Vastattu

PUK koodi ei tomi

  • 26 February 2018
  • 2 kommenttia
  • 2123 katselukerrat

Poika näpytteli pin-koodin väärin ja puhelin kysyy PUK-koodia.
Elisan sivuilta kävin hakemassa liittymän PUK-koodin, puhelin kysyy sitä ja sen jälkeen pyytää kirjoittamaan uuden PIN-koodin kahdesti. Tämän jälkeen kysyy uudestaan PUK-koodia ja homma alkaa alusta, sillä erotuksella että PUK-koodien määrä vähenee joka yrityksellä.

Apua!
icon

Vastauksen tähän kysymykseen jakoi Mits 26 February 2018, 09:07

Katso alkuperäinen viesti

Tämä keskustelu on suljettu, eikä tätä voi kommentoida.

Kokeile löytyisikö samasta aiheesta toinen tai uudempi keskustelu.
Jos keskustelua tai vastausta ei löytynyt, aloita uusi keskustelu.

HAE KESKUSTELUISTA

2 kommenttia

Käyttäjätaso 4
Kunniamerkki +1
Aspaan yhteys niin saat nopeiten asian eteenpäin: https://elisa.fi/asiakaspalvelu/yhteystiedot/
Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +3
PUK-koodi ei voi lukea väärin OmaElisassa. Katsoithan oikean liittymän kohdalta ja käytät PUK1 koodia?
Näissä tilanteissa kannattaa ottaa ihan rauhakseen ja aloittaa koko homma alusta:

1. Sammuta puhelin
2. Käynnistä uusiksi
3. Syötä PUK-koodi
4. Kirjoita kaksi kertaa sama PIN
> puhelin aukeaa. Kannattaa huomioida, että usein puhelin kysyy tässä kohtaa myös sitä näyttölukituksen koodia perään.

Joskus asiakkaat on kertonut, ettei puhelin oo suostunut ottaan vastaan samaa vanhaa PIN-koodia, vaan vasta uuden keksiessä se aukeaa.
En tiedä onko tuossa jotain merkkikohtaista eroa, eikä ole kyllä omakohtaista kokemusta, mutta kannattaa koittaa. 🙂