Kysymys

Puhelut kaikkiin liittymiin enintään 1 ?/päivä joka päivä + 600 min puheaikaa!

  • 26 tammikuu 2008
  • 42 kommenttia
  • 3538 katselukerrat


Näytä ensimmäinen kirjoitus

42 kommenttia

Tilaussivulla on edelleen 2 kpl TRE4 ja ei yhtään TRE3 valintaa, otin itselleni "ekan" TRE4 ja se taitaakin oikeasti olla TRE3, kun ei kongia soi puheluiden alussa, vaikka solutunnisteen mukaan oikealla alueella olen.

Jos minulla on väärä, se pitäisi varmaan korjata oikeaksi.. (044 alkuinen numeroni)
Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +3
Reviiri-alueen muutos hoidetaan käsin Asiakaspalvelussa. Soita tai ota Asiakaspalveluun yhteyttä oma.saunalahden viestiosiosta tai Asiakaspalvelun yhteyssivustolta. Muista muuten mainita tuosta, että siellä on ilmaistu Reviiri-jako oudosti ja pyydä (=vaadi), että vaihtoa ei veloiteta, koska syy ei ole sinussa.

Tilaussivulla on edelleen 2 kpl TRE4 ja ei yhtään TRE3 valintaa, otin itselleni "ekan" TRE4 ja se taitaakin oikeasti olla TRE3, kun ei kongia soi puheluiden alussa, vaikka solutunnisteen mukaan oikealla alueella olen.

Jos minulla on väärä, se pitäisi varmaan korjata oikeaksi.. (044 alkuinen numeroni)



Korjasimme tuon bugin sivuilta ja vaihdoimme Reviiriisi oikean Tampere 4 -alueen (pitäisi päivittyä tässä aamupäivän aikana).
Käyttäjätaso 2
Saako Reviiri 12 kk -palvelun ja 600 min puheajan nykyiseen Ykkönen-liittymään, jossa on Sisärengas-etu ja Reviiri?

Ei, mutta täytyy muistaa että Sisärengasetu sisältää veloituksettomat puhelut ja tekstarit viidelle kaverille ja siihen kytketty reviiri tarjoaa muut puhelut enintään eurolla per päivä.


Ilmeisesti tähän on tullut muutos uusien tarjouksien ansiosta, tai ainakin kyseisiin liittymiin saa 600 min puheajan, mikäli päivittää Sisärengas-kampanjan Sisärengas 12 kk -palveluksi Oma Saunalahdesta. Näin kerrottiin asiakaspalvelusta.
Onko enää puheaikatarjouksia??? Toissapäivänä vielä oli ja hehkuttelin työkaverin ottamaan ykkösen+luurin ja eilen se sitten tehtiin, mutta enää ei näy puheaikatarjousta!?! Saiko kaverini eilen sen 600min tarjouksen?
Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +3

Onko enää puheaikatarjouksia??? Toissapäivänä vielä oli ja hehkuttelin työkaverin ottamaan ykkösen+luurin ja eilen se sitten tehtiin, mutta enää ei näy puheaikatarjousta!?! Saiko kaverini eilen sen 600min tarjouksen?


Tuolla sivulla näkyy olevan tuommoinen:
http://saunalahti.fi/gsm/reviiri12kk.php

Eli jos tilaus olisi tehty kampanjan aikana, kaverisi olisi saanut puheajan.

Puheaikatarjous 600 min Ykkönen-liittymiin ja Ykkönen 3G -palvelupaketteihin, joihin avataan Reviiri 12 kk -lisäpalvelu. Tarjous on voimassa 15.9.2008 asti ja koskee kotimaan normaalihintaisia puheluita.
Gigantin mainoslehtisessä oli puheaikatarjous muistaakseni ajalle 15.9-28.9. Miksi saunalahden sivuilla ei ole tarjouksesta mitään?
Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +3
Ilmeisesti kyseessä on jälleenmyyjän oma tarjous. Aikaisemmin ainakin Gigantilla on sellaisia ollut.
Käyttäjätaso 5
Kunniamerkki +1


Onko enää puheaikatarjouksia??? Toissapäivänä vielä oli ja hehkuttelin työkaverin ottamaan ykkösen+luurin ja eilen se sitten tehtiin, mutta enää ei näy puheaikatarjousta!?! Saiko kaverini eilen sen 600min tarjouksen?


Tuolla sivulla näkyy olevan tuommoinen:
http://saunalahti.fi/gsm/reviiri12kk.php

Eli jos tilaus olisi tehty kampanjan aikana, kaverisi olisi saanut puheajan.

