä vielä paljon mitään muuta voi tehdäkkään.Olisin kyllä tosiaan toivonut että asian olisi saanut oikaistua helposti ja nopeasti.Ilmoitin asiasta chat:iin heti seuraavana päivänä asian huomattuani.
Vastailen mahdollisiin viesteihin enintään muutaman päivän sisällä riippuen miten ehdin ja jaksailen.
Ystävällisin terveisin:Ajankukka
jatkoa:Niin ongelmahan syntyi kun elisa/saunalahden puhelinmarkkinointihenkilö vahinnossa kytki tämän aktiivisessa käytössä olleen liittymän parkkiin sen sijaan että olisi siirtänyt DNA varaliittymäni Elisalle ja parkkiin niin kuin oli puhelimessa sovittu.

muokattu henkilötiedot pois / marypoppins
Käyttäjätaso 7
Onko se taas noin vaikeaa ymmärtää, että ollaan julkisella keskustelupalstalla, johon ei laiteta mitään henkilötietoja? Jos suinkin vielä pystyt, voisit itse poistaa viestistäsi liian yksityiskohtaiset tiedot. Jaakopin viestissä on linkki, jonka kautta pääsee lähettämään yksityisviestin palstatiimille.


ps.
- puhelinmyyjälle ei kannata vastata (säästät molempien aikaa)
- jos puhelinmyyjälle vastaa, puhelu kannattaa lopettaa lyhyeen
- jos puhelinmyyjää kuuntelee, ei kannata uskoa sinisilmäisesti niitä juttuja
- jos puhelinmyyjältä jotain tilaa (tai ylipäätään vastaa johonkin myöntävästi), pitää olla 150 % varma siitä, että se on hyvä juttu. Ja se varmuus pitää perustua tietoon ja omaan ymmärrykseen, ei puhelinmyyjän vakuutteluihin.
(pätee ihan kaikkiin puhelinmyyjiin)
Hei,
Liittymä asia vähän paremmalla tolalla nyt.Sain liitettyä alle euron päivät siihen.Liittymä on Saunalahti Tarkka Puhe nyt.Olisin kyllä pitänyt Elisa Oiva:n mieluummin.Tämä on nyt sitten alle euron kuukaudessa kalliimpi.Yli 10e vuodessa.En muuten oikeastaan tiedä että ovatko nämä puhelinmyyjät mitenkään kytkyksissä Elisa/Saunalahteen vai miten tämä kaikki toimii.En saanut viestistäni henkilötietoja enää poistettua.Onkohan se edes mahdollista jälkeenpäin.Mutta onhan itse viesti ihan hyvä.Yritän olla tarkempi jatkossa kun liittymäkin on nyt sitten Tarkka.

Osallistu keskusteluun