Puheaikatarjous 600 min Ykkönen-liittymiin ja Ykkönen 3G -palvelupaketteihin, joihin avataan Reviiri 12 kk -lisäpalvelu. Tarjous on voimassa 15.9.2008 asti ja koskee kotimaan normaalihintaisia puheluita.

Huomioita, jos päivität Reviiri -palvelun Reviiri 12kk -palveluksi.

Otin kesällä vastaavan tarjouksen. Tämän jälkeen homma on ollut pelkkää tuskaa. Liittymässä oli tuolloin kaksi Reiviiri -aluetta. Joten päivitys omatoimisesti ei onnistunut. Eipä onnistunut oikein asiakaspalvelusta vaan voimaan tuli yksi alue, kuten omatoimisesti tehtynäkin. Joten uusi soitto ja homma meni ainakin hallintasivujen mukaan oikein. Kuitenkin laskutus menee edelleen niin  että puhelut soitettaisiin alueen ulkopuolelta vaikka ollaan reilusti Reviirillä, jopa ovikello kilkkaa, mutta laskutus ei vain toimi oikein - ei edes kuuluisien korjausajojen jälkeenkään. En jaksa enään valittaa jokaisesta laskusta, joka tänne tulee. todettakoon että ovat ainakin kaksi kuukautta selvitelleet asiaa ja mitään vastausta en ole saanut kuin että tutkitaan ja asia on selvittelyssä.

Pakko näin jälkikäeen päivittää:
Kolmisen kuukautta otti, jotta asia saatiin kuntoon aika työläällä tavalla. Joten nyansit mukaan lukien asiat ovat kunnossa.

hallintasivujen mukaan oikein. Kuitenkin laskutus menee edelleen niin  että puhelut soitettaisiin alueen ulkopuolelta vaikka ollaan reilusti Reviirillä, jopa ovikello kilkkaa, mutta laskutus ei vain toimi oikein - ei edes kuuluisien korjausajojen jälkeenkään. En jaksa enään valittaa jokaisesta laskusta, joka tänne tulee. todettakoon että ovat ainakin kaksi kuukautta selvitelleet asiaa ja mitään vastausta en ole saanut kuin että tutkitaan ja asia on selvittelyssä.


Itsellä oli vastaavia ongelma Reviiri-palvelun laskutuksen kanssa ja kuukausien selvittelyjen jälkeen tekniikka tunnusti asiakaspalvelulle ettei 151/152-erittely ole yhteensopiva Reviiri-hinnoittelun kanssa. Tarkkaan ottaen ongelma näkyy niin ettei 151-eritelty puhelu päivän ensimmäisenä mene Reviiri-taksoilla mutta muutoin kyllä. Parin kuukauden osalta sain hyvitykset ja nyt on laskutus ainakin toistaiseksi toiminut, kun en tuota erittelyä enää käytä ollenkaan.

Onkohan sinulla sama ongelma tai jokin muu erityistapaus, joista on maininta http://palsta.saunalahti.fi/wiki/Reviiri sivulla? Voihan tuo toki olla jokin muukin uusi ja tuntematon palvelujen yhteensopivuus hässäkkä, josta edes Saunalahti ei ole tietoinen.
Käyttäjätaso 5
Kunniamerkki +1
Puheluissa ei käyetä mitään etuliitettä. Liittymänä on Ykkönen 3G. Liittymä lienee juuri sitä sarjaa että siinä voi olla yhtä aikaa viikonloppuetu ja reviiri päällä. Aiemmin oli ja ongelmia ei ollut. Kun Reviiri päivitettiin Reviiri 12kk niin ongelmat alkoivat. Joten tuo viikonloppuetu voinee sotkea homman. Mitään muuta en keksi. Toinen voi olla se, että ohjaustieto ei ole välittynyt verkkoon asti ja siksi homma ei toimi. Joten Reviirin vaihto hetkeksi muuksi ja sitten palautus voinee auttaa. Yritä tätä sitten vääntää rautalangasta sinne aspaan, kun eivät usko että tälläinen ongelma voisi olla olemassa, kerta täällä on näin mainittu. Toinen voisi olla se että alueelle on tuotu uusia tukiasemia ja niiden asetukset ovat pielessä, sillä puhelin on lukittu 3G verkkoon.Mitään muuta en keksi näin mietinnän jälkeen.

No voi prkl 😠

Kaveri odottaa puheaikoja kun hänelle niin hehkuttelin.....
Vein läppärin kotoa työmaalle että saatiin sopimus tehtyä (pikku kiireessä). Tulipahan samalla kokeiltua tuota langatonta systeemiä. On varmaan jäätävä loppuviikoksi pekkasille....jos vaikka kaveri leppyy :- :- :-


Noniin....kaverille tuli eka lasku ja laskussa on että pitäis maksaa koko luuri kerralla eli 120 vaikka kuukausimaksun piti olla 5 /kk...näin ainakin sopimus tehtiin.
Olen tehnyt vaikka kuinka monta liittymäsopimusta netin kautta ja kaikki on onnistunut mutta tämä tökkii. Saa olla viimeinen sopimus jonka teen, kun itse en saa kuin harmaita karvoja ja vatsahaavan.
Mitä tehdä että ei tarvitse maksaa koko puhelinta kerralla, kun aspakaan ei vastannut 😠


No voi prkl 😠

Kaveri odottaa puheaikoja kun hänelle niin hehkuttelin.....
Vein läppärin kotoa työmaalle että saatiin sopimus tehtyä (pikku kiireessä). Tulipahan samalla kokeiltua tuota langatonta systeemiä. On varmaan jäätävä loppuviikoksi pekkasille....jos vaikka kaveri leppyy :- :- :-


Noniin....kaverille tuli eka lasku ja laskussa on että pitäis maksaa koko luuri kerralla eli 120 vaikka kuukausimaksun piti olla 5 /kk...näin ainakin sopimus tehtiin.
Olen tehnyt vaikka kuinka monta liittymäsopimusta netin kautta ja kaikki on onnistunut mutta tämä tökkii. Saa olla viimeinen sopimus jonka teen, kun itse en saa kuin harmaita karvoja ja vatsahaavan.
Mitä tehdä että ei tarvitse maksaa koko puhelinta kerralla, kun aspakaan ei vastannut >:(


Ikävä kyllä, et ole rekisteröinnin yhteydessä antanut puhelin- ja/tai asiakasnumeroasi, jotta olisimme voineet tarkistaa asian suoralta kädeltä. Suosittelen olemaan yhteydessä asiakaspalveluumme asiakaspalvelun yhteyssivuston kautta osoitteessa: http://saunalahti.fi/asiakaspalvelu/laskutus.php

/ Panu.



No voi prkl 😠

Kaveri odottaa puheaikoja kun hänelle niin hehkuttelin.....
Vein läppärin kotoa työmaalle että saatiin sopimus tehtyä (pikku kiireessä). Tulipahan samalla kokeiltua tuota langatonta systeemiä. On varmaan jäätävä loppuviikoksi pekkasille....jos vaikka kaveri leppyy :- :- :-


Noniin....kaverille tuli eka lasku ja laskussa on että pitäis maksaa koko luuri kerralla eli 120 vaikka kuukausimaksun piti olla 5 /kk...näin ainakin sopimus tehtiin.
Olen tehnyt vaikka kuinka monta liittymäsopimusta netin kautta ja kaikki on onnistunut mutta tämä tökkii. Saa olla viimeinen sopimus jonka teen, kun itse en saa kuin harmaita karvoja ja vatsahaavan.
Mitä tehdä että ei tarvitse maksaa koko puhelinta kerralla, kun aspakaan ei vastannut >:(


Ikävä kyllä, et ole rekisteröinnin yhteydessä antanut puhelin- ja/tai asiakasnumeroasi, jotta olisimme voineet tarkistaa asian suoralta kädeltä. Suosittelen olemaan yhteydessä asiakaspalveluumme asiakaspalvelun yhteyssivuston kautta osoitteessa: http://saunalahti.fi/asiakaspalvelu/laskutus.php

/ Panu.


😠 😠 😠 Lisää suolaa soppaan. Asiakaspalvelusta tuli sähköpostia ja aspan mukaan olin laittanut tilaukseen kertamaksun enkä osamaksua. Nyt jos laskutus muutetaan siitä joutuu maksamaan 10 kuluja!!!! 

Minä hyvää hyvyyttäni halusin kaverilleni tehdä saunalahden liittymän ja järjestää sieltä puhelimen....vein oikein läppärin työmaalle että saadaan liittymä tehtyä. Kaverini ei saanut edes puheaikoja koska edellisiltana oli tarjous mennyt umpeen, vaikka Gigantin mainoksessakin sama tarjous jatkui loppukuuhun asti.
Tämä luuri maksaa 5 /kk ja DNA:lla sama maksaa 3.90 eli siinäkin hävittiin.

Olen itse ollut koko ajan asiassa välikätenä koska kaverillani ei ole edes nettiä.
En uskonut että tästä syntyy meille tällainen soppa ja witutus!!!

Kaikki tämä on tietenkin minun syytä....minun joka teen tässä hyväntekeväisyyttä ja halusin auttaa kaveria. 😠 😠 😠 >:(

Saas nähdä miten juttu etenee....joudunko itse maksamaan 10 maksun....ja vieläkö suosittelen Saunalahtea




No voi prkl 😠

Kaveri odottaa puheaikoja kun hänelle niin hehkuttelin.....
Vein läppärin kotoa työmaalle että saatiin sopimus tehtyä (pikku kiireessä). Tulipahan samalla kokeiltua tuota langatonta systeemiä. On varmaan jäätävä loppuviikoksi pekkasille....jos vaikka kaveri leppyy :- :- :-


Noniin....kaverille tuli eka lasku ja laskussa on että pitäis maksaa koko luuri kerralla eli 120 vaikka kuukausimaksun piti olla 5 /kk...näin ainakin sopimus tehtiin.
Olen tehnyt vaikka kuinka monta liittymäsopimusta netin kautta ja kaikki on onnistunut mutta tämä tökkii. Saa olla viimeinen sopimus jonka teen, kun itse en saa kuin harmaita karvoja ja vatsahaavan.
Mitä tehdä että ei tarvitse maksaa koko puhelinta kerralla, kun aspakaan ei vastannut >:(


Ikävä kyllä, et ole rekisteröinnin yhteydessä antanut puhelin- ja/tai asiakasnumeroasi, jotta olisimme voineet tarkistaa asian suoralta kädeltä. Suosittelen olemaan yhteydessä asiakaspalveluumme asiakaspalvelun yhteyssivuston kautta osoitteessa: http://saunalahti.fi/asiakaspalvelu/laskutus.php

/ Panu.


😠 😠 😠 Lisää suolaa soppaan. Asiakaspalvelusta tuli sähköpostia ja aspan mukaan olin laittanut tilaukseen kertamaksun enkä osamaksua. Nyt jos laskutus muutetaan siitä joutuu maksamaan 10 kuluja!!!! 

Minä hyvää hyvyyttäni halusin kaverilleni tehdä saunalahden liittymän ja järjestää sieltä puhelimen....vein oikein läppärin työmaalle että saadaan liittymä tehtyä. Kaverini ei saanut edes puheaikoja koska edellisiltana oli tarjous mennyt umpeen, vaikka Gigantin mainoksessakin sama tarjous jatkui loppukuuhun asti.
Tämä luuri maksaa 5 /kk ja DNA:lla sama maksaa 3.90 eli siinäkin hävittiin.

Olen itse ollut koko ajan asiassa välikätenä koska kaverillani ei ole edes nettiä.
En uskonut että tästä syntyy meille tällainen soppa ja witutus!!!

Kaikki tämä on tietenkin minun syytä....minun joka teen tässä hyväntekeväisyyttä ja halusin auttaa kaveria. 😠 😠 😠 >:(

Saas nähdä miten juttu etenee....joudunko itse maksamaan 10 maksun....ja vieläkö suosittelen Saunalahtea


Mistä voin saada liittymäsopimukset jotka tehtiin,kun en silloin sattunut kantamaan työmaalle kopiokonetta?
Viikko sitten soitin aspaan ja sieltä luvattiin laittaa uusi korjattu lasku mutta mitään ei vielä ole kuulunut ??? Olis pitänyt ottaa asiakaspalvelijan nimi muistiin :-
Hei Saunalahti!

Jos teiltä ei saa vastauksia niin mistä??? Pitääkö kysellä matkapuhelinfoorumilta, suomi24,.....vai mistä....kuluttajaasiamieheltä???
Ollaan soiteltu aspaan ja jonotettu 15min/krt. sähköpostia laitettu mutta vastausta ei ole tullut.
Uusi lasku luvattiin lähettää mutta mitään ei ole tullut. Vanhan laskun eräpäivä tais juuri mennä.......... uutta odotellessa.

Olen hankkinut teille monia monia asiakkaita mutta nyt todellakin riittää. Oma määräaikainen sopimus loppuu parin viikon päästä ja sen tulen lopettamaan kuin myös muut perheeni liittymät....myös nettiliittymän. No Teitähän tämä asia ei paljoa liikuta jos yksi asiakas lähtee.......heppu joka on ollut useamman vuoden asiakkana ja maksanut laskut ajallaan....

Muistutan vielä että liittymä ei ollut minun, vaan minun tekemä ystävälleni........joka oli tehty oikein ja jonka te olitte muuttaneet erilaiseksi..........

Kiitos!

Osallistu keskusteluun